Το 2023 είναι η ηλεκτρική χρονιά της Peugeot

Η γαλλική μάρκα το 2023 θα έχει διαθέσιμα όλα τα μοντέλα της με ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης.
Το 2023 είναι η ηλεκτρική χρονιά της Peugeot

Η Peugeot, θα έχει την ευρύτερη διαθέσιμη ηλεκτρική προσφορά στην Ευρώπη το 2023. Όλα τα Peugeot θα είναι διαθέσιμα με ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης από το 2023.

Η γαλλική μάρκα προσφέρει την ευρύτερη γκάμα λύσεων ηλεκτρικής μετακίνησης στην Ευρώπη.
Νέος υβριδικός κινητήρας για τα 3008 και 5008,
Ρεκόρ απόδοσης για τα νέα E-208, E-3088 και E-308.
Peugeot e-Streetzone, ένα νέο 100% ηλεκτρικό σκούτερ.

Το 2023 θα είναι μια χρονιά ισχυρής επιτάχυνσης στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της: από το πρώτο εξάμηνο του 2023, όλα τα μοντέλα της μάρκας θα είναι διαθέσιμα με ένα ή περισσότερα ηλεκτροκίνητα συστήματα κίνησης.

Αυτό θα δώσει στην Peugeot την ευρύτερη «ηλεκτρονική επιλογή» στην Ευρώπη, με πολλά νέα μοντέλα και τεχνολογίες. Από ηλεκτρικά ποδήλατα έως φορτηγά, ηλεκτρονικά σκούτερ και επιβατικά αυτοκίνητα, η μάρκα θα καλύψει όλες τις ανάγκες ηλεκτρικής μετακίνησης και θα κάνει ένα περαιτέρω βήμα προς τον στόχο της να κάνει 0 εκπομπές ρύπων, 100% πωλήσεις ηλεκτρικών στην Ευρώπη έως το 2030.


Η εισαγωγή νέων υβριδικών κινητήρων από τις αρχές του 2023, αρχικά στα 3008 και 5008, θα διευρύνει την τεχνολογική προσφορά, προσθέτοντας σε νέες ηλεκτρικές λύσεις μπαταρίας 100% στα E-208 και E-308, κυψέλες καυσίμου υδρογόνου και δύο και τετρακίνητα plug-in υβριδικά.



Νέα υβριδική τεχνολογία

Το 2023 θα είναι μια «ηλεκτρική χρονιά» για την μάρκα, καθώς εισάγει νέα μοντέλα και τεχνολογίες στη γκάμα της.

Η Peugeot θα είναι η πρώτη μάρκα Stellantis που θα λανσάρει τη νέα γενιά υβριδικών κινητήρων του ομίλου, τονίζοντας για άλλη μια φορά την επιθυμία της να δώσει όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους πρόσβαση στην ηλεκτροκίνηση.

Αυτή η νέα γενιά υβριδικής τεχνολογίας, που προσφέρθηκε για πρώτη φορά στα SUV 3008 και 5008, προτού επεκταθεί σε άλλα μοντέλα της γκάμας, συνδυάζει αποτελεσματικότητα και ευκολία στη χρήση.

Αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα PureTech νέας γενιάς 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Χάρη σε μια μπαταρία 48 V που επαναφορτίζεται κατά την οδήγηση, αυτή η τεχνολογία προσφέρει επιπλέον ροπή στις χαμηλές στροφές και 15% μείωση στην κατανάλωση καυσίμου. Επιτρέπει επίσης οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων για έως και 1 χλμ. σε χαμηλές ταχύτητες και για μικρές αποστάσεις στην πόλη.

Επέκταση της ηλεκτρικής εμβέλειας

Η γκάμα των 100% ηλεκτρικών μοντέλων της Peugeot θα επεκταθεί το 2023 με την άφιξη των νέων E-308 και E-308 SW. Η μάρκα θα είναι ένας από τους πρώτους ευρωπαίους κατασκευαστές που θα προσφέρει ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Με το σαλόνι και το station wagon, η μάρκα Lion θα μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών του τμήματος C που επιθυμούν να κάνουν τη μετάβαση στην κινητικότητα μηδενικών εκπομπών.

Ο δυναμισμός και η οδηγική απόλαυση, βασικά στοιχεία του DNA της μαρκας, ήταν στο επίκεντρο της εξέλιξης αυτών των νέων μοντέλων, τα οποία κληρονομούν έναν νέο και ιδιαίτερα ισχυρό ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 115 kW (156 ίππων).

Τα νέα E-308 και E-308 SW θέτουν επίσης ένα νέο σημείο αναφοράς όσον αφορά την ηλεκτρική απόδοση, μόνο 12,7 kWh/100 χλμ. (χρήσιμη ενέργεια / εμβέλεια WLTP), σημείο αναφοράς μεταξύ των ηλεκτρικών οχημάτων κατηγορίας C, ενώ προσφέρουν εμβέλεια πάνω από 400 km (υπόκειται στον μικτό κύκλο WLTP). Αυτή η απόδοση κατέστη δυνατή χάρη σε όλες τις προόδους που έγιναν όσον αφορά τον κινητήρα και την μπαταρία, καθώς και την αεροδυναμική, τη βελτιστοποίηση βάρους με τη νέα πλατφόρμα EMP2 και τη μείωση των απωλειών λόγω τριβής.

Επίσης στην κατηγορία C, η μάρκα επιβεβαίωσε τη μελλοντική κυκλοφορία ενός E-408 μαζί με τις plug-in υβριδικές εκδόσεις του δυναμικού και καινοτόμου fastback της.

Το E-408 θα ολοκληρώσει μια 100% ηλεκτρική γκάμα που καλύπτει όλες τις ανάγκες.

Με στόχο να προσφέρει μια λύση ηλεκτρικής κινητικότητας που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των χρήσεων, η μάρκα έχει αναπτύξει μια ιδιαίτερα ολοκληρωμένη υβριδική σειρά plug-in. Σεντάν, αυτοκίνητα SW ή SUV, αυτά τα μοντέλα συνδυάζουν τη γοητεία, το συναίσθημα και την υπεροχή που έχουν κάνει την φίρμα επιτυχημένη με αξιοσημείωτη απόδοση.

Τα plug-in υβριδικά 308 και 308 SW διατίθενται σε δύο επίπεδα ισχύος, 180 ή 225 ίππων, και προσφέρουν αυτονομία έως και 60 km σε 100% ηλεκτρική λειτουργία. Αυτοί οι κινητήρες υιοθετήθηκαν επίσης από το ολοκαίνουργιο 408, το οποίο έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Από την πλευρά του, το 3008 προσφέρει επαναφορτιζόμενους υβριδικούς κινητήρες 225 ίππων ή 300 ίππους με τετρακίνηση, επιτρέποντάς του να διανύσει έως και 59 χλμ. χωρίς τη χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τέλος, το PEUGEOT 508 διατίθεται ως σαλούν και SW, με plug-in υβριδικό κινητήρα 225 ίππων ή σπορ κινητήρα 360 ίππων και κίνηση στους τέσσερις τροχούς για τις κορυφαίες εκδόσεις.

Η plug-in υβριδική τεχνολογία της μάρκας δοκιμάζεται επίσης στην πίστα από το 9X8 Hybrid Hypercar, το οποίο αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC) από τον Ιούλιο του 2022.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v