Η Pagani Automobili παρουσιάζει την πιο πρόσφατη κατά παραγγελία δημιουργία της. Η Pagani Huayra Codalunga, είναι μια περιορισμένη έκδοση μόλις πέντε οχημάτων, που παράγεται σε στενή συνεργασία με πελάτες. Κάτω από το κομψό και μοναδικό της σχήμα βρίσκεται η υπερσύγχρονη μηχανολογία Pagani. Εγκεκριμένο για οδική χρήση σε όλο τον κόσμο, η τιμή αυτού του νέου hypercar ξεκινά από 7 εκατομμύρια ευρώ.
Ένα συλλογικό έργο
Το 2018, δύο συλλέκτες Pagani ζήτησαν από τον Horacio να παράγει μια έκδοση με μακριά ουρά του Pagani Huayra Coupé, με την ιδέα να δημιουργήσουν ένα κομψό hypercar με καθαρό και βελτιωμένο σχέδιο, ένα μοντέλο που θα αισθάνεται σαν στο σπίτι του στους δρόμους και να ξεχωρίζει στις διεθνείς εκδηλώσεις Concours.
Οι συλλέκτες, που είχαν συμμετάσχει ενεργά στην ανάπτυξη του σχεδιου, ήρθαν σε απευθείας επαφή με την Pagani Grandi Complicazioni, το τμήμα Special Projects, που εστιάζει στη δημιουργία οχημάτων με ειδικά χαρακτηριστικά.
"Υπάρχουν ουσιαστικά άπειρες δυνατότητες για το σχεδιασμό και την προσαρμογή αυτών των οχημάτων. Κάθε έργο είναι το αποκορύφωμα ενός μακρού και ενδελεχούς ταξιδιού, για να ερμηνεύσει τις προτιμήσεις και τις επιθυμίες του συλλέκτη, με κοινή φιλοδοξία τη δημιουργία ενός έργου τέχνης που αρμόζει στο όνομα Pagani." Lorenzo Kerkoc - Επικεφαλής της Pagani Grandi Complicazioni.
Ένα σημαντικό εγχείρημα
Παρόλο που το έργο περιορίζεται σε μόλις πέντε μονάδες, σημαντικοί πόροι έχουν χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία ενός υπεραυτοκίνητου που θα συμμορφώνεται με τις παγκόσμιες κανονιστικές απαιτήσεις και θα είναι πλήρως πιστοποιημένο.
Σύμφωνα με τη φιλοσοφία Pagani, το Huayra Codalunga σχεδιάστηκε μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια σύμφωνα με τις δημιουργικές αρχές του Leonardo da Vinci, μια ανεξάντλητη πηγή έμπνευσης, σύμφωνα με την οποία η Τέχνη και η Επιστήμη μπορούν να υπάρχουν σε τέλεια αρμονία.
Χρειάστηκαν δύο χρόνια στενής συνεργασίας με τον συλλέκτη για να οριστικοποιηθεί η ιδέα του styling. Κατασκευάστηκαν δύο μοντέλα, το ένα σε κλίμακα 1:4 και το άλλο πλήρους μεγέθους, που χρησιμοποιήθηκαν πριν από την έναρξη της παραγωγής όλων των απαραίτητων εξαρτημάτων.
Έμπνευση από τα αεροσκάφη
Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων της δεκαετίας του '60 εμπνεύστηκαν από τα σχέδια αεροσκαφών και, σε μια αδυσώπητη αναζήτηση για ταχύτητα και χαμηλή αντίσταση, δημιούργησαν μερικά από τα πιο εμβληματικά σχήματα στην ιστορία του αυτοκινήτου. Εκείνη την εποχή, τα μεγάλα πάνελ αμαξώματος που δημιουργήθηκαν με το χέρι από κράμα αλουμινίου ήταν το αποτέλεσμα. Σήμερα, η Pagani χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία της σε προηγμένα σύνθετα υλικά για να δημιουργήσει ένα αμάξωμα που ακολουθεί αυτή την έμπνευση.
Το πίσω κάλυμμα κινητήρα, το οποίο έχει αποτύπωμα μεγαλύτερο από 3,7 τ.μ. και είναι 360 χιλ. μεγαλύτερο από αυτό της Huayra Coupé, κρύβει ένα μηχανικό θαύμα: το Pagani V12, το οποίο, σε αυτή τη σειρά, είναι ικανό να αναπτύξει 840 ίππους με 1.100 Nm ροπής.
Η εργασία «να αφαιρώ αντί να προσθέτω» είχε ως αποτέλεσμα ένα ρεκόρ βάρους μόλις 1.280 κιλών και εξαιρετικά υψηλή αεροδυναμική απόδοση, βοηθούμενη από το σχήμα και το επιπλέον μήκος του αυτοκινήτου. Τα τέσσερα πτερύγια με μεταβλητά προφίλ αντιπροσωπεύουν την πιο πρόσφατη ενεργή αεροδυναμική, ένα χαρακτηριστικό που εμφανίστηκε το 2011 και το οποίο στη συνέχεια βελτιώθηκε με κάθε μοντέλο.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Pagani V12 60° 36 βαλβίδες 5.980 CC, twin turbo
ΙΣΧΥΣ: 840 ιπποι στις 5.900 σ.α.λ
ΡΟΠΗ: 1.100 Nm από 2.000 σ.α.λ. έως 5.600 σ.α.λ.
ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Pagani της Xtrac, εγκάρσια τοποθετημένη 7 ταχυτήτων.
ΦΡΕΝΑ: Αυτοαεριζόμενα δισκόφρενα Pagani της Brembo από ανθρακικό κεραμικό. Διάμετρος, εμπρός: 410 x 38 χιλ. με μονοκόμματη δαγκάνα 6 εμβόλων, πίσω 390 x 34 χιλ. με μονοκόμματη δαγκάνα 4 εμβόλων.
ΠΛΑΙΣΙΟ: Carbon-Titanium HP62 G2 και Carbon-Triax HP62 monocoque
ΒΑΡΟΣ: 1.280 κιλά.