Ο Δούρειος Ίππος της BYD στην αστική κινητικότητα χωρίς ρύπους

Η BYD φέρνει το νέο της χαρτί στην ηλεκτρική αστική μετακίνηση με το προσιτό και τεχνολογικά προηγμένο ATTO 2.

Ο Δούρειος Ίππος της BYD στην αστική κινητικότητα χωρίς ρύπους

Η BYD, παρουσίασε στην Ελλάδα το πιο προσιτό της SUV, το ATTO 2. Συνδυάζοντας συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις και διαθέτοντας την μπαταρία τύπου Blade Battery της BYD με υπερσύγχρονη δομή Cell-to-Body, τεχνολογία αιχμής στην καμπίνα των επιβατών και πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό, αποτελεί την πρόταση της κινέζικης μάρκας για την αστική μετακίνηση.

Έχει μήκος 4.310 χιλ., πλάτος 1.830 χιλ. και ύψος 1.675 χιλ. Το εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος περιλαμβάνει κομψά ενσωματωμένους full-LED προβολείς και λεπτά φώτα ημέρας, τα οποία συνδυάζονται αρμονικά με τη φωτεινή επένδυση της μάσκας, προσδίδοντας μια επιβλητική οπτική παρουσία.

Στο εσωτερικό συνδυάζονται η αιχμηρή σχεδίαση και τα υλικά υψηλής ποιότητας με τους άπλετους χώρους και την έξυπνα ενσωματωμένη τεχνολογία. Η αισθητική του εμπρός μέρους της καμπίνας συνάδει με τη σχεδιαστική φιλοσοφία των εξωτερικών επιφανειών, με τη σχεδίαση του ταμπλό να βασίζεται σε απλές, καθαρές γραμμές.

Η καμπίνα διαθέτει επενδεδυμένες επιφάνειες με μαλακά στην υφή πλαστικά σε όλα τα κύρια σημεία, εισάγοντας μια αίσθηση κορυφαίας ποιότητας στην κατηγορία B. Περιλαμβάνει επίσης ενσωματωμένες χειρολαβές στις εμπρός και πίσω πόρτες, καθώς και στην κεντρική κονσόλα, ενισχύοντας την SUV εικόνα του αυτοκινήτου.

Η κεντρική κονσόλα περιλαμβάνει δύο ποτηροθήκες και ένα ενσωματωμένο υποβραχιόνιο, το οποίο ανοίγει προκειμένου να αποκαλύψει έναν από τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Ο επιλογέας κίνησης έχει μια εκλεπτυσμένη εμφάνιση κομμένου διαμαντιού, ενώ η περιοχή γύρω από αυτόν περιλαμβάνει φυσικούς διακόπτες για ορισμένες βασικές λειτουργίες, όπως το ξεθάμπωμα του παρμπρίζ, τη ρύθμιση της έντασης του ηχοσυστήματος και έναν διακόπτη για την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης του οχήματος - Eco, Normal, Sport και Snow - που εστιάζουν αντίστοιχα στην απόδοση, την καθημερινή οδήγηση, την απόκριση του γκαζιού και την ασφάλεια σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης.

Η ατμόσφαιρα της καμπίνας αναβαθμίζεται χάρη στην πανοραμική γυάλινη οροφή, η οποία προσφέρει άφθονο φυσικό φως σε όλους τους επιβάτες. Συνοδεύει στάνταρ όλες τις εκδόσεις, μαζί με ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο σκιάδιο που συμβάλλει στη διατήρηση μιας ευχάριστης θερμοκρασίας τις πιο θερμές ημέρες.

Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν ψηφιακό πίνακα οργάνων 8,8 ιντσών, ενώ υπάρχει δυνατότητα επιλογής για το μέγεθος της οθόνης του συστήματος infotainment - 10,1 ίντσες στην έκδοση Active και 12,8 ίντσες στην έκδοση Boost. Το σύστημα περιλαμβάνει ασύρματη συνδεσιμότητα για Android Auto και Apple CarPlay.

Όπως και άλλα μοντέλα της BYD, το ATTO 2 διαθέτει ένα εξελιγμένο σύστημα φωνητικού ελέγχου. Με πρόσβαση μέσω της φράσης «Hi BYD», επιτρέπει στον χρήστη να ενεργοποιήσει πολλές βασικές λειτουργίες, όπως η αλληλεπίδραση με τη θέρμανση και τον εξαερισμό ή ακόμη και το άνοιγμα και κλείσιμο των ηλεκτρικών παραθύρων.

Πέρα από την ευρύχωρη καμπίνα των επιβατών, ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 400 λίτρων – τιμή υψηλότερη σε σχέση με πολλά συμβατικά οικογενειακά hatchback της κατηγορίας C. Αυτή η χωρητικότητα μπορεί να αυξηθεί σε 1.340 λίτρα με την αναδίπλωση του διαιρούμενου πίσω καθίσματος.

Είναι εξοπλισμένο με μπαταρία τύπου Blade Battery χωρητικότητας 45.1kWh και, για πρώτη φορά ένα compact μοντέλο της BYD, χρησιμοποιεί τη δομή Cell-to-Body (CTB).

Το ATTO 2 είναι εξοπλισμένο με έναν κινητήρα τοποθετημένο μπροστά που αποδίδει 130 kW (177 PS) και 290 Nm ροπής, τιμές ικανές προκειμένου να εξασφαλίσουν επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,9 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 160 χλμ./ώρα. Η μπαταρία τύπου Blade Battery χωρητικότητας 45,12 kWh προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία 312 χλμ. σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, ενώ η αυτονομία σε αστικές συνθήκες φτάνει τα 463 χλμ.

Τιμές, Active 29.990 ευρώ (22.735 ευρώ με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»), Boost 31.990 ευρώ (24.250 ευρώ με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v