Αναβαθμίστηκε το πολυτελές Lexus UX
Η αρχαία ιαπωνική ιδέα του Takumi βρίσκει εφαρμογή στον σχεδιασμό του νέου, πολυτελούς μοντέλου της Lexus.
Η αρχαία ιαπωνική ιδέα του Takumi βρίσκει εφαρμογή στον σχεδιασμό του νέου, πολυτελούς μοντέλου της Lexus.
Η Lexus είναι η πολυτελής μάρκα αυτοκινήτων της Toyota. Η αρχαία ιαπωνική ιδέα του Takumi είναι απαραίτητη για όλα όσα κάνουμε, προσθέτοντας τη λεπτότητα της ανθρώπινης επαφής και την τελειοποιημένη τεχνογνωσία σε κάθε όχημα. Οι αφοσιωμένοι δάσκαλοί Takumi εφαρμόζουν τη λεπτότητα της ανθρώπινης επαφής σε κάθε πτυχή του σχεδιασμού και της ανάπτυξης της μάρκας.
Συνδυάζοντας αφοσίωση, φινέτσα και τεχνογνωσία, οι τεχνίτες Takumi είναι πραγματικά θεματοφύλακες αυτής της φιλοσοφίας. Επενδύοντας συνολικά 10.000 ώρες για να γίνεις ειδικός, επενδύονται άλλες 60.000 ώρες για να γίνεις Master Takumi.
Μέσα στην εκπαίδευση, οι δάσκαλοι Takumi αναπτύσσουν αυτό που μπορεί να περιγραφεί μόνο ως υπεράνθρωπες αισθήσεις. Εντοπίζοντας σημάδια αόρατα στο μη εκπαιδευμένο μάτι, ρυθμίζοντας έναν κινητήρα με το αυτί με χειρουργική ακρίβεια, ανιχνεύοντας ατέλειες μόλις ένα κλάσμα του χιλιοστού - η ικανότητα δεν γνωρίζει όρια.
Αναβάθμιση και βελτιώσεις
Το συμπαγές πολυτελές αστικό crossover UX, ένα από τα μοντέλα της Lexus με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη, επωφελείται από μια σημαντική αναβάθμιση του συστήματος μετάδοσης κίνησης και μια σειρά από άλλες βελτιώσεις.
Το νέο υβριδικό αυτοφορτιζόμενο UX 300h και το αμιγώς ηλεκτρικό UX 300e, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην παγκόσμια στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Lexus και στην εφαρμογή νέων τεχνολογιών για την προώθηση της απόδοσης, του χειρισμού, του ελέγχου και της απόλαυσης του οδηγού.
Ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη δομή
Είναι χτισμένο στην παγκόσμια πλατφόρμα αρχιτεκτονικής GA-C της Lexus, μια ελαφριά και εξαιρετικά άκαμπτη δομή. Το μεταξόνιο 2.640 χιλ. συμβάλλει σε μια ομαλή, σταθερή οδήγηση και μια ευρύχωρη καμπίνα, ενώ η ακτίνα στροφής 5,2 μ. από κράσπεδο σε κράσπεδο διευκολύνει τους ελιγμούς και το παρκάρισμα.
Τα χαρακτηριστικά οδήγησης επωφελούνται περαιτέρω από το χαμηλό κέντρο βάρους του οχήματος, βοηθούμενο από τη θέση της μπαταρίας – κάτω από το πάτωμα κάτω από τα πίσω καθίσματα στο UX 300h και κάτω από το δάπεδο της καμπίνας στο αμιγώς ηλεκτρικό UX 300e. Τα ελαφριά εξαρτήματα του αμαξώματος παίζουν επίσης το ρόλο τους, συμπεριλαμβανομένων των θυρών από αλουμίνιο, των φτερών και του καπό και της πίσω πόρτας από σύνθετο υλικό.
Παγκόσμιας κλάσης θερμική απόδοση
Η πιο σημαντική αλλαγή στη σειρά UX είναι η εισαγωγή του νέου υβριδικού αυτοφορτιζόμενου UX 300h. Διατηρώντας τον κινητήρα βενζίνης 2.0 απόδοσης 199 ίππων με την παγκόσμιας κλάσης θερμική του απόδοση, υιοθετεί χαρακτηριστικά υβριδικής τεχνολογίας Lexus πέμπτης γενιάς για αύξηση ισχύος και βελτίωση της απόδοσης.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν την εισαγωγή μιας νέας, πιο αποδοτικής μπαταρίας ιόντων λιθίου 60 κυψελών 222 V και επανασχεδιασμό του μετατροπέα που πλέον είναι ενοποιημένος με τον ηλεκτροκινητήρα. Η νέα μπαταρία υποστηρίζει αύξηση 8% στη συνολική απόδοση του συστήματος.
Τετρακίνηση
Σε εκδόσεις εξοπλισμένες με σύστημα τετρακίνησης E-Four, υπάρχει μια νέα γεννήτρια κινητήρα υψηλής ροπής μόνιμου μαγνήτη, που παράγει 30 και 84 Nm ροπής. Παρέχει πιο έντονη απόκριση στο γκάζι, βελτιωμένη σταθερότητα και αίσθηση ελέγχου.
Ο πίσω κινητήρας χρησιμεύει επίσης ως γεννήτρια για το αναγεννητικό σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου, αυξάνοντας την ποσότητα της κινητικής ενέργειας που αποκτάται κατά το φρενάρισμα ή την επιβράδυνση και αποθηκεύεται στην υβριδική μπαταρία.
Άμεση, γραμμική επιτάχυνση
Η βελτιστοποίηση του επιπέδου υποβοήθησης του ηλεκτροκινητήρα για τον συγχρονισμό της ταχύτητας του κινητήρα με την ταχύτητα του οχήματος δημιουργεί μια αίσθηση άμεσης, γραμμικής επιτάχυνσης, χωρίς ο κινητήρας να χρειάζεται να λειτουργεί σε υψηλές στροφές. Το υβριδικό σύστημα μπορεί να απενεργοποιήσει τον κινητήρα βενζίνης για να λειτουργεί με ηλεκτρική ενέργεια σε ταχύτητες έως και 115 χλμ./ώρα, για παράδειγμα όταν κινείτε το αυτοκινητο σε μεγάλες κατηφόρες.
Ο χρόνος 0-100 χλμ./ώρα για την προσθιοκίνητο έκδοση είναι 8,1΄΄, με την τετρακίνηση E-Four 7,9΄΄.
Οδηγική εμπειρία
Σε όλες τις εκδόσεις, ο οδηγός χρησιμοποιεί το Lexus Drive Mode Select για να προσαρμόσει την οδηγική εμπειρία. Η επιλογή Normal mode εξασφαλίζει την καλύτερη ισορροπία απόδοσης και απόδοσης καυσίμου. Η λειτουργία Eco δίνει προτεραιότητα στην απόδοση καυσίμου και ενέργειας εξομαλύνοντας την απόκριση του γκαζιού και μετριάζοντας τη λειτουργία του κλιματισμού και Sport δίνει πιο έντονη επιτάχυνση και προσθέτει καθησυχαστικό βάρος στην αίσθηση του τιμονιού.
Ακουστικοί υαλοπίνακες
Έχουν ληφθεί μέτρα σε όλο το αυτοκίνητο για την αποφυγή ή τον μετριασμό του θορύβου και των κραδασμών, από την εγγενή αντοχή της δομής του οχήματος έως τη στρατηγική τοποθέτηση ηχομονωτικών και απορροφητικών υλικών και τη χρήση ακουστικών υαλοπινάκων. Μειώθηκε ο θόρυβος στο εσωτερικό του αυτοκινήτου κατά 1,7 dB.
Διαισθητική εμπειρία
Η ψηφιακή οθόνη οργάνων οδηγού 12,3 ιντσών ενεργοποιημένη μπορεί να προσαρμοστεί για την εμφάνιση, το στυλ και τον τύπο των πληροφοριών που παρέχονται, δημιουργώντας μια απρόσκοπτη και διαισθητική εμπειρία χρήστη για πρόσβαση σε πληροφορίες, ψυχαγωγία και συνδεσιμότητα.
Αμιγώς ηλεκτρικό UX 300e
Το UX 300e, με νέα μπαταρία ιόντων λιθίου 72,8 kWh, επιτρέπει στο αυτοκίνητο να καλύψει έως και 450 χλμ. Το σύστημα διεύθυνσης και η ανάρτηση ρυθμίστηκαν με ακρίβεια, βελτιώνοντας την οδηγική εμπειρία. Νέο σύστημα πολυμέσων με οθόνες αφής οκτώ και 12,3 ιντσών. Ηλεκτροκινητήρας με απόδοση 204 ίππους και 300Nm ροπής. Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 7.5΄΄. Έξι χρόνια εγγύηση, έξι χρόνια οδική βοήθεια και έντεκα χρόνια εγγύηση υβριδικής μπαταρίας.
Ο τιμοκατάλογος του Lexus UX 300h ξεκινά από τα 38.250 ευρώ(UX 300h FWD Dynamic). Το αμιγώς ηλεκτρικό UX 300e από 49.350 ευρώ (Luxury). Με την κρατική επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά Γ Κύκλος» μειώνεται στα 39.500 ευρώ, πλησιάζοντας την τιμή του UX 300h FWD Dynamic.