Volvo V40/ V40 Cross Country: Premium… πρωτιές

Το «βαρύ πυροβολικό» της Volvo στην κατηγορία των premium hatchback συνεχίζει να βρίσκεται στην κορυφή των προτιμήσεων του αγοραστικού κοινού.
Volvo V40/ V40 Cross Country: Premium… πρωτιές
του Σπύρου Ρέκκα

Η εμπορική επιτυχία των Volvo V40 και V40 Cross Country συνεχίζεται και το πρώτο δεκάμηνο του έτους που διανύουμε. Το σουηδικό μοντέλο ξεκίνησε τη χρονιά έχοντας κατακτήσει τον επίζηλο τίτλο ‘’Αυτοκίνητο του 2013 για την Ελλάδα’’. Το αγοραστικό κοινό, με την προτίμησή του δείχνει ότι συμπλέει με την επιλογή των δημοσιογράφων του ειδικού τύπου και επιβραβεύει με τη σειρά του τη δυναμική πρόταση της σουηδικής μάρκας.

Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2013, τα Volvo V40 και V40 Cross Country βρίσκονται στην πρώτη θέση της ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας των premium χάτσμπακ μοντέλων 1.600 κ.εκ., με σημαντική μάλιστα διαφορά από τους ανταγωνιστές τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.Α.), το συγκεκριμένο μοντέλο έχει 630 ταξινομήσεις, με τον αμέσως επόμενο εκπρόσωπο της premium κατηγορίας να ακολουθεί με 544.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εμπορική πορεία τoυ V40 είναι σε πλήρη αρμονία με τη γενικότερη άνθηση που γνωρίζει η Volvo στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Σε μία σκληρά δοκιμαζόμενη αγορά, ιδίως την τελευταία τριετία, η μαρκα έχει να επιδείξει ανοδική πορεία τόσο γενικά στις πωλήσεις της όσο και ειδικότερα στο μερίδιο αγοράς της μάρκας. Οι συνολικά 1.159 ταξινομήσεις για το πρώτο δεκάμηνο του έτους που διανύουμε, περίπου 6% αυξημένες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012, αντιστοιχούν σε ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 2,4%.

Αναλυτικότερα, εξετάζοντας τα νούμερα για τις αντίστοιχες περιόδους των προηγούμενων ετών, η αύξηση είναι εμφανέστατη. Συγκεκριμένα:

• Το δεκάμηνο Ιανουάριος-Οκτώβριος 2011, η μάρκα είχε μερίδιο αγοράς 1,4%, κλείνοντας τελικά τη χρονιά στο 1,5%, που ήταν 50% μεγαλύτερο από το μέσο όρο της μάρκας την αμέσως προηγούμενη πενταετία, 2005-2010.
• Το δεκάμηνο Ιανουάριος-Οκτώβριος 2012, η μάρκα είχε στην ελληνική αγορά μερίδιο 2,2%, κλείνοντας τελικά τη χρονιά στο 2,4%, το μεγαλύτερο ποσοστό που είχε καταγράψει ποτέ η μάρκα, ως μέσο όρο έτους, στην Ελλάδα.
• Το δεκάμηνο Ιανουάριος-Οκτώβριος 2013, η Volvo έχει μερίδιο 2,4%, με προοπτική ο μέσος όρος με το κλείσιμο της χρονιάς να κινηθεί ακόμα ψηλότερα.

Αξίζει να προστεθεί ότι η γενικότερη άνοδος της Volvo στην Ελλάδα το 2013, οφείλεται και στην πολύ καλή εμπορική πορεία των νέων μοντέλων της σειράς «60». Τόσο το ανανεωμένο XC60 όσο και τα επίσης ανανεωμένα S60/V60, που από άποψη πωλήσεων βρίσκονται στην πρώτη θέση της κατηγορίας των premium οικογενειακών, έχουν τύχει ιδιαίτερα θερμής υποδοχής από το ελληνικό αγοραστικό κοινό, τόσο σε επίπεδο λιανικών όσο και εταιρικών πωλήσεων.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v