Αποκαλυπτήρια για το νέο Honda Civic Type R Concept
Το αγωνιστικό Civic Type R Concept αποκαλύπτει η Honda στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 2014, κλείνοντας το μάτι σους λάτρεις της ταχύτητας.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Ανυπομονώ να δω από κοντά το “αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο” και να θαυμάσω κάθε πτυχή του. Στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης(6-16 Μαρτίου) η Honda, θα παρουσιάσει τη νέα δημιουργία της που απευθύνεται στους λάτρεις της ταχύτητας, το νέο Civic Type R Concept.
Το ιαπωνικό μενού συμπληρώνεται από την παγκόσμια πρεμιέρα του Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV) Concept, το κινητήριο σύνολο του νέου NSX και της ευρωπαϊκής πρεμιέρας της αγωνιστικής έκδοσης του 2014 Civic World Touring Car Championship.
Το Honda Civic Type R Concept, δηλώνει τη στυλιστική και σχεδιαστική κατεύθυνση της πολυαναμενόμενης έκδοσης παραγωγής, η οποία θα παρουσιαστεί το 2015. Είναι ένα “αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο” όπως το αποκαλεί η ομάδα σχεδίασης, με τολμηρό και εκφραστικό στυλ που προδίδει τις ισχυρές επιδόσεις για τις οποίες φημίζεται το Type R.
Υπογραμμίζοντας τον ηγετικό ρόλο της Honda στην εξέλιξη προηγμένης τεχνολογίας, το FCEV Concept κάνει την πρώτη του ευρωπαϊκή εμφάνιση. Κομψό και αεροδυναμικό, το Concept “δείχνει” την πιθανή στυλιστική κατεύθυνση της επόμενης γενιάς του ηλεκτρικού οχήματος κυψελών καυσίμου της Honda που θα παρουσιαστεί σε ΗΠΑ και Ιαπωνία το 2015, και θα ακολουθήσει η Ευρώπη.
Ταυτόχρονα η Honda θα παρουσιάσει τη διάταξη του συστήματος κίνησης του νέου υπεραυτοκινήτου, NSX. Οι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά τον V6 κινητήρα άμεσου ψεκασμού με διπλό τούρμπο (twin turbo) σε διαμήκη διάταξη δίπλα στο καινοτόμο, υβριδικό σύστημα της Honda Sport Hybrid SH-AWD (Super Handling All Wheel Drive) τριων ηλεκτροκινητήρων.
Έχοντας ήδη στο ενεργητικό της τον τίτλο των κατασκευαστών στο περσινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού, η Honda ετοιμάζεται να αποκαλύψει τα φετινά χρώματα του 2014 Civic WTCC. Παράλληλα θα αναφερθεί στη μακροχρόνια ιστορία της στη Formula 1 αφενός με το RA271 που έτρεξε το 1964 κάνοντας το ντεμπούτο του στο Γερμανικό Grand Prix στο Nurburgring, αφετέρου με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα RA168E που κυριάρχησε τη σεζόν του 1988 καταρρίπτοντας τα προηγούμενα ρεκόρ.