Ξεκίνησαν οι πωλήσεις της νέας Skoda Octavia. Η τιμή της βασικής έκδοσης καθορίστηκε στα 19.900 ευρώ. Αυτή η τιμή αφορά την έκδοση 1.0 TSI 110 ίππων με επίπεδο εξοπλισμού Ambition.
Εξοπλισμός: ESC με ABS, EBD, MSR, ASR, EDL, HBA, DSR, RBS, ESBS, TSA, XDS+, Ζάντες αλουμινίου "TWISTER AERO" 7J x 16" με ελαστικά 205/60 R16, CRUISE CONTROL με περιοριστή ταχύτητας, 7 αερόσακοι, FRONT ASSIST, LANE ASSIST, LED φώτα ημέρας, πορείας & προβολείς, SPEEDLIMITER - Περιοριστής ταχύτητας, KEYLESS GO, Δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια ηχοσυστήματος & τηλεφώνου, JUMBO Box ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, Αισθητήρας βροχής & λειτουργίας φώτων
Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός & πίσω με λειτουργία άνεσης, CLIMATRONIC - Ηλεκτρονικά ελεγχόμενος 2-ζωνικός κλιματισμός με αισθητήρα υγρασίας, PARK DISTANCE CONTROL - Αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, Κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης, SWING - Ηχοσύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8,25" HD + BLUETOOTH, 8 ηχεία, E-CALL - Σύστημα αυτόματης ειδοποίηση ατυχήματος, SKODA Connect (Pro-active service) - Υπηρεσίες πρόληψης και ενημέρωσης,
Πληρέστατη γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και φυσικού αερίου καθώς και plug-in υβριδικά και ήπια υβριδικά (mild hybrid) κινητήρια συστήματα. Άμεση έναρξη διαθεσιμότητας στην Ελλάδα, στις εκδόσεις βενζίνης 1.0 TSI και 1.5 TSI και την έκδοση πετρελαίου 2.0 TDI.
Για πρώτη φορά, η γκάμα της Octavia περιλαμβάνει δύο εκδόσεις plug-in hybrid, την Octavia iV, καθώς και την Octavia RS iV (και τα δύο μοντέλα θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τον Νοέμβριο). Τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα χρησιμοποιούν ένα σημαντικά τροποποιημένο κιβώτιο DSG με τρεις συμπλέκτες σε λουτρό ελαίου, με τον τρίτο συμπλέκτη να απεμπλέκει τον ηλεκτροκινητήρα από τον βενζινοκινητήρα και να επιτρέπει την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.
Στην Octavia iV, ένας βενζινοκινητήρας 1.4 TSI και ένας ηλεκτροκινητήρας (μόνιμου μαγνήτη με τυπικό βαθμό απόδοσης 94%) παρέχουν συνδυασμένη ισχύ 204 ίππων ενώ στην RS iV 245 ίππων. Η μπαταρία υψηλής τάσης ιόντων λιθίου έχει ονομαστικό ενεργειακό περιεχόμενο 13 kWh (τυπικό κόστος πλήρους φόρτισης κάτω από 2 ευρώ) και επιτρέπει μια ηλεκτρική αυτονομία μέχρι 60 χλμ. στον κύκλο WLTP.
Οι βενζινοκινητήρες 1.0 TSI (διαθέσιμος από τις αρχές Σεπτεμβρίου) και 1.5 TSI έχουν βελτιστοποιηθεί περαιτέρω, ενώ ο 2.0 TDI προέρχεται από την πιο πρόσφατη γενιά EVO και εκπέμπει μέχρι και 80% λιγότερα οξείδια αζώτου μέσω της τεχνολογίας διπλού ψεκασμού AdBlue στους δύο καταλυτικούς μετατροπείς. Η ισχύς των κινητήρων κυμαίνεται από 110 PS έως 245 ίππων.
Με τα 17,7 kg φυσικού αερίου (CNG) στις δεξαμενές της, η Octavia G-TEC έχει αυτονομία έως και 523 χιλιόμετρα με CNG (διαθέσιμη στην Ελλάδα από τον Οκτώβριο – αρχικά με κιβώτιο ταχυτήτων DSG).
Οι εκδόσεις e-TEC, εφοδιασμένες με έναν από τους πρόσφατους βενζινοκινητήρες 1.0 TSI της γενιάς EVO (για πρώτη φορά κύκλος Miller σε 1.0 TSI) ή 1.5 TSI, διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία όταν είναι εξοπλισμένες με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG. Χρησιμοποιώντας μίζα-δυναμό με ιμάντα και μπαταρία ιόντων λιθίου 48 Volt, είναι δυνατή η ενισχυμένη ανάκτηση ενέργειας κατά την πέδηση, η υποστήριξη του κινητήρα με την παροχή ηλεκτρικής ώθησης (boost), ο ελεύθερος τροχασμός με τον κινητήρα εντελώς απενεργοποιημένο και η αμεσότερη εκκίνηση του κινητήρα κατά τη λειτουργία start-stop.