Το προηγμένο, νέο σύστημα τετρακίνησης του Ranger Raptor περιλαμβάνει ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων και μπλοκέ διαφορικά μπροστά και πίσω. Τα 7 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης Normal, Sport, Slippery, Rock crawl, Sand, Mud/Ruts και Baja προσαρμόζουν μια σειρά σημαντικών παραμέτρων του οχήματος για βέλτιστη απόδοση σε κάθε οδηγικό σενάριο και τερέν. Το Trail Control επιτρέπει στον οδηγό του νέου Ranger Raptor να επικεντρώνει την προσοχή του κατά την εκτός δρόμου οδήγηση στον έλεγχο διεύθυνσης ενόσω το όχημα διαχειρίζεται την επιτάχυνση και το φρενάρισμα.
Yπέρβαση κάθε εμποδίου
Αποτελώντας συνώνυμο της περιπέτειας, των απόλυτων επιδόσεων σε άσφαλτο και χώμα, αλλά και της υπέρβασης κάθε εμποδίου που θα βρεθεί στο δρόμο του, το νέο Ranger Raptor αξιοποιεί στο ακέραιο την παράδοση του προκατόχου του ενσωματώνοντας στη νεότερη γενιά του μια πλειάδα τεχνολογιών και λύσεων τόσο στο σύστημα μετάδοσης όσο και στα drive modes που σε συνδυασμό αυξάνουν ακόμα περισσότερο τις δυνατότητές του – που όμοιες δεν συναντά κανείς σήμερα σε κανένα pick-up μοντέλο της γηραιάς ηπείρου.
Σκληροπυρηνικοί οπαδοί
Για πρώτη φορά, το νέο Ranger Raptor εξοπλίζεται με ένα προηγμένο σύστημα τετρακίνησης που συνοδεύεται με ένα νέο, ηλεκτρονικά ελεγχόμενο on-demand κιβώτιο μεταφοράς δύο σχέσεων (αργό/γρήγορο), σε συνδυασμό με εμπρός και πίσω μπλοκέ διαφορικά, τα οποία αποτελούν ένα πολύτιμο στοιχείο για τους σκληροπυρηνικούς οπαδούς της εκτός δρόμου οδήγησης.
Στη διαχείριση όλων των εδαφικών συνθηκών - από ομαλούς δρόμους μέχρι λάσπη και κακοτράχαλες διαδρομές και οτιδήποτε ενδιάμεσο - βοηθοί του νέου Ranger Raptor είναι τα 7 επιλέξιμα προφίλ οδήγησης, στα οποία περιλαμβάνεται και το πρόγραμμα Baja το οποίο είναι προσανατολισμένο για off-road διαδρομές και διαμορφώνει τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος για μέγιστες επιδόσεις κατά τη γρήγορη οδήγηση εκτός δρόμου.
Κάθε επιλέξιμο προφίλ οδήγησης προσαρμόζει μία σειρά παραμέτρων - από τον κινητήρα και το κιβώτιο ταχυτήτων μέχρι την ευαισθησία και τη ρύθμιση του ABS, τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας, τις βαλβίδες στο σύστημα εξαγωγής, καθώς και την απόκριση του τιμονιού και του γκαζιού. Επιπλέον, τα όργανα, οι πληροφορίες που παρέχει το όχημα, καθώς και τα χρωματικά θέματα στον πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής αλλάζουν ανάλογα με το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης.
On-road
• Normal – σχεδιασμένο για άνεση και οικονομία καυσίμου
• Sport – πιο άμεση απόκριση για εμπνευσμένη οδήγηση on-road
• Slippery – για μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση κατά την οδήγηση σε ολισθηρές και ανώμαλες επιφάνειες
Off-road
• Rock crawl – για βέλτιστο έλεγχο κατά την οδήγηση με πολύ χαμηλή ταχύτητα σε βραχώδη και κακοτράχαλα εδάφη
• Sand – βελτιστοποιεί τις αλλαγές ταχυτήτων και την απόδοση ισχύος προκειμένου το όχημα να συνεχίζει να προχωρά απρόσκοπτα στην άμμο και στο βαθύ χιόνι
• Mud/Ruts – για μέγιστη πρόσφυση κατά την εκκίνηση και διατήρηση της ταχύτητας του οχήματος
• Baja – ρυθμίζει όλα τα συστήματα στα πιο δυναμικά χαρακτηριστικά τους για κορυφαίες επιδόσεις εκτός δρόμου με υψηλή ταχύτητα
Το νέο Ranger Raptor περιλαμβάνει επίσης το σύστημα Trail Control, που μοιάζει με το cruise control αλλά είναι σχεδιασμένο για χρήση σε συνθήκες off road. Ο οδηγός απλά επιλέγει μία καθορισμένη ταχύτητα κάτω από 32 χλμ./ωρα με το όχημα να διαχειρίζεται την επιτάχυνση και το φρενάρισμα, ενώ ο ίδιος συγκεντρώνεται στο τιμόνι διασχίζοντας δύσκολα εδάφη.