Το νέο Renault Captur αναδείχτηκε SUV του 2014

Το πρώτο crossover πόλης της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας απέκτησε τον τίτλο του καλύτερου SUV της χρονιάς, από το site L'argus.
Το νέο Renault Captur αναδείχτηκε SUV του 2014
του Σπύρου Ρέκκα

Το νέο Renault Captur αναδείχτηκε SUV για το 2014, από το γαλλικό site L’argus. Μεταξύ των υποψήφιων αυτοκινήτων για τον τίτλο του καλύτερου SUV της χρονιάς, ήταν και τα Peugeot 2008 και το BMW X5, αναφέρεται στην ανακοίνωση.

Μετά το βραβείο που κέρδισε το Clio το 2013 στην κατηγορία Β, το Captur είναι το δεύτερο κατά σειρά αυτοκίνητο που χάρισε στη Renault ακόμη μια πρωτιά στα βραβεία L’argus που διοργανώνονται κάθε χρόνο από το 2008. Η κριτική επιτροπή απαρτίζεται από έγκριτους δημοσιογράφους καθώς και εξειδικευμένους αναλυτές του κλάδου του αυτοκινήτου.

Τα βασικά κριτήρια με βάση τα οποία αξιολογήθηκαν τα υποψήφια αυτοκίνητα ήταν η σχέση εξοπλισμού-τιμής, το κόστος χρήσης, η τιμή μεταπώλησης, η κατανάλωση καυσίμου, οι εκπομπές CO2 καθώς και το σύνολο των πλεονεκτημάτων του μοντέλου, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Το πρώτο crossover πόλης της Renault είναι ευέλικτο, κομψό και δυναμικό. Μια ακόμη απόδειξη της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας αλλά και της τεχνογνωσίας της μάρκας που εισάγει νέα δεδομένα στον τομέα του σχεδιασμού, της άνεσης, της καινοτομίας και της οδηγικής απόλαυσης.

Εμπνευσμένο από την ιδέα του ομώνυμου πρωτότυπου, το Renault Captur αντιπροσωπεύει μια εντελώς καινούρια θεωρία για τον τρόπο που αντιλαμβάνεται η μάρκα το αυτοκίνητο. Είναι ένα crossover πόλης που συνδυάζει, τα κυριότερα χαρακτηριστικά από τρεις κατηγορίες οχημάτων: την υψηλή θέση οδήγησης, την προσωπικότητα και τη στιβαρότητα ενός αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου (SUV), την ευρυχωρία και την πρακτικότητα ενός πολυμορφικού (MPV) και την οδηγική απόλαυση και την οικονομία ενός οικογενειακού hatchback.

Ο σχεδιασμός του αμαξώματος εκφράζεται μέσα από τις ισορροπημένες και ρευστές γραμμές του, σε έναν συνδυασμό απόλυτης γεωμετρικής αρμονίας. Αναδεικνύει την πρωτοτυπία μέσα από τις επιλογές διχρωμίας στο αμάξωμα αλλά και την πληθώρα συνδυασμών εξατομίκευσης, εξασφαλίζοντας έτσι στον καθένα τη δυνατότητα να το προσαρμόσει στις προσωπικές επιθυμίες και προτιμήσεις του.
Χάρη στις συμπαγείς του εξωτερικές διαστάσεις (4.12μ x 1.78μ x 1.57μ) και τους μεγάλους – 16΄΄ ή 17΄΄ - τροχούς, προδιαθέτει για τις σπορτίβ καταβολές του και για τον περιπετειώδη χαρακτήρα του. Το μεγάλο ύψος από το έδαφος (20εκ.) το κατατάσσει εμφανώς στα crossover αυτοκίνητα.

Στο εσωτερικό, οι γενναιόδωρες διαστάσεις της καμπίνας, χαρίζουν αίσθηση ευρυχωρίας. Η πληθώρα προσωπικών επιλογών στο εσωτερικό, το εργονομικό ταμπλό και οι καινοτόμες αποθηκευτικές λύσεις, συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο την τεχνολογία και την πρακτικότητα.

Το Renault Captur προσφέρει πληθώρα καινοτόμων αποθηκευτικών λύσεων, όπως ο αποθηκευτικός χώρος Easy Box χωρητικότητας 11 λίτρων, εύκολα προσβάσιμος ακόμα και από τον οδηγό, καθώς και ο κλειστός αποθηκευτικός χώρος στην κορυφή του ταμπλό που αυξάνει τη χρηστικότητα. Το πορτ-µπαγκάζ µε διαχωριστικό διπλής όψης (η μια με αντιολισθητικό υλικό) προσφέρει άνεση και ευκολία, ενώ πολύ µεγάλος και πρακτικός είναι και ο χώρος αποσκευών που χάρη στην ενιαία συρόμενη πίσω σειρά καθισμάτων προσφέρει ένα απόλυτα επίπεδο πάτωμα χωρητικότητας έως 1.235 λίτρων.

Εφοδιάζεται με τις πλέον σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές όπως σύστηµα υποβοήθησης εκκίνησης σε δρόμο με κλίση (Hill Start Assist), επιλογή οδήγησης Eco για επιπλέον οικονομία έως και 10%, αυτόµατο κλιµατισµό, κάρτα/κλειδί Hands Free για κλείδωμα, ξεκλείδωμα και εκκίνηση του κινητήρα από απόσταση, σύστημα πολυμέσων Media Nav με οθόνη αφής 7’’ με ελληνικό μενού, ελληνική & ευρωπαϊκή χαρτογράφηση, ραδιόφωνο, σύνδεση με κινητό τηλέφωνο μέσω bluetooth, λειτουργία audio-streaming για αναπαραγωγή αρχείων ήχου και υποδοχές USB & AUX, αλλά και προβολείς ομίχλης με σύστημα φωτισμού προσαρμοζόμενης κατεύθυνσης.

Στους βενζινοκινητήρες οι επιλογές είναι ανάµεσα στον τρικύλινδρο TCe 900 κ.εκ. 90 ίππων, με μέση κατανάλωση 4,9λιτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 113γραμ./χλμ. και τον TCe 1.200 120 ίππων.

Το μικρότερο σύνολο βενζίνης στη βασική έκδοση με καλό επίπεδο εξοπλισμού πωλείται προς 13.950 ευρώ. Το ισχυρότερο από 17.790 ευρώ με αναβαθμισμένο πακέτο εξοπλισμού. Ο ντίζελ Energy dCi 1.500 κ.εκ. 90 ίππων, μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα/100χλμ. και μόλις 95 γραμ./χλμ. από 16.400 ευρώ. Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος απόσυρσης και την προσφορά της νέας αντιπροσωπείας Teoren.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v