Η ισπανική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε την Τρίτη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το νέο τρίθυρο Leon SC. Μάθετε τα πάντα για το καινούργιο μικρομεσαίο της Seat.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Η Seat δείχνει αποφασισμένη να παίξει δυνατά το χαρτί του νέου μοντέλου Leon. Το καινούργιο μικρομεσαίο μοντέλο της, που αυτή την εποχή λανσάρεται και στην ελληνική αγορά, απέκτησε και ένα αδελφάκι, το νέο 3-θυρο Leon SC.
Η αποκάλυψη της ενδιαφέρουσας εκδοχής έγινε στην Διεθνή Έκθεση της Γενεύης(7-17 Μαρτίου). Το Leon SC αποτελεί το δεύτερο στάδιο του λανσαρίσματος της οικογένειας του μεσαίου ισπανικού αυτοκινήτου, που για πρώτη φορά προσφέρεται με περισσότερους από έναν τύπο αμαξώματος. Πρίν από το τέλος του έτους η μάρκα θα λανσάρει και την στεσιον βάγκον (estate) έκδοση του Leon.
Όπως και με την πεντάθυρη έκδοση, το νέο Leon SC θα κατασκευάζεται στο Martorell (Βαρκελώνη), χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα του Ομίλου Volkswagen MQB. Σε σύγκριση με την πεντάθυρη έκδοση, το Leon SC έχει 35 χιλ. μικρότερο μεταξόνιο. Η χρήση προηγμένων υλικών για το αμάξωμα, κάνει το Leon SC το ελαφρύτερο όχημα στην κατηγορία του, 110 κιλά ελαφρύτερο από τον προκάτοχο του. Όπως και η πεντάθυρη έκδοση, το Leon SC είναι εξοπλισμένο με κινητήρες που κυμαίνονται από 86 έως 184 ίππους.
Το νέο Leon SC θα είναι διαθέσιμο προς πώληση στα καταστήματα των εξουσιοδοτημένων διανομέων στην Ελλάδα, από τον Ιούλιο του 2013.
Επίσης, ανακοινώθηκαν και τα πρώτα αποτελέσματα από τον στίβο των πωλήσεων. Οι παραδόσεις της ισπανικής μάρκας τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο του τρέχοντος έτους, αυξήθηκαν κατά 14% περίπου, με πολύ σημαντική βελτίωση στην Γερμανία, την Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Μεξικό και την Αλγερία. Επιπλέον η Seat είναι η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στην Γερμανία, όπου έχει εισέλθει στην πρώτη δεκάδα της κατάταξης.
Η Seat συνέχισε την αυξητική της πορεία και εκτός Ευρώπης, κατά τους δύο πρώτους μήνες του έτους. Το 2012 οι πωλήσεις της μάρκας εκτός Ευρώπης βελτιώθηκαν κατά 46%, αντιπροσωπεύοντας το 18% των συνολικών πωλήσεων. Κατά τους δύο πρώτους μήνες του 2013, οι πωλήσεις της εκτός Ευρώπης αυξήθηκαν κατά 37% συγκριτικά με τους ίδιους μήνες του 2012. Σήμερα πλέον ένα στα πέντε αυτοκίνητα Seat που παράγεται, πωλείται σε αγορές εκτός Ευρώπης.
Σε αντίστοιχο μήκος κύματος, με την συνολική πορεία της μάρκας και στην ελληνική αγορά η Seat καταγράφει μια θετική πορεία, σημειώνοντας τον Φεβρουάριο μερίδιο αγοράς 3,3%, σημαντικά ενισχυμένο σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.