Καταφέρνοντας μια αύξηση της τάξης του 5,9% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, η Dacia κατέγραψε 277.885 ταξινομήσεις σε μία αγορά που μαστίζεται από την πανδημία και τις ελλείψεις σε πρώτες ύλες και ηλεκτρονικά εξαρτήματα. Παράλληλα, η μάρκα που αξιοποιεί την τεχνολογία της Renault, αύξησε το μερίδιό της κατά 0,8 μονάδες, παρά τη γενικότερη πτώση της αγοράς κατά 14,6%.
Αυτή η επιτυχία της βασίζεται στην επιτυχημένη πορεία πωλήσεων της νέας γκάμας των μοντέλων της. Μάλιστα, κατά το 1ο εξάμηνο του έτους, σταθεροποιήθηκε στην 3η θέση των ευρωπαϊκών πωλήσεων λιανικής.
Το πιο φθηνό αμιγώς ηλεκτρικό
Οι συνδυαστικές πωλήσεις του ηλεκτρικού Sping(το πιο φθηνό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο) και των μοντέλων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου), αφορούν σχεδόν τις μισές από τις συνολικές παραγγελίες. Μάλιστα, αυτή η επίδοση στην αναλογία πωλήσεων μεγάλωσε κατά 7% σε σχέση με το 1ο εξάμηνο του 2021.
Η άνοδος των πωλήσεων της, παρά τη σοβαρή και γενικευμένη πτώση της αγοράς, επιβεβαιώνει το πόσο επιτυχημένα έχουν τοποθετηθεί τα μοντέλα της στην καρδιά των καταναλωτικών αναγκών, βασιζόμενα στην κορυφαία σχέση τιμής / αξίας που προσφέρουν. Το γεγονός ότι περίπου μισές από τις πωλήσεις μας αφορούν στο ηλεκτρικό μας μοντέλο, αλλά και στα μοντέλα με κινητήρα διπλού καυσίμου, αντικατοπτρίζει ακριβώς την επιμονή της Dacia να πρεσβεύει έναν πιο έξυπνο τρόπο όσο αφορά στη επιλογή ενός νέου μοντέλου αυτοκινήτου.
Σύγχρονη γκάμα
Sping: Στο βάθρο των πωλήσεων των ηλεκτρικών μοντέλων στην Ευρώπη.
Sandero: Το ευρωπαϊκό best seller λιανικής από το 2017.
Duster: Το best seller SUV στην Ευρώπη από το 2018.
Jogger: Το πιο προσιτό 7θέσιο οικογενειακό στην αγορά. Η κορυφαία σχέση τιμής / αξίας του Jogger αναδεικνύεται και από το γεγονός ότι οι πελάτες το επιλέγουν κατά πλειοψηφία (64% των συνολικών του πωλήσεων) στην πιο ακριβή έκδοση εξοπλισμού.