Ετοιμοπαράδοτα τα δημοφιλή Nissan Qashqai

Η ελληνική αντιπροσωπεία εξασφάλισε σημαντικό αριθμό οχημάτων του αγαπημένου Nissan Qashqai, παρά τις καθυστερήσεις στην παραγωγή.
Ετοιμοπαράδοτα τα δημοφιλή Nissan Qashqai

Αν και συνεχίζονται οι καθυστερήσεις στη παραγωγή των αυτοκινήτων λόγω των ελλείψεων στους ημιαγωγούς, η Ν.Ι.Θεοχαράκης αποκλειστική αντιπροσωπεία των ιαπωνικών αυτοκινήτων Nissan, εξασφάλισε σημαντικό αριθμό αυτοκινήτων από την σειρά του δημοφιλούς Qashqai.

Η παραγγελία που έχει εγκριθεί από το εργοστάσιο και δρομολογήθηκε η παραλαβή της στην Ελλάδα, περιλαμβάνει όλες τις κινητήριες μονάδες του ιαπωνικού SUV. Το μεγαλύτερο τμήμα της παραγγελίας καταλαμβάνουν οι ήπιες υβριδικές 12V με κινητήρα βενζίνης 1.3 DiG-T απόδοσης 140 είτε 160 ίππων. Ωστόσο, η ελληνική αντιπροσωπεία εξασφάλισε και ικανό αριθμό από την κορυφαία έκδοση όσον αφορά τον κινητήρα, την e-Power.

Χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Το νέο Nissan Qashqai συνδυάζει τις δυναμικές επιδόσεις με την εκλεπτυσμένη κύλιση και τα κινητήρια σύνολα με χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

Διατίθενται σε εκδόσεις 2WD και 4WD, με το χειροκίνητο 6τάχυτο ή το νέο Xtronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων.

Το υβριδικό σύστημα 12V είναι μια πιο προσιτή υβριδική τεχνολογία που παρέχει υποβοήθηση ροπής, εκτεταμένη απενεργοποίηση του κινητήρα στη στάση, γρήγορη επανεκκίνηση και ομαλή επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι [μόνο σε εκδόσεις CVT], με βελτιώσεις τόσο στην οικονομία καυσίμου, όσο και στις τιμές CO2 (- 4 γραμ.CO2/ χλμ.).



Μικρή επιβάρυνση στο βάρος

Ο θετικός αντίκτυπος της διαχείρισης ενέργειας του υβριδικού συστήματος εντοπίζεται αφενός στις ανταγωνιστικές τιμές του CO2, καθώς και στο γεγονός ότι ο κινητήρας 1,3 λίτρων προσφέρει περισσότερη ισχύ και ροπή από τα βασικά ανταγωνιστικά μοντέλα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το υβριδικό σύστημα προσθέτει μόλις 22 κιλά στη συνολική μάζα του οχήματος.

Κατά την επιβράδυνση, η ενέργεια ανακτάται μέσω αναγέννησης και αποθηκεύεται στην μπαταρία ιόντων λιθίου. Αυτή η ενέργεια παρέχεται στη συνέχεια κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα σε στάση, στην επιβράδυνση κάθε στιγμή που ο οδηγός αφήνει το γκάζι (μόνο σε εκδόσεις CVT) και στην υποβοήθηση ροπής (Torque Assist).

Αδρανοποίηση του κινητήρα

Όταν το αυτοκίνητο επιβραδύνει σε στάση, με ταχύτητες μικρότερες από 18 χλμ. και σε λειτουργία brake on, ο κινητήρας θα σβήσει και η αποθηκευμένη ενέργεια χρησιμοποιείται για την τροφοδοσία του ηλεκτρικού εξοπλισμού του οχήματος. Αυτό επιτρέπει την εκτεταμένη αδρανοποίηση του κινητήρα και τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου.

Κατά την επιτάχυνση (μεταξύ 20 και 110 χλμ.), η ενέργεια της μπαταρίας ιόντων λιθίου προσφέρει υποβοήθηση στον κινητήρα με επιπλέον ροπή + 6Nm, για έως και 20 δευτερόλεπτα. Αυτό βοηθά στη μείωση του φορτίου ροπής στον κινητήρα και βελτιώνει την οικονομία καυσίμου.

Η γκάμα του νέου Nissan Qashqai ξεκινά από τα 30.690 ευρώ(1.3 Hybrid MT 4x2).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v