Η πιο σκληρή δοκιμασία

Το σκληροτράχηλο Nissan Ariya θα ξεκινήσει την πρώτη παγκόσμια αποστολή του από τον Βόρειο στον Νότιο Πόλο.
Η πιο σκληρή δοκιμασία

Ένα από τα πιο σημαντικά μειονεκτήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι η απόδοση τους σε ακραίες χαμηλές θερμοκρασίες, κυρίως λόγω της μείωση της ενέργειας που έχει η μπαταρία. Οι επιστήμονες έχουν αναβαθμίσει σημαντικά την ικανότητα των μπαταριών να διατηρούν το φορτίο τους ακόμη και όταν η θερμοκρασία είναι πολλές μονάδες κάτω από το μηδέν.

Η καλύτερη όμως απόδειξη της ικανότητας ενός αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι να δοκιμασθεί σε πραγματικές συνθήκες στους δυο πόλους της Γης. Το αμιγώς ηλεκτρικό Nissan Ariya θα ξεκινήσει την πρώτη παγκόσμια αποστολή από τον Βόρειο στον Νότιο Πόλο. Μια επική οδηγική περιπέτεια, με πάνω από 27.000 χιλιόμετρα σε διάφορες περιοχές της Υφηλίου.

Η Nissan ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τον Βρετανό εξερευνητή Chris Ramsey, που θα αναλάβει, για πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά, να οδηγήσει ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα από τον Βόρειο Μαγνητικό Πόλο στον Νότιο Πόλο.

Θερμοκρασίες -30⁰C

Με την αναχώρηση να έχει προγραμματιστεί για τον Μάρτιο του 2023, ο Ramsey και η ομάδα του  θα διανύσουν με ένα Nissan Ariya e-4ORCE πάνω από 27.000 χιλιόμετρα σε διάφορες περιοχές και ηπείρους, με θερμοκρασίες που κυμαίνονται από -30⁰C έως 30⁰C. Ο Ramsey θα είναι ο πρώτος που θα οδηγήσει μεταξύ των δύο πόλων της Γης με όχημα οποιουδήποτε τύπου, καθώς θα πραγματοποιήσει το δρομολόγιό του από την Αρκτική μέσω της Βόρειας, Κεντρικής και Νότιας Αμερικής, πριν περάσει στην Ανταρκτική.

Παγετώνες

Η διαδρομή θα περιλαμβάνει μερικά από τα πιο ακραία, σκληρά αλλά και ταυτόχρονα όμορφα τοπία του κόσμου. Από τους παγετώνες, έως τα επιβλητικά βουνά και τους απέραντους αμμόλοφους της ερήμου. Το ταξίδι της ομάδας Pole to Pole το  Ariya θα “μεταφέρει” τους κοινό σε μια εκπληκτική και αχαρτογράφητη περιοχή.

Αυτή η υψηλού προφίλ, προκλητική και συνάμα συναρπαστική περιπέτεια υποστηρίζει το Nissan Ambition 2030, το μακροπρόθεσμο όραμα της εταιρείας να ενδυναμώσει την κινητικότητα και όχι μόνο με κεντρικό άξονα την ηλεκτροκίνηση. Το όραμα στοχεύει να προσφέρει συναρπαστικά οχήματα και τεχνολογίες που ενδυναμώνουν την κινητικότητα του αγοραστικού κοινού και της κοινωνίας.



Εξωτερική επένδυση υψηλής αντοχής

Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τις παγωμένες συνθήκες της Αρκτικής και της Ανταρκτικής, το Ariya e-4ORCE του Ramsey θα τροποποιηθεί με μια ειδική εξωτερική επένδυση υψηλής αντοχής για το ταξίδι σε ακραία εδάφη, σε συνδυασμό με αναβαθμισμένους τροχούς, ελαστικά και αναρτήσεις. Ένα δεύτερο, μη τροποποιημένο Ariya e-4ORCE θα λειτουργεί ως όχημα υποστήριξης σε όλη τη διαδρομή στην Αμερική.

Με συγκεκριμένη διαχείριση της απόδοσης της ισχύος και της απόδοσης της πέδησης για ομαλότητα και σταθερότητα, το e-4ORCE της μάρκας ενισχύει την εμπιστοσύνη του οδηγού εντοπίζοντας την επιθυμητή γραμμή οδήγησης, σχεδόν σε οποιαδήποτε επιφάνεια του δρόμου, χωρίς αυτός να χρειάζεται να αλλάξει στυλ οδήγησης ή εισόδου.

Εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχος

Για παράδειγμα, όταν στρίβει σε χιονισμένους δρόμους, το όχημα μπορεί να ανιχνεύσει πιστά την επιθυμητή γραμμή του οδηγού, χάρη στον εξαιρετικά υψηλής ακρίβειας έλεγχο του κινητήρα και των φρένων. Με την αυτοπεποίθηση που προσφέρει στον χειρισμό μια ποικιλίας οδηγικών συνθηκών, η οδήγηση γίνεται πιο απολαυστική.

Αυτή δεν είναι η πρώτη αποκλειστικά “ηλεκτρική” αποστολή για τον Chris Ramsey. Ασχολείται με την εξερεύνηση, με ηλεκτρικά οχήματα, για πάνω από μια δεκαετία. Το 2017, μαζί με την σύζυγό του, Julie, έγιναν η πρώτη ομάδα που ολοκλήρωσε το Μογγολικό Ράλι με ένα αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Το ζευγάρι διένυσε  πάνω από 16.000 χιλιόμετρα, για 56 ημέρες,  με το δικό του Nissan LEAF.

Το κομψά σχεδιασμένο Ariya συνδυάζει την τεχνογνωσία της Nissan στα EVs με τις πιο πρόσφατες συνδεδεμένες τεχνολογίες, σηματοδοτώντας το επόμενο κεφάλαιο στην ιστορία των ηλεκτρικών οχημάτων της Nissan. Υπόσχεται ισχυρή επιτάχυνση και ομαλή, αθόρυβη λειτουργία. Το εσωτερικό που μοιάζει με σαλόνι καθιστικού, προσφέρει ένα φιλόξενο και άνετο περιβάλλον για τον οδηγό και τους επιβάτες.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v