Οι καταναλωτές αξιολογούν τα ελαστικά Michelin

Οι καταναλωτές της φίρμας ελαστικών έχουν πλέον τη δυνατότητα να ελέγξουν λεπτομερώς το ελαστικό της προτίμησής τους, μέσα από την ιστοσελίδα της.
Οι καταναλωτές αξιολογούν τα ελαστικά Michelin
του Σπύρου Ρέκκα

Η Michelin εμπλούτισε την ιστοσελίδα της www.michelin.gr  με μία ενότητα επισκόπησης ανά ελαστικό, προκειμένου να διευκολύνει την διαδικασία αγοράς τους. Για κάθε ελαστικό Michelin για επιβατικά οχήματα, οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να βρουν: συνολική βαθμολογία, αξιολόγηση των διαφορετικών χαρακτηριστικών και επιδόσεων καθώς και σχόλια καταναλωτών που έχουν χρησιμοποιήσει το ελαστικό αυτό.

Προκειμένου να επιτύχει σε αυτό, η Michelin προσκαλεί τους καταναλωτές να αξιολογήσουν τα ελαστικά για επιβατικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια: πρόσφυση στο στεγνό και φρενάρισμα, πρόσφυση στο βρεγμένο και φρενάρισμα, διάρκεια ζωής, οικονομία καυσίμου, άνεση και επίπεδα θορύβου, αλλά και να γράψουν τις εμπειρίες τους με τα ελαστικά.

Με τη νέα αυτή ενότητα, η εταιρεία δείχνει για ακόμη μια φορά τη συνέπειά της ως προς την στρατηγική Michelin Total Performance. «H ενότητα με τις αξιολογήσεις και τα σχόλια για τα ελαστικά, αντικατοπτρίζουν την αξία που έχει για μας η γνώμη των καταναλωτών και ευθυγραμμίζεται με την φιλοσοφία μας ότι πουλάμε επιδόσεις και όχι λάστιχα» εξηγεί ο Remi Paupert, Περιφερειακός Διευθυντής Marketing για τη Michelin Κεντρικής και Νότιας Ευρώπης.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v