Η δυναμική παρουσία της LeasePlan Hellas

Σε σταθερά ανοδική πορεία κινείται η Leaseplan Hellas, χάρη στις καινοτόμες υπηρεσίες και εργαλεία της, καθώς επίσης και στην μείωση των δαπανών.
Η δυναμική παρουσία της LeasePlan Hellas
 
του Σπύρου Ρέκκα

Σταθερά προσανατολισμένη στην υγιή ανάπτυξη, τη διατήρηση θετικών οικονομικών δεικτών, το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης πελατών και την προσφορά ολοκληρωμένων και καινοτόμων υπηρεσιών παραμένει η Leaseplan Hellas.

Σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρίας και στο πλαίσιο ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τα 10 χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, η Leaseplan Hellas εμφανίζει θετικούς ρυθμούς ανάπτυξης και σταθερή αύξηση τζίρου, η οποία το διάστημα 2010 – 2012 ανέρχεται σε 14% και μάλιστα τη στιγμή που η αγορά εμφανίζει σημαντική πτώση της τάξης του 11%.

Το 2013 με βάση τις εκτιμήσεις των στελεχών της εταιρίας ο τζίρος της LeasePlan Hellas, αναμένεται να ανέλθει στα 50 εκ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 6% σε σχέση με το 2012 όπου είχε διαμορφωθεί στα 47,2 εκ ευρώ. Παράλληλα, σημαντική αύξηση εμφανίζει χρόνο με το χρόνο και ο στόλος της εταιρίας ο οποίος σήμερα ανέρχεται σε 10.500 οχήματα τοποθετώντας την στην πρώτη τριάδα των εταιριών λειτουργικής μίσθωσης με μερίδιο αγοράς της τάξης του 14%.

Σε ότι αφορά τις προτεραιότητες της εταιρίας, στόχος της LeasePlan Hellas είναι η κατάκτηση ηγετικού ρόλου στην αγορά και η περαιτέρω ανάπτυξη του στόλου της ώστε αυτός να ανέλθει στα 15.500 οχήματα έως το 2017.

Επιπρόσθετα η εμπορική πολιτική της LeasePlan Hellas μένει σταθερά προσανατολισμένη στην προσφορά ποιοτικών και οικονομικών υπηρεσιών διαχείρισης κάθε εταιρικού στόλου με στόχο να ανταποκριθεί ουσιαστικά στις συνεχείς προκλήσεις, όσο και τις νέες συνθήκες μου εμφανίζει η αγορά λειτουργικής μίσθωσης στη χώρα μας με κυρίαρχες τάσεις τη μείωση του κόστους που δαπανούν οι εταιρίες σε θέματα λειτουργικής μίσθωσης, τη θέσπιση νέων και πιο επιλεκτικών κριτηρίων στην επιλογή οχημάτων, τη μετακύλιση μέρους των εξόδων στους οδηγούς αλλά και την αύξηση του χρόνου μίσθωσης των επαγγελματικών οχημάτων.

Παράλληλα και με γνώμονα τη συνεχή διεύρυνση και διαρκή ενίσχυση των υπηρεσιών που προσφέρει στους πελάτες της με στόχο την βελτιστοποίηση και αποτελεσματικότερη διαχείριση των εταιρικών τους στόλων, η LeasePlan Hellas, παρέχει μια ευρεία γκάμα καινοτόμων υπηρεσιών και εργαλείων. Στα προγράμματα αυτά συγκαταλέγεται μεταξύ άλλων το πρωτοποριακό πρόγραμμα SafePlan. Το Safeplan συνιστά μια ολοκληρωμένη πρόταση εκπαίδευσης ασφαλούς οδήγησης και βελτίωσης της οδηγικής συμπεριφοράς η οποία αυξάνει σημαντικά την ασφάλεια των οδηγών, συμβάλλει στη μείωση των ατυχημάτων και της κατανάλωσης καυσίμων και τελικά στην εξοικονόμηση σημαντικών πόρων για τις επιχειρήσεις.

Όπως δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της εταιρείας κ. Φίλιπος Ζαγοριανάκος, «Το τοπίο λειτουργικής μίσθωσης στην ελληνική αγορά είναι σήμερα εντελώς διαφορετικό. Οι αποχωρήσεις παικτών και η σημαντική μείωση στις εναπομένουσες αξίες των οχημάτων συνιστούν 2 από κύρια χαρακτηριστικά. Σε αυτό το περιβάλλον, με τον εξορθολογισμό της αγοράς αλλά και την οικονομική ύφεση να συνιστούν κύριες συνισταμένες η εταιρία μας συνεχίζει την δυναμική της παρουσία στη χώρα μας. Με διορατικότητα, ανήσυχο πνεύμα και με όπλο μας τη βαθιά γνώση της παγκόσμιας και της ελληνικής αγοράς λειτουργικής μίσθωσης, η LeasePlan Hellas θα συνεχίσει να πρωτοπορεί, να αξιοποιεί τις ευκαιρίες και να προσφέρει στους πελάτες της καινοτόμες υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας ».

Η LeasePlan είναι παγκόσμιος ηγέτης στο χώρο της διαχείρισης εταιρικού στόλου. Ιδρύθηκε το 1963, στην Ολλανδία και σήμερα έχει παρουσία σε 31 χώρες. Η LeasePlan διαχειρίζεται για λογαριασμό πελατών της, περισσότερα από 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα, σε χρονομίσθωση. Απασχολεί περίπου 6.296 άτομα προσωπικό.

Η LeasePlan δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2003. Σήμερα, το σύνολο των οχημάτων σε χρονομίσθωση που διαχειρίζεται φθάνει τα 10.300, εξυπηρετώντας περισσότερους από 1.000 πελάτες. Το ανθρώπινο δυναμικό της LeasePlan Ελλάς αποτελείται από 72 εργαζομένους και έχει επιβραβευθεί για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει με υψηλότατο δείκτη (TRI*M Index 81) στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών (Customer Satisfaction Survey).
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v