Νέο Jeep Wrangler Moab: Να το πάρεις και να εξαφανιστείς…

Η Jeep παρουσίασε την ειδική έκδοση Wrangler Moab, η οποία όπως φαίνεται θα είναι το μοναδικό αυθεντικό τετρακίνητο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για γνώστες, και για όσους ξέρουν σε ποια σημεία του δρόμου πρέπει να βάλουν τις ρόδες του αυτοκίνητου τους.
Νέο Jeep Wrangler Moab: Να το πάρεις και να εξαφανιστείς…
του Σπύρου Ρέκκα

Όσο μας φορτώνουν με έγνοιες και προσπαθούν να μας χαλάσουν το κέφι, τόσο γίνεται πιο επιθυμητή η τάση για φυγή. Φυγή από τα μνημόνια, την άδικη φορολογία για κάθε τι που υπάρχει γύρω μας και την υποκρισία μερίδας πολιτικών. Στη δική μου την περίπτωση, αν αποφασίσω να την κάνω, θα ήθελα να βρεθώ πίσω από το τιμόνι του νέου Jeep Wrangler Moab.

Το αμερικανικό Jeep είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα που δεν μασάει, και όπως φαίνεται, θα είναι το μοναδικό αυθεντικό τετρακίνητο αυτοκίνητο που φτιάχτηκε για γνώστες, και για όσους ξέρουν σε ποια σημεία του δρόμου πρέπει να βάλουν τις ρόδες του αυτοκίνητου τους.

Με το Jeep Wrangler έχω κάνει απίστευτα πράγματα. Το έχω οδηγήσει άπειρες φόρες και βρήκα τα στοιχεία του δικού του DNA. Δεν είναι εύκολο εργαλείο. Δεν σε προσκαλεί στα εύκολα. Αντίθετα απαιτεί χέρια, γνώσεις και προγραμματισμό στις κινήσεις σου. Σε ανταμείβει όμως με την ικανοποίηση, ότι έφτασες σε μια ακόμη δυσπρόσιτη παραλία ή σε ένα ξέφωτο που θα σου κάνουν παρέα τα ελάφια. Με λίγα λόγια είναι το δεξί χέρι κάθε οδηγού που αναζητά την πιο συναρπαστική πλευρά της αυτοκίνησης, η οποία εξελίσσεται μόλις σταματήσει η άσφαλτος.

Τώρα η νέα πρόκληση είναι τo καινούργιο Jeep Wrangler Moab. Η κατασκευή του βασίσθηκε στο Wrangler Sahara και η εταιρεία το θεώρει σημείο αναφοράς στην κατηγορία του για τις εκτός δρόμου ικανότητες του. Σύμμαχος σε κάθε δυσκολία που θα αντιμετωπίσει ο τυχερός οδηγός, είναι το πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Trac – Lok. Σε κάθε μέτρο που θα διανύσει το αμερικάνικο τετρακίνητο, ξετυλίγονται οι αρετές του πλαισίου και των αναρτήσεων. Όλα τα συστήματα και τα περιφερειακά τμήματα του αυτοκίνητου είναι εξελιγμένα και έχουν δοκιμαστεί στις πιο δύσκολες συνθήκες.

Όσοι μπορέσουν να το αποκτήσουν έχουν δυο επιλογές, όσον αφορά την διαμόρφωση του αμαξώματος. Η μια είναι δίπορτη και η άλλη τετράπορτη με hard top στο χρώμα του αμαξώματος. Η έκδοση Moab εφοδιάζεται με τον εξελιγμένο κινητήρα πετρελαίου 2.800 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 200 ίππους στις 3.600 σ.α.λ. Υπάρχει όμως ένα ακόμη σημαντικό στοιχείο, η υψηλή ροπή. Περισσότερα από 46 χλγμ. ροπής είναι διαθέσιμα, μόλις ο οδηγός πατήσει το γκάζι, από τις 1.600 σ.α.λ. και παραμένει διαθέσιμη έως τις 2.600 σ.α.λ. Είπαμε, τα ντίζελ δεν φτιάχτηκαν για γκαζιές, αποδίδουν χαμηλά και θέλουν τον τρόπο τους. ‘’Σιγανοπαπαδιές’’ τις αποκαλεί ένας παλιός καλός συνάδελφος.

Ένα αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων είναι έτοιμο να διαχειριστεί την ροπή του κινητήρα και να συμβάλει στην προσπάθεια για επίτευξη του στόχου. Ποιος είναι ο στόχος ; Η ολοκλήρωση μιας ακόμη δύσκολης αποστολής σε αληθινό off road. Πριν κλείσω το κείμενο μου για το αυτοκίνητο που θα ήθελα να έχω, παραθέτω τα διαφοροποιημένα off road χαρακτηριστικά του: Ζάντες 17’’ βαμμένες σε gloss black. Ελαστικά εκτός δρόμου 245/75R17 Goodyear με ενίσχυση Kevlar. Πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης «Trac Lok» . Προφυλακτήρες από ατσάλι υψηλής αντοχής (ικανοί να δεχθούν εργάτη). Ενισχυμένες πλευρικές μπάρες και σκαλοπάτια προστασίας.

Σημειώστε κάτι ακόμη, την Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου λανσάρεται στην ιταλική αγορά. Και η Ιταλία βιώνει τις συνέπειες από την οικονομική κρίση, αλλά οι Ιταλοί δεν σκύβουν το κεφάλι στους αδίστακτους θιασώτες των μνημονίων.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v