Ο Νίκος Παπαγγελής και ο Εμμανουήλ Καραλής έχουν την… ΑΥΡΑ του νικητή

Οι δύο κορυφαίοι Έλληνες αθλητές αποτελούν τα κεντρικά πρόσωπα της νέας τηλεοπτικής καμπάνιας του Φυσικού Μεταλλικού Νερού ΑΥΡΑ.

Ο Νίκος Παπαγγελής και ο Εμμανουήλ Καραλής έχουν την… ΑΥΡΑ του νικητή

Ο Νίκος Παπαγγελής και ο Εμμανουήλ Καραλής δεν χρειάζονται συστάσεις. Οι δύο Έλληνες αθλητές βρίσκονται στην ελίτ του παγκόσμιου αθλητισμού και το αποδεικνύουν εμπράκτως σε κάθε αθλητικό γεγονός.

Αποτελούν πηγή έμπνευσης για την ζηλευτή πορεία τους στον χώρο αλλά και για το χαρακτήρα τους, παραμένοντας ακλόνητοι στους στόχους τους παρ’ όλες τις αντιξοότητες.

Στηρίζοντας διαρκώς την προσπάθειά τους σε κάθε αγώνα και πρόκληση, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον τους βάζει στο επίκεντρο της νέας του τηλεοπτικής καμπάνιας με τίτλο «Η ΑΥΡΑ ΤΟΥ ΝΙΚΗΤΗ».

Έτσι έχουμε την ευκαιρία να έρθουμε σε άμεση επαφή με την προσπάθειά τους, τις σκέψεις τους και να διαπιστώσουμε την ενεργή υποστήριξη που τους παρέχει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ σε όλη την πορεία τους.

Άλλωστε, όπως γίνεται προφανές από την νέα καμπάνια του ΑΥΡΑ, η υλοποίηση των στόχων επιτυγχάνεται με πίστη στο σκοπό μας και ακλόνητη θέληση. Αυτό το μήνυμα αποτελεί και βασικό χαρακτηριστικό της πλατφόρμας «Stay Active» που πρεσβεύει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ της Coca-Cola Τρία Έψιλον.

Μεγάλος σύμμαχος ενυδάτωσης, όχι μόνο για ελίτ αθλητές αλλά και για «αθλητές της καθημερινότητας», το ΑΥΡΑ προάγει πολλά περισσότερα πέρα από την απαραίτητη ενυδάτωση αθλητών και μη.

Το Φυσικό Μεταλλικό Νερό, με παρουσία πάνω από 35 χρόνια στην Ελληνική αγορά και προέλευση από τα Αχαϊκά όρη, προάγει μέσα από την νέα του καμπάνια έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής, δίνοντάς μας κίνητρο να προσέξουμε τον εαυτό μας και να φροντίσουμε την… ΑΥΡΑ μας!

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v