Ο μακροχρόνιος έρωτας της βασίλισσας Ελισάβετ Β' με τα αυτοκίνητα

Η Βασίλισσα Ελισάβετ II λάτρευε τα αυτοκίνητα και ιδιαίτερα τα μοντέλα των Land Rover και Jaguar.
Ο μακροχρόνιος έρωτας της βασίλισσας Ελισάβετ Β με τα αυτοκίνητα

H μακροβιότερη μονάρχης της Βρετανίας θα μπορούσε να περιγραφεί ως ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιρροής για μάρκες αυτοκινήτων όπως η Land Rover και η Jaguar.

Η κηδεία της Βασίλισσας Ελισάβετ Β' θα γίνει τη Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου στο Αβαείο του Γουέστμινστερ στο Λονδίνο.

Η Βασίλισσα Ελισάβετ II, η οποία πέθανε στις 8 Σεπτεμβρίου, ήταν δεινός καταναλωτής αυτοκινήτων και οδηγός της πιο εξειδικευμένης παραγωγής της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας και σήμερα θα περιγραφόταν ως βασικός “influencer” για μάρκες όπως η Land Rover και η Jaguar. Συχνά απεικονιζόταν στο τιμόνι των νέων μοντέλων τους που είχαν ειδικές προδιάγραφες για να καλύψουν τις ανάγκες κίνησης της Βασίλισσας, αναφέρει το Automotive News Europe.

Oδηγικές ικανότητες

Ωστόσο, η Βασίλισσα Ελισάβετ II αξιοποιούσε κάθε ευκαιρία για να οδηγήσει η ίδια το αυτοκίνητο που ήταν κατάλληλο για την περίσταση αφήνοντας έκπληκτους τους εκπαιδευτές και τους ανθρώπους της ασφάλειας της με τις οδηγικές της ικανότητες και το θάρρος της.

Οδηγούσε πάντοτε το τελευταίο μοντέλο και συχνά είχε συντροφιά μέλη της οικογένειας της

Η Βασίλισσα Ελισάβετ II ήταν η μακροβιότερη μονάρχης της Βρετανίας και η πρώτη που κατείχε για επτά δεκαετίες στο θρόνο πριν από το θάνατό της στα 96 της χρόνια. Έμαθε να οδηγεί με τον τρόπο που έκαναν πολλές γυναίκες κατά τη διάρκεια του Β' Παγκοσμίου Πολέμου. Εντάχθηκε στο γυναικείο τμήμα του βρετανικού στρατού, τη Βοηθητική Εδαφική Υπηρεσία.

Γνώσεις για την συντήρηση

Εκεί, διδάχτηκε εκτός από τον τρόπο που θα οδηγεί αυτοκίνητα διαφόρων τύπων και πώς να κάνει σέρβις οχημάτων και αναμφίβολα ανέπτυξε μια ιδιαίτερη σχέση με την οδήγηση και τις οδηγικές εμπειρίες που θα συνεχιζόταν σε όλη τη διάρκεια της ζωής της. Οι γνώσεις της για την συντήρηση ίσως να της χρειάσθηκαν καθώς τα παλαιότερα μοντέλα της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας ήταν πρώτα στη λίστα που κατέγραφε τις μάρκες με τα περισσότερα προβλήματα. Ίσως να έδινε τις κατάλληλες παρατηρήσεις στους μηχανικούς για να τα επισκευάσουν και να τα βελτιώσουν.

Μια ιστορία που πιθανώς απεικονίζει καλύτερα τον οδηγικό της ενθουσιασμό είναι αυτή που εκτυλίχθηκε πίσω από του Land Rover Defender, του οχήματος που πιθανότατα συνδεόταν περισσότερο μαζί της- τουλάχιστον στις ιδιωτικές της διαδρομές. Σημειώνεται ότι με βάση το αυστηρό πρωτόκολλο οι Bentley και Rolls-Royces χρησιμοποιούνται για κρατικές εκδηλώσεις.



Έκπληκτος και ο Βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας Αμπντάλα

Ο Βασιλιάς της Σαουδικής Αραβίας Αμπντάλα, είχε μια αξέχαστη διαδρομή με τη βασίλισσα το 2003, όταν ήταν πρίγκιπας διάδοχος.

Ο πρώην πρεσβευτής του Ηνωμένου Βασιλείου στη Σαουδική Αραβία, σερ Σέραρντ Κάουπερ-Κόουλς, περιέγραψε πώς το 2003 προσφέρθηκε στον Αμπντουλάχ, πρώην διάδοχο της Σαουδικής Αραβίας και μετά βασιλιά, μια ξενάγηση στην εκτεταμένη περιουσία της βασίλισσας 20.000 στρεμμάτων στο Balmoral. Σκωτία.

Ο πρίγκιπας συμφώνησε. Αυτό που δεν περίμενε ήταν η Βασίλισσα Ελισάβετ II να μπει πίσω από το τιμόνι του Defender και με πλήρη ταχύτητα να οδηγήσει το αυτοκίνητο στους ανώμαλους επαρχιακούς δρόμους του κτήματος.

Οδήγα και μην μιλάς

Ο πρίγκιπας, ή έτσι λέει η ιστορία, παρακάλεσε τη βασίλισσα να επικεντρωθεί στην οδήγησή της παρά στην κουβέντα. Είναι δύσκολο να αποδοθεί κάποιο κίνητρο στις ενέργειες της Βασίλισσας, ωστόσο πρέπει να τονισθεί ότι ο μελλοντικός αρχηγός της Σαουδικής Αραβίας δέχθηκε την οδηγική εμπειρία την εποχή που οι γυναίκες δεν επιτρεπόταν να οδηγούν στη Σαουδική Αραβία.

Οι περισσότερες από τις φημισμένες μάρκες αυτοκινήτων της Βρετανίας είχαν ένα Βασιλικό Θυρεό από τη βασίλισσα, σηματοδοτώντας ότι είχε συναλλαγές με την εταιρεία και τους επέτρεπε να χρησιμοποιούν το βασιλικό εθνόσημο στη δημοσιότητά τους.



Το πιο πολύτιμο αυτοκίνητο

Ο Βασιλιάς Κάρολος Γ' και η Καμίλα, επέβαιναν και στη Rolls-Royce Phantom IV που κατείχε ο πρίγκιπας Φίλιππο, από το 1950. Είναι ίσως το πιο πολύτιμο αυτοκίνητο στη συλλογή βασιλικών αυτοκινήτων.

Το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από τότε, συμπεριλαμβανομένης της οδήγησης του γιου της, νυν Βασιλιά Κάρολου Γ', στο Λονδίνο την ημέρα του θανάτου της.

Η εταιρεία αυτοκινήτων που παραδόξως εξακολουθούσε να κατέχει Βασιλικό Θυρεό την εποχή του θανάτου της βασίλισσας ήταν η Vauxhall, η αδελφή μάρκα της Opel στη μαζική αγορά. Και οι δύο μάρκες ανήκουν πλέον στον Stellantis αφού πουλήθηκαν από την General Motors.

Για πολύ καιρό ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα της Βασίλισσα Ελισάβετ II ήταν ένα πολύ συνηθισμένο στέισον βάγκον Vauxhall Cresta του 1961. Συχνά απεικονιζόταν να το οδηγεί.

Το Vauxhall Cresta ήταν ένα από τα αγαπημένα αυτοκίνητα της Βασίλισσας Ελισάβετ II.

Στη Βασίλισσα Ελισάβετ II άρεσαν τα στέσιον βάγκον και τα χρησιμοποιούσε για να κινείται στα κτήματα της. Το 2015 φωτογραφήθηκε στο τιμόνι ενός καλοσυντηρημένου αλλά ξεπερασμένου στέισον βάγκον Jaguar X-Type. Το μεσαίο στέισον βάγκον αναπτύχθηκε ενώ η Jaguar ανήκε στη Ford, αλλά ήταν χαρακτηρίσθηκε από μια μεγάλη πτώση στις πωλήσεις.

Η φωτογραφία έγινε πρωτοσέλιδα πολλών εφημερίδων κυρίως επειδή η Βασίλισσα Ελισάβετ II αναγκάστηκε να οδηγήσει στο γρασίδι για να αποφύγει μια νεαρή οικογένεια που περπατουσε στο δημόσιο πάρκο στο κάστρο του Windsor, ένα από τα τέσσερα σπίτια της. Αυτή η φωτογραφία απέδειξε ότι η βασίλισσα κρατούσε αυτοκίνητα που της άρεσαν.

Χωρίς αμφιβολία, έκανε τη Jaguar Land Rover να νιώθει ότι δεν θα οδηγούσε κάτι πιο μοντέρνο. Φωτογραφήθηκε να οδηγεί ξανά το X-Type της το 2021, καθιστώντας την πιθανώς την τελευταία δημόσια φωτογραφία της πίσω από το τιμόνι.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v