Οι 10 ωραιότερες ηθοποιοί του παλιού ελληνικού κινηματογράφου
Λαμπερές, μελαχρινές και ξανθιές, καλλίγραμμες, σικάτες, σε κάθε περίπτωση πανέμορφες γυναίκες ηθοποιοί από τη χρυσή εποχή του ελληνικού σινεμά.
Λαμπερές, μελαχρινές και ξανθιές, καλλίγραμμες, σικάτες, σε κάθε περίπτωση πανέμορφες γυναίκες ηθοποιοί από τη χρυσή εποχή του ελληνικού σινεμά.
Το καλούπι που της έφτιαξε σίγουρα έχει σπάσει. Η ομορφιά και η γοητεία τους δεν μπορεί να αντιγραφεί και καλύτερα.
Άφησαν το στίγμα τους στον ελληνικό κινηματογράφο (και) χάρη στην εντυπωσιακή τους παρουσία.
Φάτε μάτια ψάρια από τις πιο όμορφες γυναίκες που πέρασαν από την εγχώρια μεγάλη οθόνη.
Μάρθα Καραγιάννη
Η χυμώδης σταρ πέρα από πανέμορφη, χόρευε και υπέροχα. Γι’ αυτό και στις δεκαετίες των 60s και 70s μέσα από τις ταινίες της Φίνος Φιλμ δεν είχε αντίπαλο. Γεννήθηκε στις 6 Νοεμβρίου του 1939 στην Αθήνα και μεγάλωσε στον προσφυγομαχαλά του Κερατσινίου από Πόντιους γονείς, ενώ σε ηλικία 16 ετών έκανε το ντεμπούτο της στον κινηματογράφο στη δραματική ταινία του Ορέστη Λάσκου Η άγνωστος.
Έλενα Ναθαναήλ
Μία από τις πιο γοητευτικές ηθοποιούς του ελληνικού σινεμά, η Έλενα Ναθαναήλ άφησε εποχή με το Εκείνο το Καλοκαίρι. Στον κινηματογράφο πρωτοεμφανίστηκε το 1964 στην κωμωδία του Γιάννη Δαλιανίδη «Κάτι να καίει» (και όντως... έκαιγε), ενώ είχε βραβευτεί στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, για την ερμηνεία της στο κοινωνικό δράμα του Βασίλη Γεωργιάδη Ραντεβού με μία άγνωστη.
Τζένη Καρέζη
Τα «ωραιότερα μάτια του ελληνικού σινεμά» και ταυτόχρονα μια από τις δημοφιλέστερες, πιο όμορφες, αλλά και ταλαντούχες Ελληνίδες ηθοποιούς του θεάτρου και του κινηματογράφου. Το πραγματικό της όνομα ήταν Ευγενία Καρπούζη, ενώ το καλλιτεχνικό της το οφείλει στον καθηγητή της Άγγελο Τερζάκη, από τη δραματική σχολή του Εθνικού.
Μαίρη Χρονοπούλου
Γυναικάρα με τα όλα της, αρχοντική, δυναμική και πανέμορφη. Η Μαίρη Χρονοπούλου διέθετε όλο το ελκυστικό πακέτο μιας λαμπερής ηθοποιού. Στον κινηματογράφο πρωτοεμφανίστηκε σαν κομπάρσα στο Χαρούμενο ξεκίνημα του Ντίνου Δημόπουλου, το 1954, σε παραγωγή της Φίνος Φιλμ, ενώ ξεχωριστή ήταν η ερμηνεία της στην ταινία Τα κόκκινα φανάρια του Βασίλη Γεωργιάδη, η οποία ήταν και υποψήφια για το Όσκαρ ξενόγλωσσης ταινίας το 1964.
Μελίνα Μερκούρη
Αδιαμφισβήτητη απόδειξη πως η γοητεία δεν έχει πάντα να κάνει με την ομορφιά, η ατίθαση Μελίνα υπήρξε ο ορισμός της μοιραίας και επιβλητικής γυναίκας. Τα «Παιδιά του Πειραιά» του Μάνου Χατζιδάκι, τα οποία ερμήνευε μοναδικά στην ταινία Ποτέ την Κυριακή, πήραν το Όσκαρ Καλύτερου Τραγουδιού, και έκαναν διάσημα την ελληνική μουσική, αλλά και το... λιμάνι του Πειραιά σε κάθε γωνιά της γης.
Αλίκη Βουγιουκλάκη
Αν το νάζι σε συνδυασμό με τη γλυκύτητα και την ομορφιά είχαν πατέντα στη μεγάλη οθόνη, η Βουγιούκω την είχε κατοχυρωμένη. H "εθνική σταρ της Ελλάδας", χωρίς καμία υπερβολή, λάτρευε τη Μαίρη Πίκφορντ και την Γκρέτα Γκάρμπο, εμφανίστηκε για πρώτη φορά στον κινηματογράφο το 1954 με την ταινία Το Ποντικάκι και συμμετείχε στη μεγαλύτερη εισπρακτική επιτυχία στην ιστορία του ελληνικού κινηματογράφου, την Υπολοχαγό Νατάσα.
Ρίκα Διαλυνά
Γοητευτική, αισθησιακή και σέξι, η Σταρ Ελλάς του ’54 ήταν μακράν μια από τις ομορφότερες Ελληνίδες ηθοποιούς, με αναμενόμενα μεγάλη καριέρα στον κόσμο του μόντελινγκ. Το 1957 πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο στη Νέα Υόρκη με τον θίασο του Αδαμάντιου Λεμού, ενώ στη μεγάλη οθόνη άφησε το στίγμα της ως μοιραία γυναίκα, σε πολλές ταινίες ελληνικές και ξένες. Μάλιστα έπαιξε και στην Ιουλιέτα των πνευμάτων του Φεντερίκο Φελίνι.
Νόρα Βαλσάμη
Γεννήθηκε στο Κάιρο της Αιγύπτου και δεν άργησε να κατακτήσει την μεγάλη οθόνη με την αιθέρια ύπαρξη, αλλά και το ταλέντο της. Το πραγματικό της όνομα είναι Ελεωνόρα Βαλσαμίδου, και έκανε το κινηματογραφικό ντεμπούτο της στην ταινία Τζένη, Τζένη... εν αγνοία της, αφού αρχικά πέρασε οντισιόν για να «ντουμπλάρει» την τραγουδίστρια Καίτη Χωματά.
Ελένη Ερήμου
Μπορεί να μην υπήρξε γκράντε σταρ του σινεμά, αλλά οφείλουμε να υποκλιθούμε στη διαχρονική, σπάνια ομορφιά της Ελένης Ερήμου και στα υπέροχα μάτια της. Στη μεγάλη οθόνη εμφανίστηκε πρώτη φορά το 1962 με την ταινία Δεν Γνώρισα Μητέρα, ενώ στο θέατρικό σανίδι ανέβηκε το 1968 με το έργο Πέερ Γκυντ του Ίψεν.
Μάρω Κοντού
Φινετσάτη, καλλίγραμμη και ταλαντούχα, η Μάρω Κοντού συνέδεσε το όνομά της με ταινίες σταθμούς του ελληνικού σινεμά, όπως το «Η δε γυνή να φοβήται τον άνδρα». Στην πενηντάχρονη πορεία της έπαιξε σε περίπου 60 ταινίες και 90 θεατρικά έργα, ενώ η πρώτη της εμφάνιση ήταν στην ταινία της Φίνος Φιλμ Χαρούμενο Ξεκίνημα το 1954, παρέα με την Μαίρη Χρονοπούλου.