Μετά τις δύο εκδόσεις με κινητήρες V8, η Mercedes-AMG παρουσιάζει και στη χώρα μας την SL 43 ένα ακόμα τεχνολογικά πρωτοποριακό μοντέλο του νέου, εμβληματικού roadster.
Κάτω από το καπό του βρίσκεται ένας εν σειρά τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας με κυβισμό δύο λίτρων που παρέχει αντίστοιχη δύναμη πρόωσης.
Είναι η πρώτη φορά παγκοσμίως που χρησιμοποιείται ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων σε αυτοκίνητο παραγωγής. Πρόκειται για τεχνολογία δανεισμένη από τη Formula 1. Το σύστημα της SL 43 έχει προκύψει αυτό που αναπτύχθηκε και χρησιμοποιείται με επιτυχία από την ομάδα Mercedes-AMG Petronas F1 εδώ και πολλά χρόνια στην κορυφαία κατηγορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αυτή η νέα μορφή υπερπλήρωσης εγγυάται ιδιαίτερα άμεση απόκριση στο γκάζι σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας ακόμη πιο δυναμική εμπειρία οδήγησης και αυξάνοντας συγχρόνως και την αποδοτικότητα.
Απόδοση 381 ίπποι
Ο στροβιλοσυμπιεστής λειτουργεί μέσω του ηλεκτρικού συστήματος 48 Volt, το οποίο τροφοδοτεί επίσης την κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG). Αυτό έχει αποτέλεσμα, η Mercedes-AMG SL 43 να αποδίδει 381 ίππους και μέγιστη ροπή 48,8 χλγμ. συν την πρόσθετη ισχύ των 14 ίππων που παρέχει στιγμιαία η κινούμενη με ιμάντα μίζα-δυναμό (RSG) σε ορισμένες συνθήκες οδήγησης. Επιπλέον, το νέο βασικό μοντέλο της οικογένειας SL διακρίνεται για τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό, ενώ τα πολυάριθμα προαιρετικά στοιχεία προσφέρουν ένα ευρύ φάσμα δυνατοτήτων εξατομίκευσης ενισχύοντας την άνεση και την ασφάλεια.
Στα 70 έτη της ιστορίας της, η SL μεταμορφώθηκε από καθαρόαιμο αγωνιστικό αυτοκίνητο σε ανοιχτό, πολυτελές sportscar - και αυτός είναι ένας από τους λόγους που έχει αναδειχθεί σε θρύλο. Σήμερα, η νέα Mercedes-AMG SL θέτει άλλο ένα ορόσημο στην ιστορία του μοντέλου. Συνδυάζει τον αγωνιστικό χαρακτήρα της αρχικής SL με τη μοναδική πολυτέλεια και την τεχνολογική υπεροχή που χαρακτηρίζουν τα σύγχρονα μοντέλα Mercedes-AMG. Η SL 43, ως το νέο βασικό μοντέλο της σειράς παραγωγής, αποτελεί ένα εξαιρετικό παράδειγμα. Είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής παγκοσμίως, στο οποίο τοποθετείται ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων.
Απευθείας από τη Formula 1
Αυτή η τεχνολογία προέρχεται απευθείας από τη Formula 1 και βάζει τέλος στον συμβιβασμό ανάμεσα σε έναν μικρό υπερσυμπιεστή ταχείας απόκρισης που επιτυγχάνει συγκριτικά χαμηλή μέγιστη ισχύ και έναν μεγάλο υπερσυμπιεστή με υψηλή μέγιστη ισχύ αλλά αργή απόκριση. Με τον πρωτοποριακό σχεδιασμό του κινητήρα, το νέο βασικό μοντέλο του roadster 2+2 θέσεων απευθύνεται κυρίως σε όσους είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία. Με τον συνδυασμό ενός σχετικά ελαφρού τετρακύλινδρου κινητήρα στον μπροστινό άξονα και της κίνησης στου πίσω τροχούς, η SL 43 επιδεικνύει μια σαφώς μοναδική οδική συμπεριφορά.
Η νέα 2λιτρη roadster Mercedes-AMG SL 43 είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής παγκοσμίως, στο οποίο τοποθετείται ηλεκτρικός στροβιλοσυμπιεστής καυσαερίων. Αυτή η τεχνολογία προέρχεται απευθείας από τη Formula 1 και βάζει τέλος στον συμβιβασμό ανάμεσα σε έναν μικρό υπερσυμπιεστή ταχείας απόκρισης που επιτυγχάνει συγκριτικά χαμηλή μέγιστη ισχύ και έναν μεγάλο υπερσυμπιεστή με υψηλή μέγιστη ισχύ αλλά αργή απόκριση. Με τον συνδυασμό ενός σχετικά ελαφρού τετρακύλινδρου κινητήρα στον μπροστινό άξονα και της κίνησης στου πίσω τροχούς, η SL 43 επιδεικνύει μια σαφώς μοναδική οδική συμπεριφορά.
Η νέα Mercedes-AMG 43 SL στην Ελλάδα είναι πλέον διαθέσιμη για παραγγελία και στη χώρα μας με αρχική τιμή 169.250 ευρώ.