Chevrolet Orlando: Προσιτή λύση στα επταθέσια

To Chevrolet Orlando αποτελεί μια προσιτή και αξιόπιστη επιλογή για αυτούς που θέλουν επταθέσιο αυτοκίνητο και δίνουν έμφαση στην πρακτικότητα και τους χώρους. Αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του 2011 σε τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 19.000 ευρώ.    
Chevrolet Orlando: Προσιτή λύση στα επταθέσια
του Άρη Δαμουλάκη

Οι επιλογές μεταξύ των οικονομικά προσιτών πολυχρηστικών μοντέλων που διαθέτουν επτά θέσεις είναι αρκετά περιορισμένες στην ελληνική αγορά, αλλά συνεχώς διευρύνονται με νέες ενδιαφέρουσες παρουσίες. Μια από αυτές είναι το Orlando που αποτελεί την πρώτη- τουλάχιστον επί ευρωπαϊκού εδάφους- πρόταση της Chevrolet στα επταθέσια- .

Με μήκος 4,6 μέτρα, πλάτος 1,83 και ύψος 1,63 το Orlando μπορεί να φιλοξενήσει άνετα επτά επιβάτες, υπό την προϋπόθεση ότι στην τελευταία σειρά καθισμάτων θα βρίσκονται ανήλικοι. Το μήκος του μεταξονίου βρίσκεται στα 2,7 μέτρα, ενώ ο χώρος των αποσκευών έχει χωρητικότητα από 90 (επτάθεσια διάταξη) έως 1487 λίτρα με όλα τα καθίσματα οριζοντιωμένα στο πάτωμα.

Η εξωτερική εμφάνιση του μοντέλου είναι μάλλον ουδέτερη, υπό την έννοια ότι δεν προκαλεί αρνητικά σχόλια, αλλά ούτε και εντυπωσιάζει. Στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζει το μεγάλο σήμα «σταυρός» της Chevrolet και τα ευμεγέθη φωτιστικά σώματα, ενώ το πίσω τμήμα είναι πιο τετραγωνισμένο. Ωστόσο συνολικά το Orlando δείχνει αρκετά μυώδες, λόγω και των τονισμένων θόλων στους τροχούς.
 
[Βίντεο με το νέο Chevrolet Orlando]


Στο εσωτερικό του μοντέλου, έμφαση έχει δοθεί στην πρακτικότητα και την ευρυχωρία
. Υπάρχουν πολλές θήκες για μικροαντικείμενα με κυριότερη και αρκετά πρωτότυπη αυτή που βρίσκεται πίσω από το ραδιοκασετόφωνο. Κλασική για Chevrolet η σχεδίαση του τιμονιού και της κεντρικής κονσόλας, ενώ όμορφος είναι και ο πίνακας οργάνων.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, έξι αερόσακοι, air condition, ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας και διάφορα hi-tech καλούδια που είναι απαραίτητα για τον ολοκληρωμένο έλεγχο του οχήματος.

Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ ενός κινητήρα βενζίνης και δύο πετρελαίου. Όμως, στην Ελλάδα η επιλογή του βενζινοκινητήρα είναι περίπου μονόδρομος και ως εκ τούτου η πλειονότητα των ενδιαφερόμενων θα επιλέξει το Orlando με το μοτέρ των 1,8 λίτρων. Αποδίδει 141 άλογα στις 6.200 στροφές, η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 176Nm στις 3.800 στροφές και η τελική ταχύτητα διαμορφώνεται στα 185χλμ. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω 5τάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων.

Το Chevrolet Orlando αναμένεται στην ελληνική αγορά από τις αρχές του 2011 σε τιμή που δεν θα υπερβαίνει τα 19.000 ευρώ. Το μοντέλο δείχνει να αποτελεί μια προσιτή και αξιόπιστη επιλογή για ένα συγκεκριμένο αγοραστικό κοινό που δίνει προτεραιότητα στην πρακτικότητα και την πολυχρηστικότητα.

Ο εμπλουτισμός της γκάμας των κινητήρων (με έναν ισχυρότερο από πλευράς ιπποδύναμης ή ροπής) θα ήταν μάλλον μια καλοδεχούμενη κίνηση, καθώς θα καθιστούσε το Orlando πιο ολοκληρωμένο.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v