Η Volvo κάνει την πολυπλοκότητα απλή

Βρεθήκαμε στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του διάσημου Volvo XC90 SUV στη Δανία και τη Σουηδία και μεταφέρουμε εντυπώσεις.

Η Volvo κάνει την πολυπλοκότητα απλή

Αποστολή στη Δανία και τη Σουηδία


Κατά την διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του νέου Volvo XC90 στη Δανία και στη Σουηδία, δόθηκε έμφαση και στη προσπάθεια που κάνει η πολυτελής σουηδική φίρμα για να μην αποσπάται η προσοχή του οδηγού κατά την διάρκεια της οδήγησης και να είναι επικεντρωμένος στο δρόμο.

Η εμπειρία χρήστη νέας γενιάς λανσάρεται στο νέο ναυαρχικό SUV XC90 και σε εκατομμύρια αυτοκίνητα της Volvo σε όλο τον κόσμο.

Υπέροχη εμπειρία

Η Volvo, στοχεύει να κάνει την πολυπλοκότητα απλή. Θέλει να δημιουργήσει μια υπέροχη εμπειρία που θα βοηθήσει τον οδηγό να κάνει την καθημερινή ζωή με το αυτοκίνητό με έναν ασφαλή, συγκεντρωμένο και ευχάριστο τρόπο. Αυτό την καθοδήγησε και όταν δημιούργησε το νέο σύστημα infotainment στα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα μας EX90 και EX30.

Τώρα φέρνει αυτή τη φιλοσοφία και στο διάσημο Volvo XC90 SUV. Αλλά η νέα εμπειρία χρήστη δεν θα περιοριστεί μόνο σε ένα μοντέλο. Θα προσφέρει επίσης την τελευταία εμπειρία χρήστη σε εκατομμύρια οδηγούς Volvo σε όλο τον κόσμο με μια απλή ενημέρωση λογισμικού over-the-air. Όσοι κατέχουν αυτοκίνητο Volvo με ενσωματωμένο το Google, θα λάβουν μια αναβαθμισμένη διάταξη, χωρίς καμία χρέωση, μια δωρεάν παροχή.

Ολοκληρωμένη ενημέρωση ψυχαγωγίας

Κατά τη διάρκεια του 2025, περίπου 2,5 εκατομμύρια κάτοχοι αυτοκινήτων Volvo σε όλο τον κόσμο θα λάβουν αναβάθμιση των αυτοκινήτων τους που κατασκευάστηκαν ήδη από το 2020. Σκοπεύει να διαθέσει σταδιακά αυτήν την αναβάθμιση κατά τη διάρκεια του έτους και πιστεύει ότι αυτή είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες ενημερώσεις ψυχαγωγίας από οποιονδήποτε κατασκευαστή αυτοκινήτων μέχρι σήμερα. Αυτή η διάθεση είναι σύμφωνη με τη στρατηγική της να κάνει τα αυτοκίνητα της καλύτερα με την πάροδο του χρόνου με τακτικές ενημερώσεις λογισμικού over-the-air.

«Η εμπειρία χρήστη νέας γενιάς θα προσφέρει σημαντική βελτίωση στην εμπειρία των οδηγών και είναι ένα σημαντικό βήμα στο ταξίδι μας για την παροχή ανθρωποκεντρικών τεχνολογικών λύσεων στους κάτοχους των πολυτελών μας μοντέλων», είπε ο Erik Severinson, Chief Product and Strategy Officer της Volvo Cars. «Θα προσαρμόζουμε συνεχώς και απρόσκοπτα την εμπειρία χρήστη για να ταιριάζει με τις ανάγκες των οδηγών μας μέσω νέων και βελτιωμένων λειτουργιών που παρέχονται μέσω over-the-air ενημερώσεων, για να βελτιώσουμε το αυτοκίνητό τους – και την εμπειρία τους – με την πάροδο του χρόνου».

Μεγαλύτερη κεντρική οθόνη

Η premium μάρκα Volvo για να βελτιώσει περαιτέρω την εμπειρία μέσα στο νέο XC90, εγκατέστησε μια μεγαλύτερη, 11,2 ιντσών, κεντρική οθόνη ελεύθερης τοποθέτησης. Αύξησε επίσης την πυκνότητα των εικονοστοιχείων κατά 21%, με αποτέλεσμα μια ακόμη πιο καθαρή οθόνη.

Αλλά το περιεχόμενο στην οθόνη αντιπροσωπεύει τη μεγαλύτερη αλλαγή. Τώρα παρουσιάζει τις πιο κοινές εφαρμογές και χειριστήρια, όπως χάρτες, πολυμέσα και τηλέφωνο στην αρχική οθόνη – την ίδια ρύθμιση με τα τελευταία ηλεκτρικά αυτοκίνητα της Volvo. Αυτό σημαίνει ότι χρειάζονται λιγότερα χτυπήματα στην οθόνη για να φτάσει ο οδηγός στις λειτουργίες που χρησιμοποιεί συχνότερα. Για παράδειγμα, εάν ακολουθεί τις οδηγίες πλοήγησης και θέλει να αλλάξει τη μουσική, δεν χρειάζεται πλέον να εγκαταλείπει τους Χάρτες Google για να αποκτήσει πρόσβαση στη λειτουργία πολυμέσων.

Εξωτερικές κάμερες

Στη συνέχεια, υπάρχει η γραμμή συμφραζομένων, η οποία αλλάζει αυτό που βλέπει οδηγός ανάλογα με την κατάσταση και εμφανίζει τις εφαρμογές που χρησιμοποιεί πιο πρόσφατα. Και αν οδηγεί με χαμηλές ταχύτητες, εμφανίζεται το εικονίδιο για τις εξωτερικές κάμερες, ώστε να μπορεί να λάβει βοήθεια για ελιγμούς σε στενούς χώρους.

Εάν ο οδηγός διαθέτει μοντέλο με plug-in hybrid σύστημα παροχής ενέργειας, τον διευκολύνει να αξιοποιήσει στο έπακρο το ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Μέσω του Drive Modes στην αρχική οθόνη, μπορεί εύκολα να έχει πρόσβαση στη λειτουργία Pure μαζί με άλλες επιλογές. Εάν μόλις φτάσει σε ένα κέντρο της πόλης και θέλει να οδηγεί μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα, είναι τώρα μόλις ένα άγγιγμα μακριά.

Τα μάτια στο δρόμο μπροστά

Η εμπειρία χρήστη νέας γενιάς μπορεί να προσαρμοστεί και να κλιμακωθεί ώστε να ταιριάζει σε διαφορετικά σχήματα και μεγέθη οθόνης. Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να προσφέρει την πιο πρόσφατη εμπειρία ψυχαγωγίας της Volvo, ανεξάρτητα από το αν οδηγεί ένα νέο XC90, ένα EX90 ή ένα XC40 τριών ετών, και να τον διευκολύνει να εστιάσει σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία: τα μάτια στο δρόμο μπροστά.

Συμπεριλαμβανομένων των C40, XC40, EX40, EC40, S60, V60, V60 Cross Country, XC60, S90, V90, V90 Cross Country και XC90 με λειτουργικό σύστημα Android. Το Google, το Google Play και οι Χάρτες Google είναι εμπορικά σήματα της Google LLC.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v