Βρεθήκαμε στην ηλιόλουστη Βαρκελώνη και δοκιμάσαμε να… τιθασεύσουμε το νέο Seat Leon Cupra 280. Διαβάστε τις εντυπώσεις μας από την οδηγική εμπειρία.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Αποστολή στην Ισπανία: Σπύρος Ρέκκας
Μόλις παρέλαβα τη πρόσκληση για τη συμμετοχή μου στη δημοσιογραφική αποστολή του Seat Leon Cupra θυμήθηκα τις παλιές καλές εποχές της μάρκας. Ακόμη και στην δύσκολη ελληνική αγορά η ισπανική εταιρεία είχε διαγράψει εντυπωσιακή πορεία χάρη στις προσπάθειες του Ομίλου Θ. Βασιλάκη και των ικανών στελεχών που διοικούσαν τα νευραλγικά τμήματα. Τώρα τα ηνία της ελληνικής εταιρείας Τεχνοκάρ Seat έχει αναλάβει η νέα γενιά. Τα πρώτα αποτελέσματα από την προσπάθεια τους είναι θετικά ενώ εκτιμώ ότι θα σημειωθεί περαιτέρω πρόοδος αν ενταθεί η επικοινωνία με τον καταναλωτή.
Στην ηλιόλουστη Βαρκελώνη βρέθηκα με την απευθείας πτήση της Aegean. Τα γυαλισμένα αυτοκίνητα με περίμεναν έξω ακριβώς από το αεροδρόμιο. Διάλεξα ένα αυτοκίνητο σε γκρι χρώμα- απέφυγα το νέο χρώμα συνδυασμός άσπρο με γκρι - και κατευθύνθηκα προς το Μαρτορέλ. Δίπλα από το εργοστάσιο οι Ισπανοί είχαν στήσει το στρατηγείο της επίσημης παγκοσμίας παρουσίασης του νέου αποκτήματος τους. Η παρουσίαση ήταν λιτή και ουσιαστική. Οι Ισπανοί τόνισαν την άνοδο των πωλήσεων το 2013 (περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε την Άποψη μου) και μου έδωσαν τα βασικά στοιχεία του αυτοκινήτου που θα μπορούσε να φέρει τον τίτλο ’’καρδιοκατακτητής τολμηρών οδηγών’’.
Αποκαλώ τολμηρούς τους μελλοντικούς κάτοχους του Seat Leon Cupra 280 γιατί όπως διαπίστωσα, αυτή η κατασκευή απαιτεί γνώσεις, ικανότητες και τόλμη για να τιθασευτεί. Ο νέος κινητήρας 2.0 TSI με διπλό ψεκασμό καυσίμου και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρου, ανάλογα με την έκδοση, αποδίδει 265 ή 280 ίππους. To DCC (Dynamic Chassis Control), το εμπρός μπλοκέ διαφορικό, το προοδευτικό σύστημα διεύθυνσης, το Cupra Drive Profile και οι full-led προβολείς αποτελούν μόνο μερικά από τα καλούδια του αυτοκινήτου που έχει επιφορτίσει με τον ρολό του πρεσβευτή της μάρκας σε όλο τον κόσμο.
Το τεστ οδήγησης συνεχίστηκε μετά την παρουσίαση. Περιελάμβανε δοκιμή στο εθνικό και περιφερειακό δίκτυο σε καθορισμένη διαδρομή ενώ το κερασάκι στην τούρτα ήταν η οδηγική εμπειρία στην πίστα Castelloli. Σε αυτή την πίστα είχα δοκιμάσει παλαιοτέρα και το επίσης ξεχωριστό μοντέλο Toyota GT 86 2.000 κ.εκ. 200 ίππων.