Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει το νέο supercar της, το AMG GT3, στην 85η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Η Mercedes διάλεξε το κατάλληλο μέρος για να παρουσιάσει ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο που θα αγοράσουν όσοι έχουν λύσει τα οικονομικά τους προβλήματα. Στη Γενεύη, στην πόλη που είναι συνώνυμο των τραπεζών, των πλουσίων και της καλής ζωής, η φίρμα με σήμα το αστέρι, θα προκαλέσει το ενδιαφέρον κάθε οδηγού. Στην 85η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης, η Mercedes θα αποκαλύψει την Τρίτη 3 Μάρτιου, το εντυπωσιακό αγωνιστικό νέο μοντέλο της AMG GT3. Κατασκευασμένο σύμφωνα με τους κανονισμούς της FIA για τα πρωταθλήματα GT3, το αγωνιστικό αυτό αυτοκίνητο θα συμμετέχει σε παγκοσμίως αναγνωρισμένους αγώνες.
Η προηγμένη αγωνιστική τεχνολογία της AMG GT3 σε συνδυασμό με την εντυπωσιακή της σχεδίαση, είναι μερικά μόνο από τα χαρακτηριστικά της. Βασίζεται στην AMG GT, η οποία λανσαρίστηκε πριν λίγες μόλις ημέρες στην αγορά. Μετά από μια εντατική περίοδο δοκιμών, η νέα αγωνιστική AMG θα παραδοθεί στις πρώτες ομάδες που θα την παραγγείλουν στα τέλη του 2015. «Με τη νέα Mercedes AMG GT3 εγκαινιάζουμε την είσοδό μας σε έναν σκληρά ανταγωνιστικό χώρο. Το υψηλό τεχνολογικό επίπεδο και οι δίκαιοι κανονισμοί αγώνων μας δίνουν τον κίνητρο να κατακτήσουμε με το νέο μας αγωνιστικό αυτοκίνητο την pole position. Μόνο τότε μπορείς να αποδείξεις αξιόπιστα τη φιλοδοξία σου για πρωτιά, όταν συναγωνίζεσαι και νικάς τους καλύτερους», δήλωσε ο Tobias Moers, Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes AMG GmbH.
Η αρχική έκδοση AMG GT, με το χαμηλό κέντρο βάρους της, την άριστη κατανομή βάρους και το φαρδύ μετατρόχιο, παρέχει ήδη την ιδανική βάση για το αγωνιστικό μοντέλο GT3. Ακρίβεια στο στρίψιμο, υψηλή εγκάρσια επιτάχυνση, μοναδική ευελιξία, υψηλό επίπεδο πρόσφυσης και μικρό ποσοστό αδράνειας κατά την απότομη αλλαγή κατεύθυνσης, είναι λίγα από τα χαρακτηριστικά του βενιαμίν της οικογένειας AMG. Όλες αυτές οι ιδιότητες, δίνουν στον οδηγό το πλεονέκτημα που χρειάζεται για να κατακτήσει τις πρώτες θέσεις, σε οποιαδήποτε κούρσα και αν αγωνίζεται, αναφέρεται στην ανακοίνωση. Το ματ χρώμα της σε designο selenite grey magno καλύπτει τις μυώδεις γραμμές της σαν δεύτερο δέρμα. Το φαρδύ αμάξωμα, οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, ο διαχύτης και η πίσω αεροτομή προσδίδουν μία επιθετική διάθεση στο αυτοκίνητο.
Όλες οι τροποποιήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί στο αμάξωμα εξυπηρετούν τη μέγιστη απόδοση και την αεροδυναμική. Όπως ακριβώς στην έκδοση δρόμου, η GT3 αποτελείται από ένα πολύ ελαφρύ, ωστόσο ιδιαίτερα σταθερό πλαίσιο αλουμινίου, που προσφέρει εξαιρετική προστασία στον οδηγό. Ο οδηγός προστατεύεται επίσης από το ανθεκτικό κέλυφος του καθίσματος από ανθρακόνημα και τον ενσωματωμένο κλωβό από ατσάλι υψηλής αντοχής. Για την ελάττωση του συνολικού βάρους του οχήματος, το κάλυμμα του κινητήρα, οι πόρτες, το μπροστινό φτερό, η μπροστινή και η πίσω ποδιά, τα πλευρικά τοιχώματα, τα πλευρικά μαρσπιέ, ο διαχύτης, το καπό του χώρου φόρτωσης και η πίσω αεροτομή είναι όλα κατασκευασμένα από ιδιαίτερα ελαφρύ, ωστόσο ιδιαίτερα ανθεκτικό ανθρακόνημα.
Για τη δυναμική επιτάχυνση φροντίζει ο εξελιγμένος ατμοσφαιρικός, υψηλόστροφος κινητήρας V8 6.3 λίτρων της AMG που φορούσε η SLS AMG GT3. Η φιλική προς το χρήστη τεχνολογία, η απόλυτη αξιοπιστία, τα μακρά μεσοδιαστήματα συντηρήσεων, το χαμηλό κόστος χρήσης και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του ήταν ο λόγος που επιλέχθηκε για το νέο αγωνιστικό μοντέλο της AMG. Το εξατάχυτο, σειριακό αγωνιστικό κιβώτιο ταχυτήτων της GT3 είναι – όπως και στη βασική έκδοση GT – τοποθετημένο στον πίσω άξονα με αποτέλεσμα να επιτυγχάνεται η καλύτερη δυνατή κατανομή βάρους. Κοινό χαρακτηριστικό των δύο εκδόσεων είναι επίσης τα διπλά ψαλίδια στον μπροστινό άξονα. Όλα τα παραπάνω αποδεικνύουν πόσο κοντά βρίσκεται η αγωνιστική τεχνολογία με την τεχνολογία των αυτοκινήτων παραγωγής στην AMG.