Το Seat Ibiza και το Seat Arona διατηρούν την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας 5 αστέρων στο Euro NCAP, πέντε χρόνια αφότου πέτυχαν για πρώτη φορά τον εντυπωσιακό αυτό στόχο στην πρώτη τους παρουσίαση. Η αναγνώριση είναι ακόμη πιο εντυπωσιακή, δεδομένου του πόσο απαιτητική έχει κάνει το Euro NCAP τη διαδικασία δοκιμών τα τελευταία χρόνια.
Πιο αυστηρές δοκιμές
Οι δοκιμές έχουν γίνει πιο αυστηρές και περιλαμβάνουν τώρα την εισαγωγή ενός κινούμενου εμποδίου στη δοκιμή μετωπικής σύγκρουσης κινούμενου αυτοκινήτου, που αντικαθιστά τη δοκιμή εμποδίου μέτριας μετατόπισης με παραμόρφωση.
Αυτό βοηθά το Euro NCAP να αξιολογήσει την προστασία των επιβατών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, καθώς και τον τρόπο με τον οποίο συνεισφέρουν οι κατασκευές του μπροστινού τμήματος των αυτοκινήτων. Προσθέστε σε αυτό τις ενημερωμένες πλευρικές κρούσεις για να συμπεριληφθούν προσαρμογές στην ταχύτητα δοκιμής κοντά στο εμπόδιο και στην προστασία μάζας και μακρινής πρόσκρουσης, εστιάζοντας στην προστασία του οδηγού και στην πιθανή αλληλεπίδραση μεταξύ οδηγού και συνοδηγού στο μπροστινό κάθισμα.
Μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια
«Είναι μια περήφανη στιγμή για όλους όσους εργάστηκαν στα Seat Ibiza και Arona που πέτυχαν την κορυφαία βαθμολογία του Euro NCAP», δήλωσε ο Dr Werner Tietz, Executive Vice-President for Research and Development της Seat. «Η Seat δίνει πάντα μεγάλη έμφαση στην ασφάλεια, ενσωματώνοντας τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες, ενεργητικές ή παθητικές, για να προσφέρει τα ασφαλέστερα οχήματα στην αγορά».
Η ιαπωνική μάρκα πέτυχε στην αξιολόγηση ασφάλειας του Euro NCAP, ακόμη και με πιο αυστηρές δοκιμές, ακολουθώντας μια εξελικτική προσέγγιση στις παθητικές και ενεργητικές τεχνολογίες των Ibiza και Arona.
Εκτός από τον υπάρχοντα εξοπλισμό που διαθέτουν ήδη τα οχήματα, και τα δύο αναβαθμίστηκαν για να περιλαμβάνουν επιπλέον τροποποιήσεις στο αμάξωμα: η επανασχεδιασμένη δομή του μπροστινού άκρου προσαρμόστηκε για το νέο Mobile Progressive Deformable Barrier head-on crash, ενώ έγιναν και δομικές ενισχύσεις για προστασία από πλευρική πρόσκρουση.
Nέος αερόσακος συνοδηγού
Τα συστήματα συγκράτησης των οχημάτων ενημερώθηκαν επίσης για να ενσωματώσουν τις μπροστινές ζώνες ασφαλείας με διπλό προεντατήρα, ενώ στο πίσω μέρος περιλαμβάνεται επίσης μια υπενθύμιση ζώνης ασφαλείας. Επιπλέον σχεδιάστηκε ένας νέος αερόσακος συνοδηγού και το εσωτερικό έγινε ακόμα πιο ασφαλές.
Τόσο το Ibiza όσο και το Arona ενσωματώνουν πλέον τη νέα τεχνολογία κάμερας στον στάνταρ εξοπλισμό καθώς και την τεχνολογία Lane Assist. Επιπλέον, το ενσωματωμένο λογισμικό ραντάρ έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να περιλαμβάνει αναγνώριση πεζών και ποδηλάτων, συμβάλλοντας στην προστασία των ευάλωτων χρηστών του δρόμου.
Ανάμεσα στα ασφαλέστερα αστικά αυτοκίνητα της αγοράς
Το Seat Ibiza σημείωσε υψηλή βαθμολογία σε κάθε τομέα που δοκιμάστηκε: Ενήλικος Επιβάτης 83%, Παιδί Επιβάτης 82%, Ευάλωτος Χρήστης Δρόμου 66% και Υποβοήθηση Ασφάλειας 70%.
Το Seat Arona πέτυχε επίσης υψηλές βαθμολογίες: Ενήλικος Επιβάτης 83%, Παιδί Επιβάτης 83%, Ευάλωτος Χρήστης Δρόμου 65% και Υποβοήθηση Ασφάλειας 70%.
Πεντάστερη γκάμα
Η Seat είναι αποφασισμένη να συνεχίσει να αναπτύσσει οχήματα που υπερέχουν στις δοκιμές του Euro NCAP, ανεξάρτητα από το πόσο αυστηρές γίνονται. Τα Ibiza και Arona που διατηρούν τη βαθμολογία 5 αστέρων όπως και η υπόλοιπη γκάμα της Seat, αποτελεί απόδειξη της αφοσίωσης της μάρκας στην παροχή των ασφαλέστερων οχημάτων.
Η Seat είναι η μόνη εταιρεία που σχεδιάζει, αναπτύσσει, κατασκευάζει και εμπορεύεται αυτοκίνητα στην Ισπανία. Μέλος του Ομίλου Volkswagen, η πολυεθνική έχει την έδρα της στο Martorell (Βαρκελώνη) και εμπορεύεται οχήματα μάρκας Cupra και Seat ενώ η Seat MÓ προωθεί προϊόντα και λύσεις αστικής κινητικότητας.
Τρία κέντρα παραγωγής
Η Seat εξάγει περισσότερο από το 80% των οχημάτων της και είναι παρούσα σε 75 χώρες. Aπασχολεί πάνω από 15.000 επαγγελματίες και διαθέτει τρία κέντρα παραγωγής - τη Βαρκελώνη, το El Prat de Llobregat και το Martorell, όπου παράγει τα Ibiza, Arona, την οικογένεια Leon και το CUPRA Formentor. Επιπλέον, παράγει το Cupra Born και το Seat Tarraco στη Γερμανία, το Ateca στην Τσεχική Δημοκρατία, και το Seat Alhambra στην Πορτογαλία. Η εταιρεία διαθέτει το Seat: Code, το κέντρο ανάπτυξης λογισμικού με έδρα τη Βαρκελώνη.
Επενδύσεις
Θα επενδύσει 5 δισεκατομμύρια ευρώ έως το 2025 για την ανάπτυξη νέων μοντέλων για τις δύο μάρκες, Seat κα Cupra, και τον εξηλεκτρισμό της γκάμας. Η εταιρεία στοχεύει να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στον εξηλεκτρισμό των αστικών ηλεκτρικών οχημάτων, με ιδιαίτερη έμφαση στον μετασχηματισμό της Ισπανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.