Με κινητήρα τούρμπο και… φλερτ με τα 300 άλογα, το νέο Civic εκφράζει απόλυτα τον «επιθετικό» χαρακτήρα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Η Honda στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης εστιάζει την προσοχή της στο Civic Type R Concept, που εκφράζει τη στυλιστική και σχεδιαστική κατεύθυνση της πολυαναμενόμενης έκδοσης παραγωγής, η οποία θα παρουσιαστεί το 2015. Το τολμηρό και επιθετικό στυλ του προδίδει τις ισχυρές επιδόσεις για τις οποίες φημίζεται το Type R.
Σύμφωνα με την ομάδα σχεδίασης, πρόκειται για ένα ‘αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο’. Σηματοδοτεί μία νέα εποχή για τη μάρκα, ως το πιο extreme Civic Type R όλων των εποχών. Η μείωση της αντίστασης, η πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, η ψύξη και η επίτευξη της βέλτιστης ροής του αέρα ήταν βασικά θέματα που απασχόλησαν την ομάδα σχεδίασης.
Το εμπρός σπόιλερ είναι σχεδιασμένο για πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, τα κάθετα πλαϊνά φτερά και το σχήμα του εμπρός προφυλακτήρα βοηθούν στη μείωση της αντίστασης και στον έλεγχο της ροής αέρα γύρω από τα εμπρός ελαστικά. Μία κόκκινη λωρίδα που διατρέχει την εμπρός αεροτομή τονίζει το χαμηλό και φαρδύ στήσιμο του Type R.
Επιπλέον, η νέα σχεδίαση των προβολέων με ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED και τα οριζόντια φώτα ομίχλης προσδίδουν σφρίγος στη φυσιογνωμία του Type R Concept. Οι πάνω και κάτω αεραγωγοί έχουν μεγαλώσει όπως και οι εξαγωγές στο καπό ώστε να παρέχουν επαρκή ψύξη στον ισχυρό κινητήρα. Τα εμπρός και πίσω φτερά έχουν διευρυνθεί για να χωρέσουν φαρδιά ελαστικά, ενώ έχουν ενσωματωθεί αεραγωγοί για βελτιστοποίηση της ροής αέρα.