Νέο Honda Civic Tourer: Χώροι και οικονομία

Το ολοκαίνουργιο στέσιον βάγκον της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας συνδυάζει την πρακτικότητα με την εσωτερική ευρυχωρία και την προηγμένη τεχνολογία.
Νέο Honda Civic Tourer: Χώροι και οικονομία
του Σπύρου Ρέκκα

Τα στέσιον βάγκον δεν έχουν βρει την θέση που τους αξίζει στην ελληνική αγορά. Μερίδα καταναλωτών τα θεώρει ‘’τα αυτοκίνητα των υδραυλικών’’ και τα προσπερνά χωρίς να αναζητήσει τα πλεονεκτήματα τους.

Η τελευταίο άφιξη στην οικογένεια των μικρομεσαίων αυτοκίνητων στέσιον βάγκον είναι το καινούργιο Honda Civic Tourer. Το αεροδυναμικό και μοντέρνο μοντέλο, προϊόν της ευρωπαϊκής R&D ομάδας της Honda είναι ένα αυτοκίνητο που συνδυάζει την πρακτικότητα και την εσωτερική ευρυχωρία, με την προηγμένη τεχνολογία. Επίσης όπως ανακοινώθηκε φροντίζει για την χαμηλή κατανάλωση και τις περιορισμένες εκπομπές ρύπων. To νέο Honda Civic Tourer θα είναι διαθέσιμο στις εκθέσεις Honda στην Ευρώπη από την Άνοιξη του 2014. Στην Ελλάδα αναμένεται τον Μάρτιο του 2014.

Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει δυο αξιόλογα συνολα. Τον βενζινοκινητήρα 1.8 i-VTEC και το νέο ντιζελ 1.6 i-DTEC. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι ο πρώτος της σειράς Earth Dreams Technology της Honda. Το ελαφρού βάρους σύνολο αποδίδει ισχύ 120 ιππων και ροπή 300 Nm. Επιτάχυνση 0–100χλμ./ωρα σε 10,1”. Μέση κατανάλωση μόνο 3,8 λίτρα/100χλμ. Αυτονομία 1.315 χλμ. με ένα ρεζερβουάρ! Εκπομπές CO2 μόλις 99γραμ./χλμ.

Στη σύγκριση με τα αντίστοιχα στέσιον βάγκον της μικρομεσαίας κατηγορίας, κερδίζει και στον προσφερόμενο χώρο αποσκευών. Παρά το ότι είναι το χαμηλότερο και πιο συμπαγές μοντέλο στην κατηγορία και μόλις 235χιλ. μακρύτερο από το 5θ Civic, το νέο Tourer προσφέρει κορυφαίο χώρο αποσκευών 624 λίτρων, μέχρι το κάλυμμα (με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση). Επιπλέον, με τη βοήθεια του συστήματος Magic Seat της Honda, τα πίσω καθίσματα αναδιπλώνονται με μια κίνηση και δημιουργείται μιας εντελώς επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης με χωρητικότητα μέχρι 1.668 λίτρα έως την επένδυση της οροφής.

AdaptiveDamper System (ADS)
Ο πλούσιος χώρος αποσκευών υποστηρίζεται από το σύστημα AdaptiveDamper System. Είναι η πρώτη φορά που ένα σύστημα πίσω προσαρμοζόμενων αποσβεστήρων παρουσιάζεται σε αυτοκίνητο παραγωγής. Περιλαμβάνει τρεις ρυθμίσεις - comfort, normal & dynamic (άνετη, κανονική και σπορ) – οι οποίες έχουν εξελιχθεί με κριτήριο τη βέλτιστη ευστάθεια και άνεση σε ποικίλες συνθήκες οδήγησης και φορτίου. Έτσι το Civic Tourer προφέρει άνεση σε μακρινά ταξίδια στον αυτοκινητόδρομο, παραμένοντας σταθερό και ευέλικτο σε συνθήκες οδήγησης υψηλών επιδόσεων.

Μία ακόμα πρωτιά είναι η δυνατότητα προσθήκης νέων τεχνολογιών ασφάλειας με την ονομασία Advanced Driving Assist Systems (Προηγμένα Συστήματα Υποστήριξης Οδήγησης) της Honda σε όχημα αυτής της κατηγορίας.

Αυτά τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας που βασίζονται στη φιλοσοφία Safety for Everyone (Ασφάλεια για Όλους) συνδυάζουν αισθητήρες, κάμερες, παλμικά λέιζερ μικρής εμβέλειας (lidar) και τεχνολογίες ραντάρ και παρέχουν υψηλά πρότυπα ασφάλειας και άνεσης σε όλες στις συνθήκες για τον οδηγό και τους επιβάτες
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v