Το BMW Group έχει θέσει ένα σταθερό και επαληθεύσιμο ενδιάμεσο στόχο για το 2030 σε όλη την αξιακή αλυσίδα: για τη μείωση των εκπομπών CO2 από τα οχήματά του κατά 40% τουλάχιστον – από τις πρώτες ύλες, την αλυσίδα εφοδιασμού, την παραγωγή και τη φάση χρήσης μέχρι την ανακύκλωση.
Η δημόσια επαληθευσιμότητα αυτής της μείωσης γίνεται στον Ενιαίο Απολογισμό του γερμανικού ομίλου (Integrated BMW Group Report), που τεκμηριώνει ότι οι δείκτες βιώσιμης ανάπτυξης έχουν την ίδια βαρύτητα με τα βασικά οικονομικά στοιχεία.
Είναι επίσης μέλος του Science-Based Targets Initiative (SBTI) και υπέγραψε τη δέσμευση “Business Ambition for 1.5°C” για τη συγκράτηση της αύξησης της θερμοκρασίας του πλανήτη στους 1,5°C πριν από την COP 26. Αυτό είναι ένα σημαντικό βήμα, σύμφωνα με τον πιο φιλόδοξο στόχο της Συμφωνίας του Παρισιού για την Κλιματική Αλλαγή και δεσμεύει την εταιρεία για την επίτευξη της κλιματικής ουδετερότητας μέχρι το 2050.
Μέχρι το 2030, πάνω από το 50% των πωλήσεων θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ενώ MINI και Rolls - Royce θα είναι αμιγώς ηλεκτρικές μάρκες σε δέκα χρόνια.
Ο γερμανικός όμιλος, κυκλοφόρησε το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που παράγεται στη Γερμανία σε μεγάλη κλίμακα, το BMW i3, το 2013. Μέχρι το 2030, πάνω από το 50% των ετήσιων πωλήσεων οχημάτων θα αποτελείται από αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Επιπλέον, οι δύο βρετανικές μάρκες του Group, Rolls-Royce και MINI, θα είναι αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικές από τις αρχές της δεκαετίας του 2030.
Στο πλαίσιο αυτό, ο Oliver Zipse υπογράμμισε τη σημασία της δημιουργίας της κατάλληλης υποδομής: «Η επιτάχυνση της ηλεκτρικής κινητικότητας είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας στο δρόμο για την κλιματικά ουδέτερη κινητικότητα. Αλλά ακόμα και σε εκβιομηχανισμένες χώρες, εξακολουθεί να υπάρχει ένα μεγάλο εμπόδιο: η έλλειψη υποδομής».
Στο επίκεντρο της προσοχής του ομίλου βρίσκεται και η κυκλική οικονομία: Οι άνθρωποι καταναλώνουν πάνω από 100 δισεκατομμύρια τόνους πρώτων υλών κάθε χρόνο – και ο αριθμός αυτός αυξάνεται. Επιπλέον, η επεξεργασία πολλών πρωτογενών πρώτων υλών είναι εξαιρετικά εργοβόρα, που σημαίνει ότι εκλύονται υψηλές ποσότητες διοξειδίου του άνθρακα. Γι’ αυτό, επιδιώκει την υλοποίηση μιας κυκλικής οικονομίας, με σκοπό τη διατήρηση των πρώτων υλών στον κύκλο για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα. Το BMW i Vision Circular αποτελεί χειροπιαστό παράδειγμα του πώς ένα όχημα μπορεί να κατασκευάζεται με χρήση 100% δευτερογενών υλικών – και πού βρίσκονται οι προκλήσεις.
Η BMW Group ήδη πραγματοποίησε διάλογο μεταξύ των ενδιαφερομένων μερών πάνω στο θέμα της κυκλικής οικονομίας στη Γλασκώβη. Τα οχήματα του αποτελούνται κατά μέσο όρο από δευτερογενή υλικά σε ποσοστό 30%. Μελλοντικά, η εταιρεία στοχεύει να αυξήσει αυτό το ποσοστό στο 50%. Συζήτησε πώς μπορεί να επιτευχθεί κάτι τέτοιο και τί είδους εμπόδια πρέπει να ξεπεραστούν με περίπου 25 υψηλού επιπέδου διεθνείς εταίρους από όλο τον κόσμο στο διάλογο που διοργάνωσε.