VW eco up! με φυσικό αέριο από την FISIKON

Το υγραεριοκίνητο μοντέλο της γερμανικής φίρμας συναντά το φυσικό αέριο κίνησης Fisikon και το αποτέλεσμα είναι άκρως οικονομικό και στιλάτο.
VW eco up! με φυσικό αέριο από την FISIKON
του Σπύρου Ρέκκα

Η νέα άφιξη στην οικογένεια των αυτοκινήτων που καταναλώνουν φυσικό αέριο είναι το VW eco up! με την κατάλληλη εργοστασιακή μετατροπή υψηλών προδιαγραφών. Να θυμίσω ότι σύμφωνα με όλες τις έρευνες το φυσικό αέριο κίνησης CNG (Compressed Natural Gas) είναι μία ρεαλιστική πρόταση για το καύσιμο γιατί εξασφαλίζει σημαντική μείωση τόσο στις εκπομπές CO2 όσο και στο κόστος κίνησης.

Το VW eco up! εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο κινητήρα 1.000 κ.εκ. CNG απόδοσης 68 ίππων με BlueMotion Technology. Καταναλώνει 2,9 κιλά CNG ανά 100 χλμ. ενώ εκπέμπει μόλις 79 γραμ.CO2/χλμ. Τα χαρακτηριστικά αυτά, κατατάσσουν το eco up! στα βιομηχανικά προϊόντα ενεργειακής κλάσης Α+.

Για να γίνει αντιληπτό το ιδιαίτερα χαμηλό κόστος χρήσης που εξασφαλίζει το eco up! αρκεί να ληφθεί υπόψη ότι σήμερα η τιμή ανά κιλό του CNG κυμαίνεται κάτω από 1 ευρώ (τρέχουσα τιμή 0,97ευρω). Με μέση κατανάλωση 2,9 κιλά CNG ανά 100 χιλιόμετρα, το eco up! απαιτεί μόλις 2,8 ευρώ για κάθε 100 χιλιόμετρα. Με πλούσιο εξοπλισμό και το σύστημα infotainment maps + more στο βασικό του εξοπλισμό, το eco up! by FISIKON, ανταποκρίνεται πλήρως στις σύγχρονες ανάγκες άνετης και οικονομικής μετακίνησης.

Οι ενδεικτικές τιμές λιανικής του eco up! by FISIKON με το όφελος της απόσυρσης: 2π. 12.640 ευρώ και 4π. 13.020 ευρώ. Επιπρόσθετα, η ΔΕΠΑ επιδοτεί την αγορά κάθε eco up! by FISIKON με το ποσό των 2.190 ευρώ, για συγκεκριμένο αριθμό αυτοκινήτων, δηλαδή με τελική τιμή διάθεσης που ξεκινά από 10.450 ευρώ.


Ήδη λειτουργούν 3 πρατήρια FISIKON (Ανθούσα, Νέα Ερυθραία & Θεσσαλονίκη - Πυλαία) ενώ μέχρι το Πάσχα αναμένεται να λειτουργήσουν 2 επιπλέον (Λάρισα και Νέα Φιλαδέλφεια). Μέχρι το τέλος του 2014 αναμένεται να λειτουργήσουν συνολικά 10 πρατήρια (6 Αθήνα, 2 Θεσσαλονίκη, 1 Λάρισα, 1 Βόλος). Αρχικός στόχος της ΔΕΠΑ είναι να καλυφθεί ο κομβικός οδικός άξονας Αθήνα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v