Η νέα Vespa 946, μετά την Ευρώπη, ετοιμάζεται να κατακτήσει την άλλη πλευρά του Ατλαντικού και λανσάρεται στην αμερικάνικη αγορά με αξιώσεις.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Το λανσάρισμά της νέας Vespa 946 στο αμερικανικό κοινό, πραγματοποιήθηκε, μετά την παρουσίασή της στην Ευρώπη. Η Vespa 946 είναι πλέον διαθέσιμη σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Η παρουσίαση της πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη, σε έναν από τους πιο κεντρικούς δρόμους του Μανχάταν, στο κατάστημα-ναυαρχίδα της Bulgari, στην 5η Λεωφόρο.
Το μοντέλο της Vespa 946 για το 2013 θα παραχθεί μόνο σε 3.600 κομμάτια, ενώ η παραγωγή της συγκεκριμένης σειράς θα τερματιστεί στην Τοσκάνη, το Νοέμβριο 2014, εξασφαλίζοντας με αυτό τον τρόπο ότι τα κομμάτια της Vespa 946 που θα πωληθούν κατά τη διάρκεια του 2013 είναι πραγματικά μοναδικά. Στις ΗΠΑ, η Vespa 946 είναι πλέον διαθέσιμη, στην τιμή των 9.946 δολαρίων.
Η Vespa 946, είναι ένα προϊόν, το οποίο έχει εμπνεύσει σχεδιαστικά και το νέο μοντέλο Vespa Primavera, το οποίο λανσαρίστηκε στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο, στις αρχές Νοεμβρίου.
O Roberto Colaninno, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Piaggio, βραβεύτηκε με το βραβείο Achievement in International Business, σε μία λαμπρή τελετή, στην Ουάσινγκτον.
Στην εκδήλωση παρευρέθησαν επιφανείς προσωπικότητες, όπως ο Pietro Grasso, πρόεδρος της ιταλικής Γερουσίας, ο Leon Panetta, πρώην διευθυντής της CIA, η Nancy Pelosi, μέλος της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, καθώς και ο Louis J. Freeh, πρώην διευθυντής του FBI. Ο κ. Colaninno τόνισε στην ομιλία του τη σημασία που έχει η παρουσία του Piaggio Group στην Αμερική, υπογραμμίζοντας πως αποστολή του Ομίλου είναι η διατήρηση της θέσης του παγκόσμιου «παίκτη» στην αγορά.
Το λανσάρισμα και η διάθεση της Vespa 946 στις ΗΠΑ, θα τονίσει περαιτέρω τη δυναμική της Piaggio Group Αμερικής, η οποία από την έδρα της στη Νέα Υόρκη, διαχειρίζεται όλα τα εμπορικά σήματα του Ομίλου για τη Βόρεια, Κεντρική και Νότια Αμερική. Ο Όμιλος Piaggio είναι ένας πολύ σημαντικός παίκτης στην αγορά της Αμερικής και ειδικά σε ότι αφορά την αγορά των σκούτερ, στην οποία κυριαρχεί με μερίδιο 23,1%, το οποίο εκτοξεύεται στο 36,5% για την κατηγορία σκούτερ άνω των 50 κ.εκ. Κατά τους πρώτους εννέα μήνες του 2013, πραγματοποιήθηκαν 13.300 πωλήσεις οχημάτων για τις αγορές της Βόρειας και Νότιας Αμερικής, σημειώνοντας μία αύξηση 7,7,% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Εκτός από το δυναμικό τμήμα Πωλήσεων, ο Όμιλος διαθέτει από το 2012 και ένα πρότυπο κέντρο σχεδιασμού και παραγωγής νέων προϊόντων, στη Δυτική ακτή. Το Group Advanced Design Centre του Ομίλου, βρίσκεται στην Pasadena της California και συνεργάζεται στενά με το Piaggio Group Style Centre στην Pontedera και τα υπόλοιπα κέντρα R & D, στην Ιταλία, την Κίνα, την Ινδία και το Βιετνάμ, επιβεβαιώνοντας το διεθνές προφίλ του Ομίλου.
Το κέντρο σχεδιασμού στην Pasadena βρίσκεται όχι μόνο στην αιχμή των σχεδιαστικών εξελίξεων αλλά συνεργάζεται και με τα καλύτερα πανεπιστήμια και κέντρα έρευνας στον κόσμο, σε projects που αφορούν τεχνολογικές λύσεις στο κομμάτι της σύγχρονης αστικής μετακίνησης, δίνοντας έμφαση στην ανάπτυξη κινητήρων με χαμηλές ή μηδενικές εκπομπές ρύπων και στη χρήση εναλλακτικών μορφών ενέργειας.