Τρεις επιλογές για το νέο Fiat 600

Το νέο Fiat 600 προσφέρει τρεις επιλογές: υβριδική με 100 ή 136 ίππους και ηλεκτρική με 156 ίππους, με σύγχρονη τεχνολογία, υψηλή άνεση και αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα.

Τρεις επιλογές για το νέο Fiat 600

Με το νέο 600, η Fiat εξαργυρώνει την ανεπτυγμένη τεχνογνωσία που διαθέτει στα αυτοκίνητα με compact διαστάσεις.
Η γκάμα του νέου Fiat 600 απαρτίζεται από τρεις προτάσεις όσον αφορά την απόδοση και την κινητήρια μονάδα. Το ιταλικό B-SUV είναι διαθέσιμο με υβριδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας που αποδίδει 100 ή 136 ίππους, καθώς και με αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα απόδοσης 156 ίππων.

Ήπια υβριδική τεχνολογία 48V


Η πρώτη επιλογή αφορά ένα υβριδικό πακέτο που αποτελείται από κινητήρα βενζίνης ισχύος 100 ίππων με ροπή 205 Nm και έναν ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 21 kW.

Ο βενζινοκινητήρας λειτουργεί στον θερμοδυναμικό κύκλο Miller και διαθέτει τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT), ενώ ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων. Χάρη σε αυτή την αρχιτεκτονική, το Fiat 600 με ήπια υβριδική τεχνολογία 48V μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε συνθήκες χαμηλού φορτίου, μειώνοντας σημαντικά το επίπεδο θορύβου και την κατανάλωση βενζίνης.

Ισχυρότερη υβριδική εκδοχή


Το Fiat 600 Hybrid 136 ίππων γεφυρώνει την απόσταση ανάμεσα στην υβριδική έκδοση των 100 ίππων και στην αμιγώς ηλεκτρική των 156 ίππων. Ο ισχυρότερος κινητήρας αποδίδει ροπή 230 Nm και τονώνει ακόμα περισσότερο τις επιδόσεις του μοντέλου, εξασφαλίζοντας επιτάχυνση 0–100 χλμ./ώρα σε 8,5’’ και τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 200 χλμ./ώρα.

Το βασικό συστατικό του συστήματος είναι ο βενζινοκινητήρας των 136 ίππων που λειτουργεί στον κύκλο Miller και χρησιμοποιεί τούρμπο VGT, επικουρούμενος από ηλεκτρικό κινητήρα 48V ισχύος 29 ίππων. Χάρη στην τοποθέτησή του στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, το 600 Hybrid μπορεί να κινείται αμιγώς ηλεκτρικά σε ταχύτητες έως 30 χλμ./ώρα και για απόσταση έως 1 χλμ., επιτυγχάνοντας ελαχιστοποίηση του θορύβου και της κατανάλωσης.

Σύμφωνα με τις τυποποιημένες μετρήσεις WLTP, το 600 Hybrid 136 ίππων καταναλώνει μόλις 4,8 λίτρα/100 χλμ. σε μικτή χρήση, όσο και η έκδοση των 100 ίππων. Οι εκπομπές CO₂ παραμένουν στα 109 γρ./χλμ., εξασφαλίζοντας μηδενικά τέλη κυκλοφορίας και ελεύθερη κυκλοφορία στον δακτύλιο της Αθήνας.

Αμιγώς ηλεκτρικό


Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση χρησιμοποιεί μπαταρία ενεργειακής χωρητικότητας 54 kWh, η οποία τροφοδοτεί ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 156 ίππων και ροπής 260 Nm. Ο συνδυασμός αυτός προσφέρει ζωντανές επιταχύνσεις και μέση αυτονομία 400 χλμ., ενώ η αναπλήρωση από το 20% στο 80% της ενέργειας μπορεί να γίνει σε μόλις 27 λεπτά με ταχυφορτιστή DC.

Το αμάξωμα μήκους 4,17 μ. υιοθετεί τη σχεδιαστική φιλοσοφία του Fiat 500, υλοποιημένη σε SUV αρχιτεκτονική. Η καμπίνα προσφέρει ιδιαίτερο στιλ και μπορεί να φιλοξενήσει τον οδηγό και τέσσερις ενήλικες επιβάτες, διαθέτοντας 15 λίτρα αποθηκευτικού χώρου για μικροαντικείμενα και 385 λίτρα για αποσκευές.

Λειτουργία μασάζ
Το Fiat 600 χρησιμοποιεί κορυφαία διαθέσιμη τεχνολογία για άνεση, ασφάλεια και ψυχαγωγία, προσφέροντας παράλληλα στοιχεία πολυτέλειας, όπως η λειτουργία μασάζ στο ηλεκτρικό κάθισμα του οδηγού για την έκδοση la Prima. Το infotainment Uconnect με οθόνη αφής 10,25’’ και ο πίνακας οργάνων 7’’ αποτελούν την ψηφιακή πύλη στη σύγχρονη πραγματικότητα. Από το βασικό επίπεδο εξοπλισμού περιλαμβάνονται στάνταρ πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, cruise control, ασύρματο Apple CarPlay/Android Auto και προβολείς LED Reflector.

Η γκάμα του νέου Fiat 600 ξεκινά από τα 23.990 ευρώ.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v