Η επίδραση της μείωσης των πωλήσεων των EV στην Mercedes-Benz
Η γερμανική εταιρεία ξεκινάει να δουλεύει πάνω σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης V8 επόμενης γενιάς.

Η γερμανική εταιρεία ξεκινάει να δουλεύει πάνω σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης V8 επόμενης γενιάς.
Η Mercedes-Benz, αναπτύσσει έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης V8, καθιστώντας την τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία που αλλάζει την στρατηγική της λόγω της επιβράδυνσης των πωλήσεων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αναφέρει το Bloomberg.
Το τμήμα της AMG της γερμανικής εταιρείας εργάζεται πάνω σε έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης V8 επόμενης γενιάς, ο οποίος θα συνοδεύεται από μικρή μπαταρία και έναν ηλεκτροκινητήρα για επιπλέον ισχύ.
Η πολυτελής γερμανική μάρκα αλλάζει την προηγούμενη απόφαση της που καθόριζε την διακοπή της ανάπτυξης των κινητήρων που λειτουργούν με ορυκτά καύσιμα καθώς ο αρχικός προγραμματισμός ήταν να στραφεί όλη η παραγωγή στα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα.
Όπως και άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες, η Mercedes-Benz είχε δηλώσει προηγουμένως ότι δεν θα αναπτύξει νέους κινητήρες εσωτερικής καύσης πέρα από τη γενιά που έχει σχεδιαστεί για να συμμορφώνεται με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Αλλά από τότε που έβγαλε τον παλιό V8 κινητήρα από την αρχική γκάμα της, η AMG έχει χάσει μερίδιο στην αγορά από τα αντίστοιχα μοντέλα υψηλής ισχύος της σειράς M της BMW.
Η Mercedes-Benz, δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που επιστρέφει στη σειρά κινητήρων εσωτερικής καύσης της. Η Porsche νωρίτερα αυτό το μήνα δήλωσε ότι θα χρειαστούν 800 εκατομμύρια ευρώ φέτος, για την ανάπτυξη νέων κινητήρων και την προσθήκη plug-in υβριδικών εκδόσεων, για να αντιμετωπίσει την απώλεια κερδών, μετά τις απογοητευτικές πωλήσεις των EV μοντέλων της.
Η Mercedes-Benz, είχε ήδη σηματοδοτήσει μια αλλαγή κατεύθυνσης. Η εταιρεία πρόσφατα μετέθεσε τον στόχο της για την ηλεκτροκίνηση κατά πέντε χρόνια, επιβεβαιώνοντας τις επενδύσεις σε κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Η αυτοκινητοβιομηχανία αναμένει τώρα τα υβριδικά και τα EV να αποτελούν το ήμισυ των πωλήσεων έως το 2030. Ο αρχικός στόχος, που τέθηκε το 2021, προέβλεπε μια κατά κύριο λόγο μια πλήρως ηλεκτρική σειρά μοντέλων μέχρι το 2025.