Η μεγαλύτερη έκπτωση στο service

Η Ν.Ι. Θεοχαράκης αυξάνει το ποσοστό της έκπτωσης στα ανταλλακτικά επισκευής και στο service.
Η μεγαλύτερη έκπτωση στο service
Η αύξηση του κόστους συντήρησης του αυτοκινήτου λόγω των ανατιμήσεων στα ανταλλακτικά και στην παροχή υπηρεσιών απασχολεί όλους του οδηγούς. Οι αντιπρόσωποι αναζητούν τρόπους για να περιορίσουν το κόστος συντήρησης των αυτοκινήτων και να διατηρήσουν το πελατολόγιο στο επίσημο δίκτυο τους.

Η Ν.Ι. Θεοχαράκης, για πρώτη φορά αυξάνει το ποσοστό της έκπτωσης στα ανταλλακτικά επισκευής και στο service στο 25%. Μέχρι τώρα κατά περιόδους η έκπτωση ήταν 20%. Με την προωθητική ενέργεια All Clear Service, η επίσημη αντιπροσωπεία των ιαπωνικών αυτοκινήτων Nissan, συμβάλει στη προσπάθεια των κατόχων αυτοκινήτων με τα σήματα της Nissan, να διατηρήσουν σε άψογη κατάσταση το αυτοκίνητο τους.  

Η καλοκαιρινή προσφορά της Nissan περιλαμβάνει και δωρεάν έλεγχο 25 σημείων. Ειδικότερα το πρόγραμμα All Clear Service, προσφέρει:

• Για πρώτη φορά 25% έκπτωση στα ανταλλακτικά service και στα ανταλλακτικά επισκευής (μπαταρία, τακάκια, δισκόπλακες, σιαγόνες, ταμπούρα, συμπλέκτης, αμορτισέρ, εξάτμιση, εξωτερικοί ιμάντες, σετ ιμάντα χρονισμού, προθερμαντήρες, θερμοστάτης).

• Δωρεάν Οδική Βοήθεια για ένα έτος, με πανευρωπαϊκή κάλυψη.

H πραγματοποίηση ενός δωρεάν τεχνικού ελέγχου στο δίκτυο των εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Nissan είναι απαραίτητη, προκειμένου να ελεγχθεί το επίπεδο ασφάλειας του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, η ικανότητα του να καλύψει τις ανάγκες μετακίνησης το καλοκαίρι και να εξασφαλισθεί η καλή λειτουργία που συμβάλει στην οικονομία καυσίμου. Το άρτια εκπαιδευμένο τεχνικό προσωπικό της Nissan, με την απαραίτητη διαγνωστική τεχνολογία και τα γνήσια ανταλλακτικά εγγυώνται το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για τη συντήρηση και επισκευή του ιαπωνικού αυτοκινήτου.

Σχετικές πληροφορίες και λεπτομέρειες, παρέχονται στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών Nissan, αλλά και στo www.nissan.gr
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v