Το νέο της δημιούργημα, ένα μεγάλο, πολυτελές και… φουτουριστικό Coupe, θα παρουσιάσει η σουηδική φίρμα στην επερχόμενη έκθεση της Φρανκφούρτης.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
H Volvo για μια ακόμη φορά αποδεικνύει ότι δεν απαρνιέται την σουηδική φιλοσοφία. Στην Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου) θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα ενός νέου πρωτότυπου κουπέ μοντέλου, το όποιο δείχνει την κατεύθυνση της σχεδιαστικής ομάδας της μάρκας.
«Μέρος της στρατηγικής μας για το μέλλον είναι η Volvo να αποκτήσει ακόμα πιο premium χαρακτήρα. Το να βγάλουμε προς τα έξω το συναίσθημα που κρύβει το ανθρωποκεντρικής φιλοσοφίας design της μάρκας, είναι σημείο κλειδί για τη Volvo Cars. Μία ακόμα πιο premium εικόνα της μάρκας, είναι ζωτικής σημασίας στην επίτευξη του ετήσιου στόχου πωλήσεων 800.000 αυτοκινήτων το 2020», δηλώνει ο Αλαίν Βισσέρ αντιπρόεδρος Marketing στη Volvo Cars.
Το Volvo Concept Coupé αποτελεί ουσιαστικά το πρώτο «δείγμα γραφής» του Τόμας Ίνγκενλατ του νέου αντιπρόεδρου σχεδιασμού της Volvo. Εμπνευσμένο από το σύγχρονο, σκανδιναβικό τρόπο ζωής και το σουηδικό design, είναι το πρώτο από τρία συνολικά πρωτότυπα (τα άλλα δύο θα ακολουθήσουν σε επόμενες μεγάλες εκθέσεις αυτοκινήτου) που θα αποκαλύψουν τις δυνατότητες που προσφέρει στη Volvo, η Scalable Product Architecture - SPA (Αρχιτεκτονική Μεταβλητού Προϊόντος).
Εξελιγμένη αποκλειστικά από τη Volvo και για δική της χρήση, η Αρχιτεκτονική Μεταβλητού Προϊόντος απελευθερώνει τους σχεδιαστές της εταιρείας από όποιους περιορισμούς του παρελθόντος. Περιορισμούς που είχαν να κάνουν με τις κοινές πλατφόρμες που έπρεπε να χρησιμοποιούνται από διαφορετικά μοντέλα. Το πρώτο μοντέλο παραγωγής που θα προκύψει από την SPA θα είναι το νέο XC90 που αναμένεται στα τέλη του 2014.