Η Toyota «πατάει σε πολλές βάρκες» και κερδίζει!

Η Toyota επενδύει σε πολλαπλές τεχνολογίες ουδέτερες σε άνθρακα, υδρογόνο και κυψέλες καυσίμου, χτίζοντας το μέλλον της αυτοκίνησης με καινοτομία και στρατηγική πολυκαναλικότητας.

Η Toyota «πατάει σε πολλές βάρκες» και κερδίζει!

Η Toyota ενισχύει τη στρατηγική πολλαπλών τεχνολογιών – «Toyota multi-pathway», προσφέροντας πολλές επιλογές στον υποψήφιο αγοραστή.


Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου, χάρη στην πολυτεχνολογική προϊοντική στρατηγική της, συμβάλλει καθοριστικά στην απανθρακοποίηση.


Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου τρίτης γενιάς της Toyota, σε συνδυασμό με τις συνεργασίες για την ταχύτερη ανάπτυξη υποδομών ανεφοδιασμού, προετοιμάζει το έδαφος για επαγγελματικές δραστηριότητες με φορτηγά βαριάς χρήσης.

Η Toyota Gazoo Racing υποστηρίζει την προσέγγιση «Ever Better Cars», αξιοποιώντας τους αγώνες πίστας για την εξέλιξη νέων κινητήρων που είναι βελτιστοποιημένοι ώστε να χρησιμοποιούν ανθρακικά ουδέτερα καύσιμα.

Καύσιμα ουδέτερου άνθρακα


Η Toyota εξετάζει τις δυνατότητες των καυσίμων ουδέτερου άνθρακα για τα οχήματα δρόμου. Για αρκετά χρόνια, η εταιρεία χρησιμοποιεί βιοκαύσιμα με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα και e-fuels στα αγωνιστικά της αυτοκίνητα, όπως τα GR010, GR Yaris Rally1 και GR Supra GT4, τα οποία χρησιμοποιούν αποκλειστικά 100% ανανεώσιμα καύσιμα.

Τα καύσιμα αυτά προσφέρουν μια ρεαλιστική λύση για την επίτευξη ανθρακικής ουδετερότητας, όχι μόνο για τα νέα οχήματα αλλά και για τον ήδη υπάρχοντα στόλο που κυκλοφορεί παγκοσμίως. Η ιαπωνική φίρμα υποστηρίζει την τεχνολογικά ουδέτερη προσέγγιση της ΕΕ για τη μείωση των εκπομπών CO₂, αναγνωρίζοντας ότι τα καύσιμα ουδέτερου άνθρακα αποτελούν βασικό μέρος του ταξιδιού προς την επίτευξη του στόχου μείωσης εκπομπών CO₂ κατά 100%.

Υδρογόνο


Η Toyota συνεχίζει να προωθεί τις τεχνολογίες υδρογόνου και κυψελών καυσίμου. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, παρατηρείται συνεχής εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης που καταναλώνουν υδρογόνο, με την TGR και τη Rookie Racing να προωθούν αποτελεσματικά αυτή την τεχνολογία, συμμετέχοντας σε αγώνες όπως ο 24ωρος αγώνας Super Taikyu.

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες καυσίμου, η ιαπωνική μάρκα προχωρά στην ανάπτυξη της τρίτης γενιάς της συγκεκριμένης τεχνολογίας, προσφέροντας ένα πιο συμπαγές σύστημα με 20% βελτιωμένη αποδοτικότητα και αντοχή που φτάνει έως και το ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα.

Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου μηδενικών εκπομπών της μάρκας παρουσιάστηκε στο Παρίσι 2024 σε διάφορα οχήματα, όπως λεωφορεία και βαριάς χρήσης φορτηγά.

Στο πλαίσιο της προσπάθειας απαλλαγής από τις εκπομπές άνθρακα στον τομέα των βαρέων οχημάτων, η φίρμα συνεργάζεται με εταίρους για την ανάπτυξη μιας ταχείας και οικονομικά βιώσιμης υποδομής ανεφοδιασμού σε όλη την Ευρώπη. Η εταιρεία πιστεύει ότι τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου διαθέτουν σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στη βιομηχανία βαρέων φορτηγών, παρέχοντας γρήγορο ανεφοδιασμό και δυνατότητα μεταφοράς μεγαλύτερων ωφέλιμων φορτίων.

Toyota Gazoo Racing


Η αποστολή της Toyota Gazoo Racing (TGR) για τη δημιουργία «ολοένα και καλύτερων αυτοκινήτων» συνεχίζεται, ανεβάζοντας τον πήχη στους τομείς των επιδόσεων και της καινοτομίας. Το 2024, η Gazoo Racing κατέκτησε τους τίτλους κατασκευαστών στους αγωνιστικούς θεσμούς W2RC, WRC και WEC.

Οι δραστηριότητες της Gazoo Racing στον μηχανοκίνητο αθλητισμό μεταφράζονται σε αυθεντικές επιδόσεις με έμπνευση από τους αγώνες για τους πελάτες και συνολικά σε ένα σημαντικό πλεονέκτημα για την Toyota στον τομέα ανάπτυξης, ενισχύοντας την πεποίθηση ότι οι αγώνες εκπαιδεύουν τους ανθρώπους να κατασκευάζουν ολοένα και καλύτερα αυτοκίνητα.

Φέτος, η Gazoo Racing θα επιστρέψει στο Nürburgring για να συμμετάσχει με το GR Yaris Nur24, ενώ το GR Yaris M Concept, ένα πρωτότυπο με τον νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης G20E που μπορεί να λειτουργεί με καύσιμα ουδέτερου άνθρακα ή υδρογόνο, θα συμμετάσχει σε αγώνα της σειράς Super Taikyu στο πλαίσιο του προγράμματος εξέλιξής του.

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v