Η Opel σημείωσε σημαντική αύξηση στις πωλήσεις των νέων οχημάτων της, αυξάνοντας το μερίδιό της στο 5,96% της ευρωπαϊκής αγοράς.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Η Opel σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη τους πρώτους πέντε μήνες της χρονιάς, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία. Από τον Ιανουάριο μέχρι το Μάιο, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων Opel αυξήθηκαν κατά 3,6 % στις 454.807 μονάδες έναντι της αντίστοιχης περσινής περιόδου, αντιπροσωπεύοντας ένα μερίδιο 5,77% επί του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου. Το Μάιο, η μάρκα πούλησε 95.143 οχήματα, και το μερίδιό της ανέβηκε στο 5,96%.
«Τα μοντέλα μας είναι εξαιρετικά δημοφιλή κάτι που επιβεβαιώνεται σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές όπου σημειώνεται και νέα αύξηση. Αυτό φαίνεται και στα βιβλία παραγγελιών. Έχουμε ήδη λάβει πάνω από 240.000 παραγγελίες για το Mokka σε όλη την Ευρώπη, πάνω από 90.000 για το μοδάτο mini Adam και πάνω από 100.000 για το νέο Insignia,» δήλωσε ο Peter Christian Kuspert, μέλος Δ.Σ. για τις πωλήσεις.
Αυτή η επιτυχία βασίζεται στα αποτελέσματα πολλαπλών αγορών. Τους πέντε πρώτους μήνες της χρονιάς, η μάρκα αύξησε το μερίδιό της σε δέκα ευρωπαϊκές χώρες. Μεταξύ αυτών ήταν η Γερμανία, όπου το ποσοστό αυξήθηκε στο 6,88% επί του συνόλου της αγοράς αυτοκινήτου το πρώτο πεντάμηνο. Μόνο το μήνα Μάιο, το μερίδιο αγοράς έφτασε στο 7,26%. Το συμπαγές Mokka SUV ήταν 1ο στην κατηγορία SUV το Μάιο και τους πρώτους πέντε μήνες της χρονιάς. Η δημοτικότητα του Corsa αποδείχτηκε ότι αντέχει στο χρόνο και κατατάχθηκε πρώτο στη μικρή κατηγορία το Μάιο. Το Zafira ήταν Νο2 στην κατηγορία των συμπαγών πολυμορφικών το Μάιο και τους πρώτους πέντε μήνες.
«Στην ελληνική Αγορά, κατά το πρώτο πεντάμηνο του έτους, η Opel αύξησε τις πωλήσεις της προς τους ιδιώτες αγοραστές κατά 21% έναντι του αντίστοιχου περυσινού 5-μήνου. Ταυτόχρονα διατηρείται στη 2η θέση της κατάταξης αυξάνοντας το μερίδιο της στην αγορά κατά περίπου 1 ποσοστιαία μονάδα σε 11,6%. Κύρια όπλα της επιτυχίας το εξαιρετικά δημοφιλές Corsa – πρώτο μοντέλο όλης της αγοράς ιδιωτών αγοραστών – αυξάνοντας τις πωλήσεις του κατά 18% και το Mokka, το επιτυχημένο compact SUV, οποίο αύξησε τις πωλήσεις του κατά το εντυπωσιακό 320%!» δήλωσε ο Τάσος Αραμπατζής, Διευθυντής Marketing της GM Hellas.