Peugeot 2008: Πρωτοποριακό αστικό crossover

Το νέο αστικό crossover της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας συνδυάζει τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός κλασικού πεντάπορτου με τη δύναμη ενός SUV.
Peugeot 2008: Πρωτοποριακό αστικό crossover
του Σπύρου Ρέκκα

Με το 2008, η Peugeot εκμεταλλεύεται την εμπειρία που απέκτησε με την επιτυχημένη πορεία του crossover 3008, ώστε να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την μικρομεσαία κατηγορία. Το νέο crossover της Peugeot είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες πολλών και διαφορετικών αγορών του πλανήτη. Έχοντας σαν σκοπό να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά, το 2008 δίνει στη γαλλική φίρμα νέα δυναμική, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την εξέλιξη μιας πλήρους γκάμας crossover μοντέλων.

Tο νέο 2008, μια εντελώς καινούργια πρόταση στη μικρομεσαία κατηγορία. Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,16 μ. καινοτομεί συνδυάζοντας τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός κλασικού πεντάπορτου με τη δύναμη ενός SUV. Επίσης η καμπίνα του προσφέρει χώρο για τους επιβάτες, άνεση και ευελιξία διαμόρφωσης, ώστε να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή.

Το ρύγχος του αυτοκινήτου υιοθετεί τους τελευταίους σχεδιαστικούς κώδικες των μοντέλων της Peugeot. Οι εξωτερικές επιφάνειες εφαρμόζουν τέλεια μεταξύ τους και οι προσεκτικά χαραγμένες γραμμές του καπό προσδίδουν λεπτότητα. Η μονοκόμματη μπροστινή μάσκα, φέρει κάθετα στοιχεία που ενισχύουν την αεροδυναμική απόδοση και οικονομία.

Οι μεγάλες γυάλινες επιφάνειες (στις οποίες περιλαμβάνεται και η πανοραμική ηλιοροφή), υπόσχονται ένα ευάερο και ευήλιο εσωτερικό με εξαιρετική ορατότητα. O ευρύχωρος χώρος αποσκευών (350 λίτρα), με το χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και τα αναδιπλούμενα καθίσματα, που δημιουργούν έναν εντελώς επίπεδο χώρο φόρτωσης, συμβάλλουν στην άνετη μετακίνηση χωρίς περιορισμούς για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους.

Διαθέσιμοι είναι τόσο οι τελευταίας γενιάς 3κυλινδροι βενζινοκινητήρες PureTech χωρητικότητας 1,2, όσο και οι κορυφαίοι πετρελαιοκινητήρες HDi 1,4 και 1,6, που συνδυάζονται και με το μικρο-υβριδικό σύστημα (e-VTi – e-HDi). O αεροδυναμικός σχεδιασμός, το χαμηλό βάρος και οι εξελιγμένοι κινητήρες έχουν σαν αποτέλεσμα το 2008 να επιτυγχάνει χαμηλές καταναλώσεις καυσίμου (1,2 e-VTi ETG - 4,8λίτρα/100χλμ. & 1,6 e-HDi - 3,8λίτρα/100χλμ.), και αντίστοιχα χαμηλές εκπομπές CO2 (1,2 e-VTi ETG – 99γρμ./χλμ. & 1,6 e-HDi – 98γρμ./χλμ.)

Το νέο Peugeot 2008 ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά, διαθέσιμο με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε εκδόσεις με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας και τιμές που ξεκινούν από τις 13.640 ευρώ (εκδόσεις βενζίνης) και τις 15.440 ευρώ (εκδόσεις Diesel). Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος της κρατικής απόσυρσης, καθώς και το Bonus της Peugeot.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v