Ντιζελοκίνητα Toyota με ελάχιστους ρύπους

Το Land Cruiser και το Hilux της Toyota θα γίνουν συμβατά με το ντίζελ HVO100, ένα καύσιμο κατασκευασμένο από 100% ανανεώσιμες πηγές.
Ντιζελοκίνητα Toyota με ελάχιστους ρύπους

Η σειρά ντίζελ της Toyota στη Δυτική Ευρώπη θα γίνει συμβατή με το καύσιμο ντίζελ HVO100. Το Land Cruiser και το Hilux της Toyota θα γίνουν συμβατά με το ντίζελ HVO100, ένα καύσιμο χωρίς ορυκτά κατασκευασμένο από 100% ανανεώσιμες πηγές.

Το καύσιμο HVO100 μπορεί να χρησιμοποιηθεί στα μοντέλα ντίζελ Hilux και Land Cruiser που κατασκευάζονται από το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Τα πιο εξειδικευμένα μοντέλα υψηλών προδιαγραφών της Toyota με ειδικών προδιαγραφών αμάξωμα και πλαίσιο θα είναι συμβατά με το ντίζελ HVO100, ένα μη ορυκτό καύσιμο που παράγεται από 100% ανανεώσιμες πηγές, όπως τα χρησιμοποιημένα μαγειρικά λάδια.

Τόσο το Land Cruiser όσο και το Hilux θα ενταχθούν στην οικογένεια ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Proace για να είναι συμβατά με το ντίζελ HVO100.



Καύσιμο HVO100

Το HVO100 (ενυδατωμένο φυτικό έλαιο) πληροί το ευρωπαϊκό πρότυπο ποιότητας EN 15940 για το παραφινικό ντίζελ. Έχει υψηλότερο αριθμό κετανίου (c80) από το τυπικό ντίζελ και έχει χαμηλότερη περιεκτικότητα σε θείο και αρωματικά. Παρασκευάζεται από φυτικό έλαιο (φοινικέλαιο, κραμβέλαιο) ή πρώτη ύλη με βάση τα απόβλητα (για παράδειγμα χρησιμοποιημένο μαγειρικό λάδι).

Δυναμική ευρωπαϊκή αγορά

Ο αριθμός των αντλιών καυσίμου HVO100 σταδιακά αυξάνονται στα πρατήρια καυσίμων στην Ευρώπη, με περίπου 1.000 να ειναι ήδη διαθέσιμες στις χώρες Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Ολλανδία, Νορβηγία και Σουηδία. Την ίδια στιγμή που περισσότεροι οδηγοί στρέφονται στο HVO100, η ​​παραγωγή του αυξάνεται – με φιλοδοξία να φτάσει τους 15,5 εκατομμύρια τόνους έως το 2030 από περίπου τέσσερα εκατομμύρια τόνους που παράγονται σήμερα ετησίως.

Η οδηγική εμπειρία

Η χρήση του HVO100 δεν απαιτεί καμία ειδική ενέργεια ή αλλαγή στο στυλ οδήγησης από τον οδηγό.

Η κύρια τεχνική αλλαγή σε σχέση με τα τρέχοντα οχήματα είναι η προσαρμογή του συστήματος έγχυσης καυσίμου για την αύξηση του όγκου του καυσίμου. Αυτό απαιτείται καθώς το HVO100 είναι λιγότερο πυκνό από το τυπικό ντίζελ. Η αλλαγή δεν επηρεάζει την ικανότητα του οχήματος να λειτουργεί με στάνταρ ντίζελ, επομένως οποιοδήποτε καύσιμο μπορεί να χρησιμοποιείται καθημερινά. Ως αποτέλεσμα της χρήσης HVO100 και της προσαρμογής στο σύστημα ψεκασμού, υπάρχει μια μέτρια αύξηση στη μέγιστη απόδοση του κινητήρα.

Τα οχήματα θα κατασκευάζονται με αυτές τις νέες προδιαγραφές από το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Premium ντίζελ

Το HVO100, είναι ένα premium προϊόν ντίζελ χωρίς ορυκτά, κατασκευασμένο από 100% ανανεώσιμες πρώτες ύλες, το οποίο δεν απελευθερώνει διοξείδιο του άνθρακα στην ατμόσφαιρα. Παράγεται με υδροεπεξεργασία φυτικών ελαίων ή/και ζωικών λιπών και το αποτέλεσμα είναι ένα καύσιμο υψηλής ποιότητας με χημική δομή σχεδόν πανομοιότυπη με το κανονικό ντίζελ και επομένως μπορεί να αντικαταστήσει πλήρως το ορυκτό ντίζελ.

Το HVO100, μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε κινητήρες ντίζελ χωρίς τροποποίηση και είναι εγκεκριμένο για όλα τα βαρέα οχήματα των κορυφαίων κατασκευαστών κινητήρων της αγοράς όπως Scania, Volvo, Mercedes, MAN μεταξύ άλλων μαρκών.

Το HVO100 ντίζελ χωρίς ορυκτά είναι σημαντικά καλύτερο για το περιβάλλον από το ορυκτό ντίζελ, ενώ συμβαδίζει με την ίδια απόδοση. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί αμέσως χωρίς τροποποίηση κινητήρων ή υποδομής. Επιπλέον, έχει καλύτερη καύση, ικανότητα φιλτραρίσματος και αντοχή σε χαμηλές θερμοκρασίες από άλλα προϊόντα ντίζελ της αγοράς.

Μειώνει τις εκπομπές CO₂ έως και 90%, σε σύγκριση με το συμβατικό ντίζελ. Ο αριθμός κετανίου για το ντίζελ HVO100 είναι μεταξύ 70–90, που είναι σημαντικά υψηλότερος σε σύγκριση με 50–60 για το ορυκτό ντίζελ. Παρέχει επιπλέον ισχύ στον κινητήρα και πιο αποτελεσματική και καθαρότερη καύση που μειώνει την αιθάλη στους κινητήρες και τα συστήματα εξάτμισης.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v