Διακρίσεις της Mercedes στα Sales Excellence Awards
Η Mercedes-Benz Ελλάς κατάφερε για δεύτερη φορά στην ιστορία της να διακριθεί στα Sales Excellence Awards 2015 σε δύο άκρως ανταγωνιστικές κατηγορίες.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Kατά την τελετή απονομής των βραβείων «Sales Excellence Awards 2015», ενός θεσμού που διοργανώνεται για τρίτη συνεχή χρονιά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Πωλήσεων μαζί με την Boussias Communications, η Mercedes-Benz Ελλάς κατάφερε για δεύτερη φορά στη σειρά να διακριθεί διπλά.
Παρουσία του Προέδρου & Διευθύντος Συμβούλου Γ. Καλλίγερου και του υπόλοιπου Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz Ελλάς, ο Γενικός Διευθυντής Επιβατηγών Αυτοκινήτων Mercedes-Benz και ο Διευθυντής Marketing και Επικοινωνίας της εταιρείας, Ν. Πρέζας και Π. Ριτσώνης, παρέλαβαν τα Bronze και Silver βραβεία αντίστοιχα σε δύο άκρως ανταγωνιστικές κατηγορίες: την κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν / Υπηρεσία» και την κατηγορία «Ψηφιακό Marketing & Social Media στις Πωλήσεις».
Ο Γενικός Διευθυντής Επιβατηγών Αυτοκινήτων Νικόλαος Πρέζας παρέλαβε Bronze Award για το καινοτόμο πρόγραμμα απόκτησης οχήματος Mercedes-Benz “Welcome ALL INCLUSIVE” που με την πληρότητά του συνέβαλλε αποφασιστικά στην επίτευξη της 1ης θέσης της μάρκας στην κατηγορία των premium αυτοκινήτων τη χρονιά που μας πέρασε. Πρόκειται για ένα επιδοτούμενο πρόγραμμα χρηματοδότησης το οποίο προσφέρεται για όλα τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα A-Class, B-Class, C-Class, CLA και GLA με κινητήρα 1.600 και 1.500κ.εκ. βενζίνης και πετρελαίου και αφορά ιδιώτες ή ελεύθερους επαγγελματίες, στους οποίους δίνεται η δυνατότητα αποπληρωμής εναλλακτικά σε 36, 48 ή 60 ισόποσες δόσεις + 1 τελευταία δόση (Balloon) η οποία ισοδυναμεί με την υπολειμματική αξία του οχήματος στο τέλος της χρηματοδότησης. Με την αποπληρωμή και της τελευταίας ισόποσης δόσης ο πελάτης έχει τρεις επιλογές: είτε να εξοφλήσει την τελευταία μεγάλη δόση και να αποκτήσει την κυριότητα του οχήματος, είτε να αναχρηματοδοτηθεί η τελευταία, μεγάλη δόση (Βalloon) με τους όρους και τις προϋποθέσεις που ισχύουν στην Τράπεζα την περίοδο εκείνη, είτε να επιστρέψει το όχημα στο Διανομέα βάσει συγκεκριμένων προϋποθέσεων επαναγοράς.
Αυτό που καθιστά το πρόγραμμα “Welcome ALL INCLUSIVE” μοναδικό, είναι ότι στις δόσεις του προγράμματος περιλαμβάνονται οι εξής επιπλέον υπηρεσίες: Συντήρηση 2ετών/Συμβόλαιο συντήρησης Compact Plus. Ασφάλιση 6μηνών. Επέκταση εγγύησης 2 ετών. Προστασία δανείου.
Στην κατηγορία «Ψηφιακό Marketing & Social Media στις Πωλήσεις» ο Διευθυντής Marketing & Επικοινωνίας Παναγιώτης Ριτσώνης παρέλαβε το Silver Award για τα εντυπωσιακά αποτελέσματα που απέφερε η ενέργεια “smartopolis” για την προώθηση των νέων αυτοκινήτων smart μέσω ενός συνεργατικού, διασκεδαστικού παιχνιδιού όπου το ταμπλό είναι η ίδια η πόλη και τα πιόνια τα νέα smart. Στόχος ήταν να δημιουργηθεί ένα παιχνίδι όπου ο παίχτης μεταφέρεται από την ψηφιακή παρουσία στο facebook, στη φυσική του παρουσία μέσα στο ίδιο το αυτοκίνητο, όπου εμπλέκεται, αλληλεπιδρά με το αυτοκίνητο και τον συνοδηγό του, οδηγεί και διασκεδάζει μέσα από μια διαδικασία που, στην αστική του καθημερινότητα, μάλλον τον κουράζει.
Τα καλά αποτελέσματα έρχονται από ομάδες ανθρώπων που συνεργάζονται με όραμα, έμπνευση και διάθεση για επιτυχία. Οι νέες διακρίσεις στο θεσμό Sales Excellence Awards έρχονται ως ηθική επιβράβευση της συλλογικότητας η οποία διακρίνει τόσο τη Mercedes-Benz Hellas, όσο και το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων Mercedes-Benz και τους καθιστά ηγέτες στο χώρο του αυτοκινήτου στη χώρα μας.