Ο Sebastian Vettel σημείωσε στην πίστα του Σακίρ, την 28η νίκη της καριέρας του στην Φόρμουλα 1.Την τριαδα εκλεισαν οι Lotus των Kimi Raikkonen και Romain Grosjean.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastian Vettel με στρατηγική τριών pit stop κέρδισε στο Grand Prix του Μπαχρέιν και αύξησε τη διαφορά του στην κορυφή του παγκοσμίου πρωταθλήματος των οδηγών κατά δέκα μονάδες. Ο Vettel ξεκίνησε δεύτερος στη γραμμή εκκίνησης με μεσαία γόμα P Zero White και στη συνέχεια ολοκλήρωσε δύο stint με σκληρή P Zero Orange, διασφαλίζοντας έτσι τη 28η νίκη της καριέρας του με διαφορά πάνω από εννέα δευτερόλεπτα.
Στις υψηλές θερμοκρασίες του Μπαχρέιν είδαμε να αναπτύσσονται ποικίλες στρατηγικές ελαστικών με κάποια μονοθέσια να έρχονται στα pits δύο φορές και άλλα τέσσερις. Η στρατηγική έπαιξε επίσης κρίσιμο ρόλο στη μάχη για τις υπόλοιπες θέσεις του βάθρου, με τον πιλότο της Lotus, Kimi Raikkonen να κάνει δύο pit stop και τον ομόσταυλό του Romain Grosjean να τερματίζει τρίτος με δύο στάσεις στα pits. Ο Grosjean προσπέρασε προς το τέλος του αγώνα τον Paul di Resta της Force India που επίσης υιοθέτησε στρατηγική δύο pit-stop, με αποτέλεσμα οι πιλότοι στο βάθρο του Μπαχρέιν να είναι οι ίδιοι με πέρσι.
Στις δηλώσεις του ο αγωνιστικός διευθυντής της Pirelli, Paul Hembery είπε: «Ήταν εκπληκτικό που είδαμε τόσο σκληρό ανταγωνισμό από την αρχή μέχρι το τέλος του αγώνα. Μέχρις ενός σημείου αυτό οφείλεται στην ελάχιστη διαφορά επιδόσεων μεταξύ των δύο γομών, που σημαίνει ότι είδαμε πολλές διαφορετικές στρατηγικές. Ωστόσο, δεν υπήρχε σαφές πλεονέκτημα στην εκκίνηση με κάποιο συγκεκριμένο ελαστικό ως προς τη μετέπειτα εξέλιξη του αγώνα. Οι υψηλές θερμοκρασίες – οι υψηλότερες που έχουμε δει μέχρι τώρα – δυσκόλεψαν αρκετά τη διαχείριση του θερμικού degradation, κάτι που έδωσε το προβάδισμα στους πιλότους με την καλύτερη στρατηγική και το ομαλότερο οδηγικό στυλ. Δημιουργήθηκε θέμα με τα ελαστικά της Ferrari του Felipe Massa, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι υπό διερεύνηση. Είδαμε ένα κόψιμο στο πλευρό και ένα στην επιφάνεια του πέλματος και προσπαθούμε να βρούμε τι το προκάλεσε».