Οδηγούμε την Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 στην Ιταλία
Στο Τορίνο δοκιμάσαμε την τετρακίνητη Alfa Romeo, που συνδυάζει υβριδική τεχνολογία, οδηγική απόλαυση και αυξημένη πρόσφυση, ακόμα και εκτός δρόμου. Ένα ιταλικό κόσμημα με χαρακτήρα.

Στο Τορίνο δοκιμάσαμε την τετρακίνητη Alfa Romeo, που συνδυάζει υβριδική τεχνολογία, οδηγική απόλαυση και αυξημένη πρόσφυση, ακόμα και εκτός δρόμου. Ένα ιταλικό κόσμημα με χαρακτήρα.
αποστολή στην Ισπανία
Στο Τορίνο της Ιταλίας οδηγήσαμε την Alfa Romeo Junior Ibrida Q4, την τετρακίνητη εκδοχή του ολοκαίνουργιου ιταλικού αυτοκινήτου, που απευθύνεται σε όσους αναζητούν ένα αυτοκίνητο με αυξημένες δυνατότητες πρόσφυσης, αγαπούν τις εκδρομές και θέλουν να κινούνται εύκολα σε περιορισμένης δυσκολίας διαδρομές off road.
Η Alfa Romeo Junior Ibrida Q4 συμπληρώνει την γκάμα του ιταλικού αυτοκινήτου και συμβάλει στη δημιουργία της πιο ολοκληρωμένης γκάμας στην κατηγορία. Πλέον η Junior καλύπτει κάθε ανάγκη μετακίνησης.
Όπως διαπιστώσαμε οι μηχανικοί της μάρκας κατάφεραν να συνδυάσουν την τετρακίνηση με την γνωστή δυναμική συμπεριφορά της Alfa Romeo. Μάλιστα εξασφάλισαν την ισορροπία μεταξύ απόδοσης και εκπομπών ρύπων.
Από τα πρώτα χιλιόμετρα σε διαδρομές έξω από το Τορίνο, διαπιστώσαμε ότι η ιδέα των μηχανικών για την δημιουργία του μηχανικού συνόλου που προσδίδει κίνηση σε όλους τους τροχούς είναι πολύ καλή και αποδοτική.
Όπως μας εξήγησαν στη συνέντευξη Τύπου, το υβριδικό σύστημα 48 V συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 1.200 κ.εκ. με δύο ηλεκτροκινητήρες 21 kW και έχει συνδυασμένη ισχύ 145 ίππων.
Η διαμόρφωση περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα, ενσωματωμένο στο εξατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και έναν δεύτερο κινητήρα τοποθετημένο στον πίσω άξονα, εξασφαλίζοντας πρόσφυση χωρίς φυσική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων. Ο πίσω κινητήρας είναι εξοπλισμένος με κιβώτιο ταχυτήτων που αυξάνει τη ροπή στους πίσω τροχούς, εξασφαλίζοντας μέγιστη πρόσφυση και σταθερότητα.
Επιπλέον, για πρώτη φορά σε αυτή την πλατφόρμα, η Junior Ibrida Q4 εξοπλίζεται με πίσω ανάρτηση MultiLink. Πραγματοποιώντας το ντεμπούτο της σε αυτήν την πλατφόρμα για πρώτη φορά, η ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση MultiLink έχει σχεδιαστεί για να εξασφαλίζει άνεση για καθημερινή οδήγηση και να βελτιώνει την πρόσφυση σε όλες τις οδικές συνθήκες. Επιπλέον, τα ελατήρια, τα αμορτισέρ και οι ράβδοι σταθεροποίησης έχουν αναπτυχθεί ειδικά για αυτήν τη διαμόρφωση.
Αυτό το προηγμένο σύστημα ανάρτησης παρέχει αυξημένη ικανότητα απορρόφησης ανωμαλιών στο έδαφος, εξασφαλίζοντας ανώτερη άνεση για όλους τους επιβάτες και εξαιρετικό χειρισμό.
Στο δρόμο το ιταλικό αυτοκίνητο με τετρακίνηση, κινήθηκε χωρίς να προβληματίζει τον οδηγό ακόμη και όταν το οδόστρωμα είχε χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης. Ακαριαία το σύστημα τετρακίνησης επενέβαινε για να παραμείνει το αυτοκίνητο στη πορεία που έχει επιλέξει ο οδηγός.
Διαπιστώσαμε ότι η πιο νέα έκδοση της Junior, κινήθηκε υποδειγματικά, σε ανηφορικές διαδρομές με πολλές στροφές και έντονες κλίσεις, επιλέγοντας γρήγορο ρυθμό οδήγησης.
Μας έκανε εντύπωση η εξαιρετική απόδοση της πίσω ανάρτησης επιβεβαιώνοντας την άποψη των Ιταλών μηχανικών για την ανώτερη άνεση και οδηγική απόλαυση.
Να τονίσουμε τα υψηλά ποσοστά πρόσφυσης σε οποιοδήποτε σενάριο και σε οποιοδήποτε οδόστρωμα καθώς και την τεχνολογία Power Looping για εξασφάλιση τετρακίνησης ακόμα και με χαμηλή μπαταρία.
Όπως μας εξήγησαν οι μηχανικοί δεν υπάρχει φυσική σύνδεση μεταξύ των δύο αξόνων, η αύξηση βάρους είναι εξαιρετικά χαμηλή και, κατά συνέπεια, η κατανάλωση και οι εκπομπές CO 2 είναι εξίσου χαμηλές. Τα τελευταία είναι κάτω από 120 γραμ./χλμ.- τιμές που αντιπροσωπεύουν την αξιοσημείωτη ισορροπία μεταξύ απόδοσης και εκπομπών στην κατηγορία.
Αναφέρθηκε ότι οι επιδόσεις πρόσφυσης είναι πολύ καλές σε όλες τις συνθήκες: στο χιόνι, σε λάσπη, σε επαρχιακούς δρόμους και στη βροχή. Εμείς την δοκιμάσαμε σε στεγνό δρόμο με χαμηλή πρόσφυση και σε δυο διαδρομές περιορισμένης δυσκολίας off road.
Οι επιλογές στο σύστημα DNA Alfa Romeo επιτρέπουν στον οδηγό να προσαρμόζει την απόδοση του οχήματος σε διαφορετικές οδηγικές ανάγκες: Η λειτουργία Dynamic προσφέρει σπορ οδηγική εμπειρία με μέγιστη ισχύ, ενώ η λειτουργία Natural είναι ιδανική για καθημερινή χρήση. Η λειτουργία Q4 έχει σχεδιαστεί για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης, διασφαλίζοντας πάντα τη μέγιστη ασφάλεια και έλεγχο. Η λειτουργία Advanced Efficiency βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου και προσφέρει ομαλή οδήγηση, ιδανική για μεγιστοποίηση της ενεργειακής απόδοσης.
Πλούσιος βασικός εξοπλισμός: Premium ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, δερμάτινο τιμόνι, body kit σε μαύρο χρώμα, εσωτερικός ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός και πίσω LED αφής, cargo flex kit, σκούρα πίσω κρύσταλλα, σύστημα πλοήγησης, εμπρός προβολείς LED Matrix Projector, εσωτερικός καθρέφτης με αυτόματη σκίαση, είσοδος χωρίς κλειδί, handsfree άνοιγμα χώρου αποσκευών, αυτόματα αναδιπλούμενοι εξωτερικοί καθρέφτες, σύστημα παρακολούθησης τυφλού σημείου, βάση ασύρματης φόρτισης Smartphone και + 2η θύρα USB, σύστημα ημι-αυτόνομου παρκαρίσματος, ενεργό cruise control με Lane Centering και Traffic Jam Assist, κάμερα οπισθοπορείας και ζάντες αλουμινίου 18”.
Η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης είναι 36.500 ευρώ, με σημαντικά πλουσιότερο εξοπλισμό από την Junior Ibrida με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς. Οι παραγγελίες άνοιξαν και τα πρώτα αυτοκίνητα θα φτάσουν στην Ελλάδα το καλοκαίρι.