Νέο Seat Leon ST: Πρακτικό και με μηδενικά τέλη

Η Seat λανσάρει το νέο της «λιοντάρι» στην ελληνική αγορά, δίνοντας έμφαση στη χρηστικότητα, την άνεση και φυσικά την οικονομία.
Νέο Seat Leon ST: Πρακτικό και με μηδενικά τέλη
του Σπύρου Ρέκκα

Το Seat Leon είναι το καλύτερο μοντέλο της ισπανικής μάρκας. Ξεχωρίζει στους περισσότερους τομείς και ξεχειλίζει από την γερμανική τεχνολογία που φέρει την υπογραφή της VW. Προικισμένο με την τεχνογνωσία της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, υποστηρίζει την ισπανική σημαία στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων.

Μετά το πεντάθυρο και τρίθυρο SC που λανσαρίστηκαν το 2013, τώρα ήρθε η σειρά του στέσιον βάγκον ST. Αποτελεί το πιο χρηστικό μέλος της τρίτης γενιάς Leon, ενώ συνδυάζει με μοναδικό τρόπο το νέο σχεδιαστικό DNA της μάρκας, τους μεγάλους εσωτερικούς χώρους που δίνουν πολυάριθμες λύσεις μεταφοράς και μετακίνησης και την αποδοτικότητα που εξασφαλίζουν οι τεχνολογικές προτάσεις του Volkswagen Group σε επίπεδο κινητήρων και μετάδοσης.

Στην Δυτική Ευρώπη, η κατηγορία αυτών των αυτοκινήτων αντιπροσωπεύει συνολικά περίπου 500.000 οχήματα ετησίως και κατά συνέπεια η συγκεκριμένη έκδοση αναμένεται να βοηθήσει σημαντικά τη μάρκα να βελτιώσει περαιτέρω την θέση της στις βασικές ευρωπαϊκές αγορές, μετά την άνοδο 10,6% που πέτυχε το 2013.

Όπως και η πεντάθυρη και τρίθυρη έκδοση του μοντέλου, έτσι και η estate έκδοση του Leon κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Martorell (Βαρκελώνη), ενώ βασίζεται στην νέα, ευέλικτη πλατφόρμα MQB του Volkswagen Group. Το νέο Leon ST έχει 4.535 χιλ. μήκος (+27εκ. σε σχέση με το 5θυρο) και όγκο χώρου φόρτωσης 587 λίτρα, ο οποίος μπορεί να αυξηθεί στα 1.470 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Με την άφιξη της νέας αυτής wagon έκδοσης, η γκάμα Leon συνολικά λανσάρει επιπλέον νέα state-of-the-art τεχνολογία, όπως το Adaptive Cruise Control ACC με σύστημα ραντάρ, το Dynamic Chassis Control DCC που αλλάζει τα χαρακτηριστικά της ανάρτησης, το Progressive Steering και το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης Front Assist.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Βιέννης που διεξάγεται αυτό το διάστημα η μάρκα παρουσιάζει επίσης την τετρακίνητη έκδοση του Leon ST 4Drive. Χάρη στη μόνιμη τετρακίνηση με ηλεκτρονικό έλεγχο που βασίζεται στο σύστημα Haldex V, καταφέρνει να αντιμετωπίσει σε ένα βαθμό τις προκλήσεις στις διαδρομές με περιορισμένη πρόσφυση. Το Leon 4Drive θα είναι σε πρώτη φάση διαθέσιμο με τον κινητήρα 1.6 TDI 105 ίππων από την ερχόμενη άνοιξη.

Το νέο Leon SΤ είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελίες στην ελληνική αγορά με την γκάμα των διαθέσιμων εκδόσεων να περιλαμβάνει βενζινοκίνητες εκδόσεις 1.2 TSI 105 ίππων, 1.4 TSI 122 ίππων & 1.8 TSI 180 ίππων, ενώ οι εκδόσεις ντίζελ εξοπλίζονται με τους κινητήρες 1.6 TDI 105 ίππων με 99 γραμ./χλμ. CO2 και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, τον 1.6 ΤDI Ecomotive 110 ίππων, καθώς και τον 2.0 ΤDI 184 ίππων. Για όσους αναζητούν επιπλέον άνεση στις μετακινήσεις τους, υπάρχουν επιλογές βενζίνης και ντίζελ που μπορούν να παραγγελθούν με το κορυφαίο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.

Οι τιμές του νέου Leon ST ξεκινούν για την ελληνική αγορά από 16.790 ευρω με το όφελος απόσυρσης, για την έκδοση 1.2 TSI 105 Style.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v