Δώδεκα χρόνια μετά την πρεμιέρα του πρώτου Audi R8 GT, η Audi Sport GmbH λανσάρει τη δεύτερη γενιά αυτού του αποκλειστικού σούπερ σπορ αυτοκινήτου: το νέο Audi R8 Coupe V10 GT RWD.
Η απόδοση του ατμοσφαιρικού κινητήρα V10 των 5,2 λίτρων έχει αυξηθεί στους 602 ίππους, καθιστώντας τον την πιο ισχυρή μονάδα με κίνηση στους πίσω τροχούς στην ιστορία της μάρκας.
Ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων για πιο γρήγορες αλλαγές και η νέα λειτουργία οδήγησης Torque Rear επιτρέπει στους οδηγούς να επιλέξουν το δικό τους επίπεδο υποστήριξης ESC.
Υπερστροφή
Αυτό επιτρέπει την ελεγχόμενη και ταυτόχρονα ακριβή υπερστροφή. Η ροπή επτά σταδίων πίσω μπορεί να ρυθμιστεί μέσω του χειριστηρίου στο τιμόνι. Η παραγωγή του νέου R8 GT περιορίζεται στις 333 μονάδες παγκοσμίως.
Νέα και αποκλειστικά εξωτερικά και εσωτερικά χαρακτηριστικά αποτίουν φόρο τιμής στην πρώτη γενιά του R8 GT. Αυτά περιλαμβάνουν, για παράδειγμα, τη διαδοχική αρίθμηση, ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος και εσωτερικό σε συνδυασμό μαύρου και κόκκινου χρώματος. Το νέο Audi R8 GT θα είναι διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες από το 2023.
Το R8 GT αποχαιρετά τον κινητήρα V10
Σε σύγκριση με το R8 V10 performance RWD με 562 ίππων, το οποίο αποτελεί τη βάση για τη δεύτερη γενιά του R8 GT, η Audi Sport GmbH αυξάνει τις επιδόσεις του ειδικού μοντέλου προκειμένου να το φέρει στο ίδιο επίπεδο με το μοντέλο quattro.
Συγκεκριμένα, αυτό σημαίνει: 602 ίπποι από 10 κυλίνδρους, 5,2 λίτρα κυβισμού και 413 Νm ροπής. Ως αποτέλεσμα, η νέα R8 GT επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 ΄΄, πιάνει τα 200 χλμ./ώρα σε μόλις 10,1΄΄ και φτάνει σε τελική ταχύτητα στη πίστα έως και 320 χλμ./ώρα.
Μια άλλη άκρως σημαντική διαφορά: ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων με ακόμα πιο γρήγορους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων. Χάρη στην αλλαγμένη σχέση μετάδοσης και τη σχετική υψηλότερη ταχύτητα, το νέο κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπει ακόμη πιο εντυπωσιακή επιτάχυνση σε όλες τις ταχύτητες. Εκτός από αυτό, υπάρχει ένα αποκλειστικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό μόνο για το R8 GT: η πολλαπλή εισαγωγής είναι βαμμένη σε μαύρο χρώμα.
Νέα λειτουργία Torque Rear Drive Mode
Για πρώτη φορά, η Audi Sport GmbH, η οποία κατασκευάζει το νέο R8 GT κυρίως στο χέρι στο Böllinger Höfe, προσφέρει λειτουργία Torque Rear. Η ολίσθηση ελέγχεται στον πίσω άξονα από το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ASR), το οποίο αποτελεί μέρος του ESC. Επτά χαρακτηριστικές καμπύλες αποθηκεύονται στο ASR, προσφέροντας διαφορετικά επίπεδα υποστήριξης.
Το επίπεδο 1 επιτρέπει μικρή ολίσθηση, ενώ το επίπεδο 7 επιτρέπει μεγάλη ολίσθηση. Το επιθυμητό επίπεδο ροπής στο πίσω μέρος μπορεί να ρυθμιστεί περιστρέφοντας το κουμπί ελέγχου στο τιμόνι. Αυτή η λειτουργία επιτρέπει επίσης μια διαφορετική προσαρμογή καθώς αναπτύσσονται οι οδηγικές δεξιότητες και οι συνθήκες του δρόμου σε μια πίστα. Ανάλογα με αυτή την εξέλιξη και λαμβάνοντας επίσης υπόψη πληροφορίες από τους αισθητήρες ταχύτητας τροχού, τη γωνία διεύθυνσης, τη θέση του πεντάλ γκαζιού και την επιλεγμένη ταχύτητα - η μονάδα ελέγχου κινητήρα μετρά την ισχύ του κινητήρα στον πίσω άξονα.
Λιγότερο βάρος
Σε σύγκριση με το R8 Coupé V10 performance RWD, διάφορες παρεμβάσεις είχαν σαν αποτέλεσμα την μείωση του βάρους κατά περίπου 20 κιλα, στα 1.570 κιλά. Οι αποκλειστικοί τροχοί 20 ιντσών, 10 ακτίνων, σε συνδυασμό με ελαστικά υψηλής απόδοσης, σχεδιασμένα για χρήση σε δρόμο και πίστα, παίζουν καθοριστικό ρόλο στη μείωση του βάρους. Οι ελαφροί σφυρηλατημένοι τροχοί βασίζονται στα οχήματα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Audi. Το εξαιρετικά ισχυρό κεραμικό σύστημα πέδησης, που αποτελεί βασικό εξοπλισμό του R8 GT, εξοικονομεί επιπλέον βάρος. Επίσης, υπάρχουν μπάκετ καθίσματα R8 και σπορ ανάρτηση performance με την αντιστρεπτική μπάρα CFRP. Η μπροστινή αντιστρεπτική ράβδος είναι κατασκευασμένη από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα.