Οι Γερμανοί έκαναν αγωγή στην Tesla για τους ρύπους

Η Ομοσπονδία Γερμανικών Οργανώσεων Καταναλωτών κατέθεσε αγωγή εναντίον της Tesla για τις ύποπτες στρατηγικές πίστωσης στις εκπομπές ρύπων.
Οι Γερμανοί έκαναν αγωγή στην Tesla για τους ρύπους
Οι Γερμανοί καταναλωτές έχουν κάνει αγωγή κατά της Tesla στο Βερολίνο, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία δεν διαφημίζει σωστά τα οχήματά της όσον αφορά τις εκπομπές CO2, αναφέρει το Politico.

Η Ομοσπονδία Γερμανικών Οργανώσεων Καταναλωτών (VZBV) κατέθεσε αγωγή εναντίον της Tesla σε τοπικό δικαστήριο στο Βερολίνο, επικαλούμενος τους κανόνες της ΕΕ για να ισχυριστεί ότι η εταιρεία δεν διαφημίζει σωστά τα οχήματά της όσον αφορά τις εκπομπές CO2.

Πουλά τα δικαιώματα των ρύπων

Το σοβαρό πρόβλημα της καταγγελίας είναι ότι η Tesla κερδίζει πολλά χρήματα (σύμφωνα με αναφορές περίπου 1,5 δις ευρώ το 2020) παραχωρώντας τα δικαιώματα από τους ρύπους σε άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες για να τις βοηθήσουν να επιτύχουν τους στόχους εκπομπών CO2 που ορίζονται από την ΕΕ.

Τέτοιες ρυθμίσεις συγκέντρωσης εκπομπών CO2, βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ για τα πρότυπα εκπομπών CO2 για αυτοκίνητα και van, επέτρεψαν σε εταιρείες όπως η Fiat να αποφύγουν τα επώδυνα πρόστιμα για την πώληση πάρα πολλών ρυπογόνων οχημάτων.

«Η πραγματικότητα είναι… τα οχήματα άλλων κατασκευαστών επιτρέπεται να εκπέμπουν ό,τι εξοικονομούν τα αυτοκίνητα της Tesla όσον αφορά το CO2», δήλωσε η ένωση σχετικά με την παράλληλη δραστηριότητα της κατασκευαστής ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην πώληση πιστώσεων εκπομπών ρύπων. «Και η Tesla βγάζει χρήματα από αυτό».

Προσωπικά δεδομένα

Η ομάδα καταναλωτών είπε επίσης ότι το σύστημα Sentinel του αυτοκινήτου της Tesla, το οποίο παρακολουθεί ύποπτη δραστηριότητα γύρω από οχήματα με τη χρήση καμερών, παραβιάζει τη νομοθεσία της ΕΕ για τα δεδομένα GDPR.

Αυτό δεν είναι ξεκάθαρο στους αυτοκινητιστές, είπε η VZBV, προσθέτοντας ότι είχε ήδη προειδοποιήσει την Tesla για την παράβαση.

Η Γερμανία θα μπορούσε να οδεύει προς ένα είδος προγράμματος bonus-malus, το οποίο θα επιβάλλει υψηλότερους φόρους στα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για να κάνει τις ηλεκτρικές επιλογές πιο ελκυστικές.

Πιο φθηνά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Σύμφωνα με τη Handelsblatt , ο υπουργός Οικονομίας Ρόμπερτ Χάμπεκ περιέγραψε ένα σχέδιο για την ηλεκτροκίνηση που απαιτεί «έναν εξαρτώμενο από το CO2 φόρο για τις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων σε συνδυασμό με τη συνέχιση της πριμοδότησης ηλεκτρονικών αυτοκινήτων». Το έγγραφο φέρεται να αναφέρει τα μοντέλα ID.3 και ID.4 της Volkswagen ως οχήματα που θα μπορούσαν να είναι φθηνότερα από ένα μοντέλο με κινητήρα εσωτερικής καύσης, όπως το Golf.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v