Η εταιρεία διοργανώνει δράσεις προστασίας του περιβάλλοντος εν όψει του Ράλλυ Ακρόπολις.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Η Toyota Ελλάς ενώνει τις δυνάμεις της με την περιβαλλοντικά στοχευμένη πλατφόρμα κυκλικής οικονομίας του Ομίλου Πλαστικά Θράκης In the Loop, με στόχο να υπενθυμίσουν και να υποστηρίξουν τους λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα παρακολουθήσουν το φετινό Ράλλυ Ακρόπολις να αφήσουν, μετά το τέλος κάθε ειδικής, τα βουνά το ίδιο καθαρά όπως τα βρήκαν.
Όλη την εβδομάδα πριν την έναρξη του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις, τόσο μέσω των social media της διοργάνωσης, με τη δράση Clean Mountain Race να πραγματοποιείται με την υποστήριξή της, όσο και των δύο εταιρειών, μία πρωτότυπη καμπάνια της Toyota Ελλάς θα βρίσκεται στον «αέρα». Σκοπός της να υπενθυμίζει στους θεατές που θα παρακολουθήσουν τις ειδικές ότι κατά την αποχώρησή τους δε θα πρέπει να αφήσουν πίσω τα απορρίμματά τους, προστατεύοντας με αυτόν τον τρόπο το περιβάλλον.
Κατά τη διάρκεια των ειδικών, ένα Toyota Hilux θα διανύει τη διαδρομή πριν την έναρξη του αγώνα μεταφέροντας τα υπενθυμιστικά μηνύματα και εξηγώντας, παράλληλα, πού μπορούν να βρουν οι θεατές τα σημεία συλλογής των απορριμμάτων. Σακούλες In the Loop, επίσημου συνεργάτη βιωσιμότητας του Ράλλυ, που για την παραγωγή τους έχουν χρησιμοποιηθεί ανακυκλωμένα πλαστικά απορρίμματα, θα έχουν τοποθετηθεί στα σημεία συλλογής, για τον σκοπό αυτό, με διαχωρισμό σε ανακυκλώσιμα και μη ανακυκλώσιμα υλικά. Στη συνέχεια, η διοργάνωση του Ράλλυ σε συνεργασία με τους εκάστοτε δήμους, θα αναλάβει τη μεταφορά των απορριμμάτων σε εγκεκριμένα σημεία.
Να σημειωθεί, τέλος, ότι η διοργάνωση πέρυσι έλαβε την περιβαλλοντική πιστοποίηση δύο αστέρων της FIA, με την πρωτοβουλία “Clean Mountain Race” να είναι απόλυτα συμβατή με την περιβαλλοντική πολιτική του Ράλλυ Ακρόπολις.
Στο φετινό Ράλλυ Ακρόπολις παίρνουμε τα βουνά, αλλά και τα απορρίμματά μας μαζί φεύγοντας!
Η Toyota στην Ελλάδα δραστηριοποιείται από το 1965, συγκεντρώνοντας έκθεση, ανταλλακτικά και σέρβις σε μία εγκατάσταση. Η Toyota Ελλάς ιδρύθηκε το 1986 και από τη χρονιά εκείνη ξεκινά μια διαδρομή που σηματοδοτείται από μια σειρά καινοτομιών που άλλαξαν στη συνέχεια το σκηνικό και τα δεδομένα της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου και οδήγησαν την εταιρεία στις πρώτες θέσεις της αγοράς αυτοκινήτου και της εκτίμησης του Έλληνα καταναλωτή.