Μια σούπερ ενδιαφέρουσα ημερίδα με ελεύθερη είσοδο για το design φιλοξενεί η Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων στις 31 Μαρτίου.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Είναι εφικτό να αξιολογήσουμε το προϊόν της δημιουργικής βιομηχανίας με οικονομικούς όρους; Πώς μπορεί το βιομηχανικό design να συμβάλλει στην ανάπτυξη μιας οικονομίας; Μπορεί να δημιουργηθεί ένα ενιαίο brand identity για την Ελλάδα; Πώς οι νέες τεχνολογίες επηρεάζουν τις εξελίξεις στο design;
Το Πωλητήριο του Βιομηχανικού Μουσείου Φωταερίου, που ξεκίνησε διστακτικά το 2013 σαν ένα πείραμα, μέσα σε τρία χρόνια άνθισε και έφερε, εκτός από πολύτιμη εμπειρία, προβολή αλλά και πόρους από τις πωλήσεις σε καταστήματα εντός και εκτός Ελλάδας.
Η πρώτη ανάθεση του Μουσείου έγινε στο Γιάννη Γκίκα, έναν από τους μοναδικούς Έλληνες βιομηχανικούς σχεδιαστές που έχουν βραβευτεί με Red Dot Award. Εμπνευσμένος από το παλιό εργοστάσιο φωταερίου της Αθήνας, ο σχεδιαστής δημιούργησε μια πηγή φωτισμού «παλιάς τεχνολογίας», ένα κηροπήγιο, το Candlehandle, που κατασκευάζεται από την ελληνική εταιρεία Convex. Στο πλαίσιο της ημερίδας θα παρουσιαστεί η νέα σειρά χρωμάτων του Candlehandle.
Μετά από 3 χρόνια παραγωγής, το Βιομηχανικό Μουσείο Φωταερίου προχωρά στο επόμενο βήμα. Στόχος μας για το 2016 είναι να δημιουργηθεί μια δική μας ταυτότητα στο χώρο του βιομηχανικού σχεδιασμού και της παραγωγής, να αναδειχτούν καταξιωμένοι και νέοι σχεδιαστές αλλά και γενικότερα το design στην Ελλάδα. Προς αυτή την κατεύθυνση διοργανώνουμε και την ημερίδα Design for Growth. Καλούμε δημιουργικούς ανθρώπους σε μια συζήτηση με άξονα 5 θέματα-κλειδιά: Πολιτισμός, Εκπαίδευση, Ταυτότητα, Σχεδιασμός, Τεχνολογία, ανταλλάσσουμε απόψεις και αυτό είναι μόνο η αρχή...