Audi S3 Sportback: Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή

Η sportback έκδοση του "καυτού" μικρομεσαίου της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας τα έχει όλα και... συμφέρει τον οδηγό ο οποίος αναζητά μια ξεχωριστή on the road εμπειρία. Διαβάστε όλες τις εντυπωσιακές λεπτομέρειες για το νέο Audi S3 Sportback.
Audi S3 Sportback: Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή
του Σπύρου Ρέκκα

Η άποψη ότι ‘’τώρα που παντρεύτηκα και απέκτησα κουτσούβελα πρέπει να προσγειωθώ’’, δεν ανταποκρίνεται στις δίκες μου θέσεις για την παρουσία μου σε αυτή τη ζωή. Ίσως στην άλλη ζωή, αν υπάρχει, να αναθεωρήσω.

Αυτά πέρασαν αστραπιαία από το μυαλό μου, μόλις είδα την ανάρτηση της Audi για τη νέα καυτή έκδοση του καινούργιου Α3. Ξεκίνησα αμέσως το διάβασμα, και σας μεταφέρω τα σημαντικότερα στοιχεία, από το ονειρεμένο αυτοκίνητο που θα ήθελε να έχει κάθε οικογενειάρχης που δεν παρέδωσε τα όπλα.

Πάω κατευθείαν στο ψητό. Ο κινητήρας είναι καινούργιος και υπόσχεται επιδόσεις και τελικές ταχύτητες που κόβουν την ανάσα. Το υπερτροφοδοτούμενο σύνολο TFSI ‘’καταπίνει’’ βενζίνη και έχει χωρητικότητα 2.000 κ.εκ. Ο υπερσυμπιεστής ρυθμίστηκε, όπως πρέπει από τους Γερμανούς μηχανικούς και συμβάλει στην παροχή υψηλής ισχύος.

Κάτω από το δεξί πόδι του οδηγού βρίσκονται 300 άλογα! Είναι έτοιμα να ορμήξουν στην άσφαλτο και να ικανοποιήσουν τις επιθυμίες του οδηγού. Και δεν είναι μόνο τα 300 άλογα, που κάνουν την διαφορά στην κίνηση. Προσθέστε την ευεργετική επίδραση της ιδιαίτερα υψηλής ροπής. Στη διάθεση του οδηγού πάνω από 38 κιλά ροπής! Η ενέργεια της εκδηλώνεται στο εύρος των στρόφων που καλείται να διαχειριστεί ο έμπειρος οδηγός. Από τις 1.800 σ.α.λ. έως τις 5.500 σ.α.λ. προσδίδει τον καθοριστικό συντελεστή στην εξίσωση της παροχής ισχύος.

Ελπίζω να το δαμάσω, στην αγαπημένη μου ανηφορική διαδρομή και να νοιώσω την έλξη που δίνουν τα ισχυρά γερμανικά μοτέρ. Τα επίσημα στοιχεία δίνουν επιτάχυνση 0-100χλμ./ωρα σε 5’’ και τελική ταχύτητα 250 χλμ./ώρα.

Η νέα τεχνολογία του κινητήρα και η μείωση του βάρος κατά 70 κιλά έχουν συμβάλει και στον περιορισμό της ποσότητας καύσιμου. Το αυτοκίνητο των 300 ίππων αν του φερθείς προσεκτικά – χλωμό το βλέπω να έχεις τέτοιο όπλο και να πηγαίνεις σαν κότα – καταναλώνει μόλις 6,9 λιτρα/100χλμ. Αυτή η μέση κατανάλωση είναι εργοστασιακή αλλά, όπως καταλαβαίνετε θα μείνει για πάντα στα χαρτιά...

Το μοτέρ συνδυάζεται με δυο κιβώτια. Επιλογή ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και σε ημιαυτόματη μονάδα διπλού συμπλέκτη επίσης έξι σχέσεων.

Άφησα τελευταία την τετρακίνηση. Το εξελιγμένο σύστημα quattro, ανέλαβε την διαχείριση της ισχύος και την κατανομή της στους δυο άξονες. Μετά το ντεμπούτο του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκίνητου της Γενεύης (7-17/10/2013) θα αφιχθεί στην Ελλάδα. Τα πρώτα αυτοκίνητα θα έρθουν στο τέλος Μαρτίου.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v