Τι προτιμούν οι καταναλωτές σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο; Ποια χρώματα ξεχωρίζουν στις προτιμήσεις τους; H έρευνα της Ford ρίχνει άπλετο φως στις νέες τάσεις της αγοράς.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Η Ford, η μάρκα που θαυμάζω από τότε που έμαθα να οδηγώ αυτοκίνητο, έκανε μια έρευνα για να μάθουμε τις νέες τάσεις των καταναλωτών που αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο.
Τα σημαντικότερα ευρήματα:
Το λευκό χρώμα ξεπέρασε το μαύρο ως το δημοφιλέστερο χρώμα για τους αγοραστές νέων αυτοκινήτων. Καφέ και πορτοκαλί έχουν την ταχύτερα αυξανόμενη δημοτικότητα.
Οι κάτοικοι των πιο ηλιόλουστων ευρωπαϊκών χωρών είναι από τους πλέον απρόθυμους να παραγγείλουν το νέο τους αυτοκίνητο με ηλιοροφή.
Η βενζίνη είναι το καύσιμο επιλογής στην Ευρώπη και στη Ρωσία περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη χώρα, ενώ οι κινητήρες diesel είναι δημοφιλέστεροι στην Τουρκία.
Οκτώ στους 10 αγοραστές επιλέγουν μηχανικά κιβώτια – με το υψηλότερο ποσοστό σε Ιρλανδία και Ολλανδία.
Η έρευνα Ford Car Buying Trends 2014 δίνει μία εικόνα από τις συνήθειες των αγοραστών αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη, παρουσιάζοντας τις τοπικές τάσεις και τις αναπάντεχες διαφορές από χώρα σε χώρα. Η έρευνα δείχνει ότι το λευκό ξεπέρασε το μαύρο πέρσι ως το δημοφιλέστερο χρώμα αυτοκινήτου σε όλη την Ευρώπη, σύμφωνα με ανάλυση 500.000 και πλέον οχημάτων Ford που πουλήθηκαν στην Ευρώπη την περασμένη χρονιά. Ανάμεσα στα παράδοξα ευρήματα ήταν οι εθνικές προτιμήσεις για τις ηλιοροφές. Οι αγοραστές της Νορβηγίας, η οποία είναι περισσότερο γνωστή για το χιόνι παρά για τη λιακάδα της, ήταν μεταξύ των πιο πρόθυμων να αγοράσουν ένα Ford με ηλιοροφή (15%) λίγο πιο μπροστά από τους Γάλλους (11%) και τους Γερμανούς (10%). Οι οδηγοί των ηλιόλουστων χωρών ήταν από εκείνους που έδειξαν τη μικρότερη διάθεση να παραγγείλουν ηλιοροφή: Ισπανία (5%), Ιταλία (3%) και Ελλάδα (2%).