Το BMW Group σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων για τον Φεβρουάριο με 151.952 οχήματα BMW, Mini και Rolls-Royce.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Το BMW Group γιόρτασε τον καλύτερο Φεβρουάριο όλων των εποχών με πωλήσεις 151.952 οχημάτων BMW, Mini και Rolls-Royce σε όλο τον κόσμο σημειώνοντας αύξηση 7,6%. «Ξεκινήσαμε δυνατά τη χρονιά με το Φεβρουάριο να σημειώνει ένα ακόμα ρεκόρ πωλήσεων», δήλωσε ο Ian Robertson, Μέλος Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, Πωλήσεις και Μάρκετινγκ BMW. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Είμαι σίγουρος ότι η φρέσκια γκάμα μοντέλων μας, που περιλαμβάνει τη νέα BMW Σειρά 2 Gran Tourer και την ανανεωμένη BMW Σειρά 1 που πρόσφατα έκανε την πρεμιέρα της στο Σαλόνι της Γενεύης, θα βοηθήσει να παραμείνουμε σε τροχιά ανόδου το 2015».
Η μάρκα BMW πέτυχε τον καλύτερο Φεβρουάριο στην ιστορία της με παραδόσεις 131.416 οχήματα σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, αύξηση 5,2%. Οι φετινές πωλήσεις μέχρι στιγμής αυξήθηκαν κατά 5,7% συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι, φτάνοντας συνολικά τις 255.981 μονάδες. Η ζήτηση για τη BMW Σειρά 2 παρουσιάζεται ισχυρή τον Φεβρουάριο με συνολικές παραδόσεις 7.302 οχημάτων.
Η Σειρά 2 Active Tourer συγκέντρωσε το μεγαλύτερο ποσοστό επί των πωλήσεων, αφού 5.360 αντίτυπα του καινοτόμου compact μοντέλου παραδόθηκαν σε πελάτες το δεύτερο μήνα της χρονιάς. Η μεγαλύτερη BMW Σειρά 2 Gran Tourer - το πρώτο επταθέσιο μοντέλο στην κατηγορία που θα διατίθεται με τετρακίνηση – αναμένεται να συνεχίσει την επιτυχία της Active Tourer τον Ιούνιο που θα κυκλοφορήσει στην ευρωπαϊκή αγορά. Η BMW Σειρά 4 παραδόθηκε σε συνολικά 9.636 πελάτες το Φεβρουάριο ενώ η BMW X4, που λανσαρίστηκε πέρσι το καλοκαίρι, πουλήθηκε σε 4.040 μοναδες.
Η BMW X5 παραμένει ισχυρός συντελεστής ανοδικής πορείας για τη μάρκα με αύξηση πωλήσεων 46% από πέρσι το Φεβρουάριο (12.916 / πέρσι ήταν 8.844) ενώ η BMW X6 σημείωσε επίσης άνοδο πωλήσεων 5,9% φτάνοντας στις 2.819 μονάδες (πέρσι ήταν 2.662). Οι πωλήσεις οχημάτων BMW i ανήλθαν στις 2.165 το Φεβρουάριο με παραδόσεις 1.824 BMW i3 και 341 BMW i8. Το 2014 – την πρώτη του χρονιά στην αγορά - το BMW i3 ήταν το τρίτο δημοφιλέστερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο με πωλήσεις περίπου 16.000 μονάδων.
Μετά την περσινή αλλαγή του μοντέλου, η μάρκα Mini είδε τις πωλήσεις της να αυξάνονται κατά 27,1% φτάνοντας συνολικά στις 20.303 μονάδες. Το 2015 σηματοδότησε το καλύτερο ξεκίνημα της χρονιάς στην ιστορία της μάρκας με συνολικές παραδόσεις 37.678 Mini το πρώτο δίμηνο, αύξηση 19,7% συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι.. Το νέο 3θυρο Mini αποδεικνύεται μεγάλη επιτυχία: 7.877 παραδόθηκαν σε όλο τον κόσμο το Φεβρουάριο, αύξηση 69,8% από τον ίδιο μήνα πέρσι, που οι πωλήσεις επηρεάστηκαν από την αλλαγή του μοντέλου. Το 5θυρο σημειώνει επίσης ισχυρές πωλήσεις με 5.088 μονάδες το Φεβρουάριο.