Facebook: Αυστηρότερες ρυθμίσεις ασφαλείας για τα applications

Σε σφίξιμο των "χαλαρών" ρυθμίσεων ασφαλείας προέβη το δημοφιλές social network, ύστερα από πιέσεις χρηστών αλλά και οργανισμών. Οι νέες ρυθμίσεις θα έχουν να κάνουν με την διαχείρηση των προσωπικών δεδομένων από τρίτα sites και θα δίνουν περισσότερες επιλογές στους users.
Facebook: Αυστηρότερες ρυθμίσεις ασφαλείας για τα applications
Η διαφύλαξη και η χρήση των προσωπικών δεδομένων ήταν ένα θέμα που αντιμετώπιζε το Facebook από τα πρώτους κιόλας μήνες λειτουργίας του. Φωτογραφίες, πληροφορίες και προσωπικά στοιχεία των χρηστών χρησιμοποιούνταν... εντέχνως από το social network και μέσω αυτού γινόντουσαν γνωστά και σε τρία sites. Αν δεν προλάβατε να αλλάξετε τις ρυθμίσεις ασφαλείας όπως σας είχαμε προτείνει, μην ανησυχείτε (προς το παρόν). Ύστερα από πιέσεις, το facebook αποφάσισε να δώσει περισσότερο έλεγχο στα 250 εκατομμύρια χρηστών του, όσον αφορά τις προσωπικές πληροφορίες που "μοιράζονται" με τις εκάστοτε εφαρμογές (παιχνίδια, κουίζ κτλ.).

Μέχρι τώρα όποιος ήθελε να χρησιμοποιήσει κάποια εξωτερική εφαρμογή, έπρεπε να συμφωνήσει στο να μοιραστεί όλα τα προσωπικά του στοιχεία με την εφαρμογή αυτή. Με τις καινούργιες αλλαγές όμως, οι δημιουργοί των εφαρμογών είναι υποχρεωμένοι να αναφέρουν καθαρά τι είδους προσωπικά στοιχεία χρειάζεται το εκάστοτε παιχνίδι. Επίσης, οι χρήστες είναι αυτοί που θα εγκρίνουν οποιαδήποτε πρόσβαση έχει η εφαρμογή στην λίστα με τους φίλους τους, έχοντας έτσι τον απόλυτο έλεγχο.

Οι αλλαγές, όπως είναι αναμενόμενο, θα δυσκολέψουν αρκετά τις εταιρείες πίσω από τις εφαρμογές, που θα πρέπει να αλλάξουν τα λογισμικά τους ώστε να συμμορφωθούν με τα νέα στάνταρτς της ιστοσελίδας. Και αν αναρωτιέστε γιατί τέτοια "καλοσύνη" από πλευράς facebook, ο λόγος είναι απλός. Οι διαρκώς αυξανόμενες πιέσεις και κατηγορίες από χρήστες και οργανώσεις από όλον τον κόσμο, ανάγκασαν τους υπεύθυνους της ιστοσελίδας να προβούν σε αυτές τις αλλαγές. Πρόσφατα η Καναδική ένωση προστασίας προσωπικών δεδομένων, είχε κατηγορησει την ιστοσελίδα πως μοιράζεται τις προσωπικές πληροφορίες των χρηστών τις με τις παραπάνω από 1 εκατομμύριο εταιρείες εφαρμογών παγκοσμίως.

Στις ρυθμίσεις αυτές, η εταιρεία πρόσθεσε και μερικές ακόμα που αφορούν τους χρήστες που θέλουν να απενεργοποιήσουν τον λογαριασμό τους. Οι τελευταίοι θα έχουν την επιλογή είτε απλά να απενεργοποιήσουν το προφίλ τους διατηρώντας τις φωτογραφίες και τις προσωπικές πληροφορίες, είτε να διαγράψουν εντελώς τον λογαριασμό τους  και όλα τα προσωπικά τους στοιχεία.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v